Rolls Royce Camargue (1975-1986)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ROLLS-ROYCE Lovers
Collapse
X
-
Er staat hier in de gemeente een RR te koop bij zo’n sukkel-garagist, die normaal alleen oude Peugeotjes 206 en gele Seat Ibiza’s verkoopt. Op zijn krijtbord : Rolls Royse bj 2004. De helft van zijn toonzaal staat ermee vol2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk BerichtenThere are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenVind je dat blauw niet te fel? Gaat die auto omhoog als die draait of ligt die effectief zo laag?There are Pretenders among us.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
Ik denk dat het donker genoeg is, weet niet of zo'n Rolls luchtvering heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
Hij staat wel laag op de foto hee ?
Dus het is aannemelijk dat deze luchtvering heeft.There are Pretenders among us.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHLMaar die geeft wellicht een premium service en garantie lol
Echt zo’n beunhaas. Toen ik nog bij mijn ouders woonde, heeft een van zijn klanten daar op een zomeravond een ferm accidentje gehad: auto was paar uur tevoren afgehaald, en bij een van de eerste ritjes passeerden ze dus langs mijn ouders. De verkeersdrempel over, en het voorwiel van die auto besloot er alleen van door te gaan.
Voorwiel kwam tegen de auto van een van de buren terecht. En de Renault in kwestie via de brievenbus van een andere buur, in een voortuintje tot tegen een huisgevel.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
Comment