Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ROLLS-ROYCE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Few cars have the kind of presence on the road as a Rolls-Royce. This tuner thinks it can do better, though, with the release of the Spofec Overdose.
    There are Pretenders among us.....
    Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Comment

• Idd, spijtig voor het exterieur want dat binnenwerk verkloot heel de auto. Oranje boven! En ze moeten al thuisblijven van het WK
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
          Idd, spijtig voor het exterieur want dat binnenwerk verkloot heel de auto. Oranje boven! En ze moeten al thuisblijven van het WK
          Ik vond die brede vleugels anders ook niet echt mooi zulle. Past hem niet.

Comment

• Gelukkig dat smaak verschild, ik vind hem mega gaaf zo, met dat oranje interieur.

Comment

• Rolls Royce Wraith Black Badge.

Comment

• Tja... dat is't hee . Vraag me af waarom ik geen sjeik geworden ben...

Comment

• There are Pretenders among us.....

Comment

• There are Pretenders among us.....

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• niet alledaagse kleur, kunststof bumpers, weinig chroom, en toch ...

Comment

• Misschien was da een prototype van ne eco-rolls voor de minder begoeden ? Hij heeft ook maar twee deuren, dus ook al voor mensen zonder chauffeur

Nee serieus, dat zal een soort sportuitvoering geweest zijn zeker destijds ? Phantom avant la lettre https://www.autogespot.nl/rolls-royc...-ii/2016/07/21

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                              Staat al een tijdje te koop, eigenlijk zo fout dat het vet wordt

Comment

• Tja, zou er mijn geld niet aan geven.

Comment

• Het wordt tijd dat bepaalde automerken hun autoriteit weer laten gelden. "Oh U wilt dit met onze auto doen? NEEN!"

Comment

• Smaak is niet te koop, ge hebt dat of ge hebt dat niet. In het geval van die Wraight hierboven duidelijk niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Losange Bekijk Berichten
                                      Het wordt tijd dat bepaalde automerken hun autoriteit weer laten gelden. "Oh U wilt dit met onze auto doen? NEEN!"
                                      sommige merken mogen ook naar hun eigen aanbod kijken en niet langer de keuze beperken tot 50 tinten grijs en onlogische samenstellingen van optiepaketten die enkel gericht zijn op marge-optimalisatie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                                        sommige merken mogen ook naar hun eigen aanbod kijken en niet langer de keuze beperken tot 50 tinten grijs en onlogische samenstellingen van optiepaketten die enkel gericht zijn op marge-optimalisatie.
                                        Dit klinkt als muziek in mijn oren.

Comment

• Silver Cloud III (1963)

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Working...
                                          X