Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ROLLS-ROYCE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik gok dat het Arabisch is.

Comment

• Da's geen slechte gok denk ik

Comment

• mja zover was ik ondertussen ook wel gekomen dat het waarschijnlijk iets Arabisch is maar hoopte dat iemand iets meer specifiek zou kunnen zijn zoals, oman, bahrein, dubai, enz.

Comment

• Ik dacht toen ergens gelezen te hebben dat het uit Qatar kwam, maar zeker ben ik niet.

Comment

• Comment

• schitterende wagen

Comment

• Blijft echt vet . Ook hoe de wagen wat door zijn ophanging hangt achteraan
                www.flickr.com/photos/bramvds
                www.last.fm/user/lender

Comment

• Toen ik vorige week naar Knokke reed ben ik die tegengekomen, echter wel op een dépannage wagen van Rolls Overijse.

Comment

• Echt een knap gamma nu. De phantom is wat klassieker en statiger, de ghost wat moderner en sportiever. Heel geslaagd.

Comment

• Comment

• Find content from CNBC and the NBCUniversal family of networks on NBC.com!

Comment

• Afgelopen week hebben ze bij ons even de loskade gebruikt om een wagen te lossen die afgeleverd moest worden bij een carrossierbedrijf dat aan de overkant van de straat ligt. Een Rolls Royce uit 1920. Ik weet wel niet welk model het was. De nieuwe eigenaar had deze in Portugal gevonden en naar België laten overkomen.

Last edited by '0DAVID0'; 17/04/2010, 19:32.
                          http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Last edited by '0DAVID0'; 17/04/2010, 19:33.

Comment

• niks te zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                niks te zien
                                Nu wel?

Comment

• Nog steeds niet, spijtig genoeg. Misschien de foto's via tinypic.com uploaden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
                                    Nog steeds niet, spijtig genoeg. Misschien de foto's via tinypic.com uploaden?
                                    Ik heb ze nu geupload naar een andere plaats. Hopelijk zie je ze nu.

Comment

• zijn zichtbaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk Berichten
                                        Afgelopen week hebben ze bij ons even de loskade gebruikt om een wagen te lossen die afgeleverd moest worden bij een carrossierbedrijf dat aan de overkant van de straat ligt. Een Rolls Royce uit 1920. Ik weet wel niet welk model het was. De nieuwe eigenaar had deze in Portugal gevonden en naar België laten overkomen.

is een Silver Ghost

Comment

• Hier ook even vermelden.

Gisteren een bezioekje gebracht aan het Goodwood circuit in GB.

's Middags kunnen regelen, via de chief Marchal, dat we een aantal rondjes konden meerijden over het circuit.

Met de vermelding "We zullen de auto van één van de marchals gebruiken."
                                          Blijkt die kerel testpiloot te zijn bij Rolls Royce. Fabriek ligt daar in de buurt.

Die was aanwezig met een 1 dag oude, model 2011, 650pk sterke, Rolls.

Vertelde trouwens dat ze hiervan een sport-versie op de markt gingen brengen met 760pk.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Working...
                                          X