Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ROLLS-ROYCE Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten"Baby aan boord" in het frans
damn da ding is toch groot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenDie blauwe cabrio heb ik gisteren in Knokke gezien, heb niet speciaal op de nummerplaat gelet maar het was geen Belg. Was met de moto dus kon geen foto nemen...
was veel exclusiefs te zien in knokke gisteren, met de zoute night ... maar liefst 3 phantoms met belgische platen gezien1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichteni 1 2 1/2 6
Comment
-
Rolls is zoooooo vet, eeh.
Zowel de Phantom als de Drophead Coupé zijn zo verdomde extravagant, huge en impressive ... dat gelijk welke andere auto erbij verbleekt. Vind ik. 'n Bentley die ernaast staat, alhoewel misschien een lijn/stijl die meer mensen aanspreekt, is plots een simpel berlineken, of één van de zovele gewone cabriootjes.
Ongelofelijk... Rolls is king, again.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenDie blauwe cabrio heb ik gisteren in Knokke gezien, heb niet speciaal op de nummerplaat gelet maar het was geen Belg. Was met de moto dus kon geen foto nemen...
Comment
-
De blauwe Rolls-Royce Drophead Coupe die rondrijdt in Knokke is een demo-wagen van Rolls-Royce zelf. Hij wordt gebruikt om potentiële klanten te overtuigen om ééntje te bestellen. Zij mogen daar een testrit mee doen.
Men denkt er over na om een tijdelijke showroom in Knokke te huisvesten, wegens het grote succes. België zou na het Verenigd Koninkrijk het best verkopend land zijn in Europa. Men zou al zeven Drophead's hebben verkocht.
Ikzelf ben ook een potentiële klant (ik hoef alleen nog de lotto te winnen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 4rings Bekijk BerichtenDe blauwe Rolls-Royce Drophead Coupe die rondrijdt in Knokke is een demo-wagen van Rolls-Royce zelf. Hij wordt gebruikt om potentiële klanten te overtuigen om ééntje te bestellen. Zij mogen daar een testrit mee doen.
Men denkt er over na om een tijdelijke showroom in Knokke te huisvesten, wegens het grote succes. België zou na het Verenigd Koninkrijk het best verkopend land zijn in Europa. Men zou al zeven Drophead's hebben verkocht.
Ikzelf ben ook een potentiële klant (ik hoef alleen nog de lotto te winnen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk BerichtenVolgens de geruchten rijdt er in Londen een oranje/zwarte Drophead Coupé
Edit: http://www.autogespot.com/viewimages...05082007011812
Edit2: http://www.autogespot.com/viewimages...14082006220709 de Veyron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
weer een exclusieve bak met rrr erop, staat ook op een veyron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
Comment
Comment