Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik kan er ni aan doen maar die raamstijl vooraan is echt lelijk gedaan, beke te lomp imo. Konden ze toch iets subtieler aanpakken en eleganter afwerken.
Ik kan er ni aan doen maar die raamstijl vooraan is echt lelijk gedaan, beke te lomp imo. Konden ze toch iets subtieler aanpakken en eleganter afwerken.
Yep, en één van de meest magistrale "auto-details" van de laatste jaren. De geborsteld alu motorkap die naadloos overgaat in die massieve alu A-stijl ...
Zeer speciaal, maar (in 't echt) zo verdomde knap gemaakt, en prachtig gestyled.
Ja exterieur is echt wel abembenemend maar als chauffeur zit je precies in een enorm grote lege ruimte, voelt volgens mij niet zo cosy aan als bij een Bentley.
ALS ik me ne Rolls moest kopen zou het nen Drophead zijn, daarmee cruisen, bij voorkeur waar het zonnig en tot zo'n 25°C max. warm is, moet nen droom zijn.
Comment