Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ROLLS-ROYCE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
      Een Phantom is zelfs een lompe verschijning vergeleken met de gemiddelde mega-tanker
      Dan houd ik van lompe dingen. De EWB in bicolor die op de IAA stond ... miljaar. Summum van de hedendaagse automobielbouw (enkele exotische sportwagens niet meegerekend). Zo'n ding is gewoon ... gigantisch indrukwekkend. Je moet 'es zo'n ding goed testzitten en aanraken en bekijken, als je de kans hebt.

Comment

• Zopas de RR Ghost gereden...Imposant snel, comfortabel en stil. What a car!

Comment

• Geluksvogel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdr Bekijk Berichten
            Zopas de RR Ghost gereden...Imposant snel, comfortabel en stil. What a car!
            hoeveel denken jullie er te verkopen?

Comment

• Comment

• Als je op de achterbank van een RR gezeten hebt, heb je het moeilijk om dan ergens anders nog in te stappen Wat een luxe, ruimte,.... Wat een wagen

En toch zou ik voor de Maybach gaan als ik een chauffeur in dienst neem!

Comment

• Maybach is intussen verouderd qua exterieur imho

Eleganter is ie wel.

Comment

• Maybach komt in mijn ogen nog niet tot aan de knieën van een Rolls Royce. Hij is wel indrukwekkend, maar hij mist die presence en die pure arrogantie die de Rolls zo uitstraalt.

Comment

• Maybach trekt op geen kloten.

Comment

• Bwoa 't heeft wel iets zo een Maybach imho.

Comment

• Zit veel te veel Mercedes in, vooral in het interieur.

Comment

• Je moet kijken in welk opzicht je de wagen koopt. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat ik liever gereden word in een Maybach dan in een RR.
                            Moest ik zelf rijden, dan kies ik voor de RR.

Als ik een chauffeur zou hebben en dus gereden word, dan zou ik kijken naar welke wagen mij met de leukste snufjes, in het algemeen; de meeste luxe biedt. En dan wint de Maybach. Hoe je het ook draait of keert. Het uiterlijk van de wagen kan me dan minder schelen.
                            Als ik zelf zou rijden dan zou de présance van de wagen ook tot de zaken behoren waarnaar ik zou kijken bij aankoop. En als je dan naar het totaalpakket kijkt dan wint de RR, voornamelijk door zijn imposante voorkomen.

Je leest hier vrij radicale uitspraken, ik betwijfel eigenlijk of deze uitspraken gegrond worden door enige ervaring. Of misschien zelfs zonder er eens doordachter over na de denken.

Oorspronkelijk geplaatst door somers_j Bekijk Berichten
                            Maybach komt in mijn ogen nog niet tot aan de knieën van een Rolls Royce. Hij is wel indrukwekkend, maar hij mist die presence en die pure arrogantie die de Rolls zo uitstraalt.
                            En dus daarom is de luxe binnenin ook minder dan in een RR?

Als je ooit zo'n wagen zou kopen, wat ik je volledig gun!, dan hoop ik bij mezelf dat je de Maybach ook eens in beraad zal slagen. Toch als je een chauffeur hebt.

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                            Zit veel te veel Mercedes in, vooral in het interieur.
                            En dus daarom is het slecht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
                              Je moet kijken in welk opzicht je de wagen koopt. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat ik liever gereden word in een Maybach dan in een RR.
                              Moest ik zelf rijden, dan kies ik voor de RR.

Als ik een chauffeur zou hebben en dus gereden word, dan zou ik kijken naar welke wagen mij met de leukste snufjes, in het algemeen; de meeste luxe biedt. En dan wint de Maybach. Hoe je het ook draait of keert. Het uiterlijk van de wagen kan me dan minder schelen.
                              Als ik zelf zou rijden dan zou de présance van de wagen ook tot de zaken behoren waarnaar ik zou kijken bij aankoop. En als je dan naar het totaalpakket kijkt dan wint de RR, voornamelijk door zijn imposante voorkomen.

Je leest hier vrij radicale uitspraken, ik betwijfel eigenlijk of deze uitspraken gegrond worden door enige ervaring. Of misschien zelfs zonder er eens doordachter over na de denken.

En dus daarom is de luxe binnenin ook minder dan in een RR?

Als je ooit zo'n wagen zou kopen, wat ik je volledig gun!, dan hoop ik bij mezelf dat je de Maybach ook eens in beraad zal slagen. Toch als je een chauffeur hebt.

En dus daarom is het slecht?
                              Nee, daarom is het niet slecht maar het is wel heel jammer dat je altijd een gevoel blijft hebben van in een Mercedes te rijden, maar dan wel eentje van +300 000 euro Ik heb er zelf al ingezeten in de Mercedes Studio in Brussel en het is een geweldige chauffeursauto, maar binnen dat prijssegment zal de Rolls Royce voor mij altijd dat streepje voor hebben.

En geloof mij, ik denk niet dat ik ooit zo financieel vermogend zal zijn, dat ik mij één van die twee karren zou kunnen veroorloven hoor

Comment

• M'n broer heeft deze vandaag gespot

Comment

• Lelijk imho. Dan nog liever een Phantom qua design.

Comment

• Ik heb die Ghost ook net voor het eerst irl gezien, ook niet echt m'n ding...
                                    In die kleur dat hij op het salon stond was hij nog wel te pruimen, maar in het zwart echt niet imo.

Comment

• vandaag gespot in de treinkrant "METRO" de reclame van het jaar, het is eens iets anders!

Comment

• Bangelijk.

Comment

• Ghost die ik zelf een tijdje terug spotte in london! Prachtig ding echt! Kent iemand toevallig de herkomst van het kenteken dat erop zit? Leuke combo ook

Comment

Working...
                                          X