Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ROLLS-ROYCE Lovers
Collapse
X
-
Gisteren reed ik met m'n vriendin op de E313 richting Lummen, en ik zie in m'n achteruitkijkspiegel een RR Phantom naderen tegen redelijk hoge snelheid.
Hij steekt me voorbij en het is een imposant geweld, zo'n Phantom... 't was een engelsman, nummerplaat "KISS M..."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenGisteren reed ik met m'n vriendin op de E313 richting Lummen, en ik zie in m'n achteruitkijkspiegel een RR Phantom naderen tegen redelijk hoge snelheid.
Hij steekt me voorbij en het is een imposant geweld, zo'n Phantom... 't was een engelsman, nummerplaat "KISS M..."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenAls die kerel zo ongeveer een 50 jaar is, is de kans groot trouwens dat ie vroeger nog een E500E gehad heeft
Ik zag niet wie erin zat. Heb noch chauffeur, noch achterpassagiers gezien.
't is echt wel imposant als zo'n slee je tegen 160 voorbij komt "geschoven". Dat veert een beetje in & een beetje uit, en dat glijdt mooi verder.
Een Ford Galaxy in zijn gat die eens interessant wilde doen..
Comment
-
-
Want to save £75,000 on a Rolls-Royce? The company has just launched its first approved used-car scheme at its six UK dealers, called the Rolls-Royce Provenance programme.
It’s basically a carbon copy of mainstream approved used schemes, and cars have to meet such stringent standards that Rolls claims selected cars are ‘virtually faultless’.
Pre-owned cars under four years old come with a 24-month warranty, plus there’s 24-hour roadside assistance for peace of mind. The majority of models available in the Provenance scheme are BMW-era Phantoms, although there is currently one Silver Shadow for sale.
Best deal we spotted? An early 2003 Phantom with 21,000 miles in Silver Sand at Rolls-Royce London for £179,950, down from a new list price of £255,096. Just goes to show that even the most expensive cars depreciate fast these days.
Mind you, the main dealer experience will inevitably be more expensive than shopping independently. We found a similar 2003 Phantom with 30,000 miles for sale in the classifieds for £149,950. As ever, shop around for the best deals...
BRON
Het wordt nog een cheapo merk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenGisteren reed ik met m'n vriendin op de E313 richting Lummen, en ik zie in m'n achteruitkijkspiegel een RR Phantom naderen tegen redelijk hoge snelheid.
Comment
-
-
Comment