Ik gok dat het Arabisch is.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ROLLS-ROYCE Lovers
Collapse
X
-
Blijft echt vet . Ook hoe de wagen wat door zijn ophanging hangt achteraan
Comment
-
Afgelopen week hebben ze bij ons even de loskade gebruikt om een wagen te lossen die afgeleverd moest worden bij een carrossierbedrijf dat aan de overkant van de straat ligt. Een Rolls Royce uit 1920. Ik weet wel niet welk model het was. De nieuwe eigenaar had deze in Portugal gevonden en naar België laten overkomen.
Last edited by '0DAVID0'; 17/04/2010, 19:32.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk BerichtenNog steeds niet, spijtig genoeg. Misschien de foto's via tinypic.com uploaden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk BerichtenAfgelopen week hebben ze bij ons even de loskade gebruikt om een wagen te lossen die afgeleverd moest worden bij een carrossierbedrijf dat aan de overkant van de straat ligt. Een Rolls Royce uit 1920. Ik weet wel niet welk model het was. De nieuwe eigenaar had deze in Portugal gevonden en naar België laten overkomen.
Comment
-
Hier ook even vermelden.
Gisteren een bezioekje gebracht aan het Goodwood circuit in GB.
's Middags kunnen regelen, via de chief Marchal, dat we een aantal rondjes konden meerijden over het circuit.
Met de vermelding "We zullen de auto van één van de marchals gebruiken."
Blijkt die kerel testpiloot te zijn bij Rolls Royce. Fabriek ligt daar in de buurt.
Die was aanwezig met een 1 dag oude, model 2011, 650pk sterke, Rolls.
Vertelde trouwens dat ze hiervan een sport-versie op de markt gingen brengen met 760pk.
Comment
Comment