Zo zalig, dat interieur, waar die versnellingspook en de handrem staan
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TVR Lovers
Collapse
X
-
Wow Erikje, dat is nog eens een exclusieve wagen!
Ik heb de test gelezen in GTO (Nederlands autotijdschrift over topprestaties) nr. 3 van dit jaar. Heb het magazine daarna wel aan de wasdraad moeten hangen om het kwijl te drogen
Veel en veilig plezier ermee en hopelijk loop ik je ooit wel eens tegen het lijf..euh..de auto
Voor wie een 'goedkope' tweedehands (bijna oldtimer) TVR zoekt:
Comment
-
We hebben jaren geleden 2 daagjes deze auto in onze garage gehad:
Er waren Britten op bezoek bij familie en onze garage werd het meest geschikt bevonden om dit juweeltje te laten overnachten.
Ook 'ns mee mogen rijden natuurlijk, met 'n kerel die nog met Johnny Herbert gestreden heeft in Formule Ford en zelf ook kampioen geweest was (maar na een groot ongeval moest stoppen)
Wát een auto!
Geen stuurbekrachtiging, ABS of tractiecontrole whatsoever (ondanks het geringe gewicht en 300 pk uit de 4.5), een sound uit die twee polsdikke uitlaten die je in het hele huis kon horen, dat hout, dat leder, die klokjes in een typisch Engelse afwerking...
't was een zotte rit!!! 'n powerslide bij't keren op de ring van Turnhout, en 130 op het middenvak van de Antwerpsesteenweg vond ik als 14-jarige bengel indrukwekkend, temeer de kap open lag en de wind mijn haar er ei zo na uitrukte.
Had ik wel even over het hoofd gezien dat het mijlen waren zeker!!
En sindsdien heb ik iets met TVR...
Comment
-
Deze T350t stond zondag in Zolder:
*kwijlkwijlkwijl*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erikjeHeb erachter gevraagd moet nog goekeuring van de fabriek krijgen.
Maar waarschijnlijk zal het deze kleur worden.
Blijft een zalige wagen1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erikjeAls ze de kleur willen doen.Dan ben ik het 100%1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erikjeIk zal wel eens mee naar de Ring komen
Proficiat met je investering!
Comment
Comment