Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TVR Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticdan probeer ik me ook vrij te maken. ik vind TVR's prachtige wagens, ik ken de modellen niet maar als ik ze zie stilstaan, rijden, op tv, gaat mijn hart steeds sneller kloppen. en als je dan ook nog realiseert hoe licht zo een auto is en hoeveel pk's op de achterwielen zonder hulpmiddelen . daar word je helemaal stil van. ik wil hem wel eens komen bewonderen. prachtig matriaal!
Proficiat met je investering!
Das de reden voor mijn aankoop.
+-1100kg 406pk op de achterwielen en bloedsnel.
3.7 naar 100km
160km in 8.1 sec en een top van +-315km
En als dat niet genoeg is kan je hem bij tvr power laten opvoeren
En geloof me de meeste krijgen nog een extra vitamine kuurtje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timode mooiste tvr dat er is!!!!!!! Duurt precies wel lang voordat de auto geleverd wordt!!
Normaal zou hij nu rond december januari aankomen we zullen zien.
Maar bij Tvr is zoiets vrij normaal het is nog altijd 100% handwerk en durft soms uitlopen.
Comment
-
Voor de liefhebbers er is een cerbera in de maak.
Het zal nog wel eventjes duren maar er komt een opvolger.
http://www.pistonheads.com/tvr/defau...?storyId=12245
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LotuzzzWe hebben jaren geleden 2 daagjes deze auto in onze garage gehad:
Er waren Britten op bezoek bij familie en onze garage werd het meest geschikt bevonden om dit juweeltje te laten overnachten.
Ook 'ns mee mogen rijden natuurlijk, met 'n kerel die nog met Johnny Herbert gestreden heeft in Formule Ford en zelf ook kampioen geweest was (maar na een groot ongeval moest stoppen)
Wát een auto!
Geen stuurbekrachtiging, ABS of tractiecontrole whatsoever (ondanks het geringe gewicht en 300 pk uit de 4.5), een sound uit die twee polsdikke uitlaten die je in het hele huis kon horen, dat hout, dat leder, die klokjes in een typisch Engelse afwerking...
't was een zotte rit!!! 'n powerslide bij't keren op de ring van Turnhout, en 130 op het middenvak van de Antwerpsesteenweg vond ik als 14-jarige bengel indrukwekkend, temeer de kap open lag en de wind mijn haar er ei zo na uitrukte.
Had ik wel even over het hoofd gezien dat het mijlen waren zeker!!
En sindsdien heb ik iets met TVR...
En inderdaad het zijn mijlen dus het ging knoerhard
Comment
-
Andere TVR
Oorspronkelijk geplaatst door erikjeVoor de liefhebbers er is een cerbera in de maak.
Het zal nog wel eventjes duren maar er komt een opvolger.
http://www.pistonheads.com/tvr/defau...?storyId=12245
Begin dit jaar hadden we het over een TVR Sagaris die rond deze periode geleverd zou worden!
Graag reactie.
Eric
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LamboErikje,
Begin dit jaar hadden we het over een TVR Sagaris die rond deze periode geleverd zou worden!
Graag reactie.
Eric1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LamboErikje,
Graag reactie.
Eric
Normaal moest hij al geleverd worden maar is uitgesteld naar december of Januari.
Dit komt omdat voor de Europeese goedkeuring de uitlaten moeten gewijzigd worden.
Dus er komt een nieuwere sagaris uit maar deze heeft wat vertraging opgelopen.
Er is tot nu toe nog geen enkele links gestuurde sagaris geleverd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ZondaVind je het niet spijtig dat die uitlaten moeten veranderen? Dat was echt wel vet... Niet het blijft nog steeds een droomwagen waar ik als arm studentje stikjaloers op ben.
Het zouden 4 uitlaten worden in de stijl van de T350 met iets grotere doorsnede.
Het geluid zal natuurlijk hetzelfde zijn
Klein VB:
http://www.sleepy-fish.com/ph_vids/decat_clip.wmv
Comment
-
Da geluid is echt wel de max. kword hier ver van mn stoel geblazen . wel grappig dat da kilometertellerke onleesbaar wordt gemaakt. Oja nog een klein vraagje? Wanneer ik in Drongen passeer dan stop ik regelmatig es bij alvan-motors die verkoopt ook tvr maar in de toonzaal staan meestal geen nieuwe modellen. Ik vraag me dan af hoe zo een aankoop in zn werk gaat. Zoiets wil je toch eerst es in het echt zien of bestel ja dat gewoon aan de hand van een brocheure? ik stel me er dan altijd bij voor dat die kopers es naar de fabriek in de Uk mogen om daar te gaan kiezen maar dat is een utopie zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ZondaDa geluid is echt wel de max. kword hier ver van mn stoel geblazen . wel grappig dat da kilometertellerke onleesbaar wordt gemaakt. Oja nog een klein vraagje? Wanneer ik in Drongen passeer dan stop ik regelmatig es bij alvan-motors die verkoopt ook tvr maar in de toonzaal staan meestal geen nieuwe modellen. Ik vraag me dan af hoe zo een aankoop in zn werk gaat. Zoiets wil je toch eerst es in het echt zien of bestel ja dat gewoon aan de hand van een brocheure? ik stel me er dan altijd bij voor dat die kopers es naar de fabriek in de Uk mogen om daar te gaan kiezen maar dat is een utopie zeker?
Er is er maar 1 in Belgie namenlijk MF-Cars in Deinze.
Gewoonlijk word de toekomstige koper uitgenodigd naar Blackpool
om daar alles te bewonderen.Als de auto in produktie gaat kan men naar de fabriek gaan.
En kan je daar zien hoe je wagen word gemaakt
Enkele vb:
Comment
Comment