Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ROLLS-ROYCE Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
    Let op de sticker
    je foto is te klein om het te kunnen lezen

Comment

• "Baby aan boord" in het frans

Comment

Wat een wagen......

1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Zeer coole auto maar te groot voor mij en een bentley azure/brooklands is zo veel mooier!

Comment

"Baby aan boord" in het frans
            bébé sur le bateau?

damn da ding is toch groot

Comment

• Die blauwe cabrio heb ik gisteren in Knokke gezien, heb niet speciaal op de nummerplaat gelet maar het was geen Belg. Was met de moto dus kon geen foto nemen...
              i 1 2 1/2 6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                Die blauwe cabrio heb ik gisteren in Knokke gezien, heb niet speciaal op de nummerplaat gelet maar het was geen Belg. Was met de moto dus kon geen foto nemen...
                Ik heb ook eentje gezien gisteren maar weet niet of het deze was ... 't was maar in een flits dat ik hem zag.
                was veel exclusiefs te zien in knokke gisteren, met de zoute night ... maar liefst 3 phantoms met belgische platen gezien
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• die was het. Ik herken zn kapsel
                    i 1 2 1/2 6

Comment

• Rolls is zoooooo vet, eeh.

Zowel de Phantom als de Drophead Coupé zijn zo verdomde extravagant, huge en impressive ... dat gelijk welke andere auto erbij verbleekt. Vind ik. 'n Bentley die ernaast staat, alhoewel misschien een lijn/stijl die meer mensen aanspreekt, is plots een simpel berlineken, of één van de zovele gewone cabriootjes.

Ongelofelijk... Rolls is king, again.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk Berichten
                        Die blauwe cabrio heb ik gisteren in Knokke gezien, heb niet speciaal op de nummerplaat gelet maar het was geen Belg. Was met de moto dus kon geen foto nemen...
                        nummerplaat van GB, maar 't is wel een Belg

Comment

• Volgens de geruchten rijdt er in Londen een oranje/zwarte Drophead Coupé

Comment

• De blauwe Rolls-Royce Drophead Coupe die rondrijdt in Knokke is een demo-wagen van Rolls-Royce zelf. Hij wordt gebruikt om potentiële klanten te overtuigen om ééntje te bestellen. Zij mogen daar een testrit mee doen.

Men denkt er over na om een tijdelijke showroom in Knokke te huisvesten, wegens het grote succes. België zou na het Verenigd Koninkrijk het best verkopend land zijn in Europa. Men zou al zeven Drophead's hebben verkocht.

Ikzelf ben ook een potentiële klant (ik hoef alleen nog de lotto te winnen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 4rings Bekijk Berichten
                              De blauwe Rolls-Royce Drophead Coupe die rondrijdt in Knokke is een demo-wagen van Rolls-Royce zelf. Hij wordt gebruikt om potentiële klanten te overtuigen om ééntje te bestellen. Zij mogen daar een testrit mee doen.

Men denkt er over na om een tijdelijke showroom in Knokke te huisvesten, wegens het grote succes. België zou na het Verenigd Koninkrijk het best verkopend land zijn in Europa. Men zou al zeven Drophead's hebben verkocht.

Ikzelf ben ook een potentiële klant (ik hoef alleen nog de lotto te winnen)
                              Daar droom ik ook altijd van. Damn al 7 verkocht, kzou zeggen : ze verkopen gelijk broodjes .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten
                                Volgens de geruchten rijdt er in Londen een oranje/zwarte Drophead Coupé
                                Kan goed zijn, dat zal waarschijnlijk die Arabier zijn die ook nog 'n zwart/oranje Veyron heeft.

Edit: http://www.autogespot.com/viewimages...05082007011812

Edit2: http://www.autogespot.com/viewimages...14082006220709 de Veyron
                                Last edited by ; 09/08/2007, 12:43.

Comment

• Idd

Heeft die ook geen Mansor Bentley Flying Spur?
                                  1982 BMW E28 528i
                                  2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• weer een exclusieve bak met rrr erop, staat ook op een veyron

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten

weer een exclusieve bak met rrr erop, staat ook op een veyron
                                      Jups die heeft idd nog een Veyron, die heb ik vorige week nog gezien in Cannes. Ik heb de foto gepost in 'Exclusieve wagen gezien'. Ie heeft ook nog een Bentley Mansory in die kleurencombo. Maar hoe mooi die Rolls is in dat blauw (zoals deze Rolls in Knokke) deze is absoluut pokkelelijk IMO.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG Bekijk Berichten

Zoooooo'n slee, en evenveel beenruimte als in m'n bietel

Comment

Working...
                                          X