Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ROLLS-ROYCE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenEen Phantom is zelfs een lompe verschijning vergeleken met de gemiddelde mega-tanker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tdr Bekijk BerichtenZopas de RR Ghost gereden...Imposant snel, comfortabel en stil. What a car!
Comment
-
Je moet kijken in welk opzicht je de wagen koopt. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat ik liever gereden word in een Maybach dan in een RR.
Moest ik zelf rijden, dan kies ik voor de RR.
Als ik een chauffeur zou hebben en dus gereden word, dan zou ik kijken naar welke wagen mij met de leukste snufjes, in het algemeen; de meeste luxe biedt. En dan wint de Maybach. Hoe je het ook draait of keert. Het uiterlijk van de wagen kan me dan minder schelen.
Als ik zelf zou rijden dan zou de présance van de wagen ook tot de zaken behoren waarnaar ik zou kijken bij aankoop. En als je dan naar het totaalpakket kijkt dan wint de RR, voornamelijk door zijn imposante voorkomen.
Je leest hier vrij radicale uitspraken, ik betwijfel eigenlijk of deze uitspraken gegrond worden door enige ervaring. Of misschien zelfs zonder er eens doordachter over na de denken.
Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk BerichtenMaybach komt in mijn ogen nog niet tot aan de knieën van een Rolls Royce. Hij is wel indrukwekkend, maar hij mist die presence en die pure arrogantie die de Rolls zo uitstraalt.
Als je ooit zo'n wagen zou kopen, wat ik je volledig gun!, dan hoop ik bij mezelf dat je de Maybach ook eens in beraad zal slagen. Toch als je een chauffeur hebt.
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenZit veel te veel Mercedes in, vooral in het interieur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk BerichtenJe moet kijken in welk opzicht je de wagen koopt. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat ik liever gereden word in een Maybach dan in een RR.
Moest ik zelf rijden, dan kies ik voor de RR.
Als ik een chauffeur zou hebben en dus gereden word, dan zou ik kijken naar welke wagen mij met de leukste snufjes, in het algemeen; de meeste luxe biedt. En dan wint de Maybach. Hoe je het ook draait of keert. Het uiterlijk van de wagen kan me dan minder schelen.
Als ik zelf zou rijden dan zou de présance van de wagen ook tot de zaken behoren waarnaar ik zou kijken bij aankoop. En als je dan naar het totaalpakket kijkt dan wint de RR, voornamelijk door zijn imposante voorkomen.
Je leest hier vrij radicale uitspraken, ik betwijfel eigenlijk of deze uitspraken gegrond worden door enige ervaring. Of misschien zelfs zonder er eens doordachter over na de denken.
En dus daarom is de luxe binnenin ook minder dan in een RR?
Als je ooit zo'n wagen zou kopen, wat ik je volledig gun!, dan hoop ik bij mezelf dat je de Maybach ook eens in beraad zal slagen. Toch als je een chauffeur hebt.
En dus daarom is het slecht?
En geloof mij, ik denk niet dat ik ooit zo financieel vermogend zal zijn, dat ik mij één van die twee karren zou kunnen veroorloven hoor
Comment
Comment