Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TVR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick
    Hmm, die eerste foto
    Dacht wel dat je dat zou vinden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
      dan probeer ik me ook vrij te maken. ik vind TVR's prachtige wagens, ik ken de modellen niet maar als ik ze zie stilstaan, rijden, op tv, gaat mijn hart steeds sneller kloppen. en als je dan ook nog realiseert hoe licht zo een auto is en hoeveel pk's op de achterwielen zonder hulpmiddelen . daar word je helemaal stil van. ik wil hem wel eens komen bewonderen. prachtig matriaal!

Proficiat met je investering!
      Dank je
      Das de reden voor mijn aankoop.
      +-1100kg 406pk op de achterwielen en bloedsnel.
      3.7 naar 100km
      160km in 8.1 sec en een top van +-315km
      En als dat niet genoeg is kan je hem bij tvr power laten opvoeren
      En geloof me de meeste krijgen nog een extra vitamine kuurtje.

Comment

• wa voor tvr gaat ge kopen erik???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
          wa voor tvr gaat ge kopen erik???
          Ik heb een 9maand geleden een Sagaris besteld.

Comment

• de mooiste tvr dat er is!!!!!!! Duurt precies wel lang voordat de auto geleverd wordt!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
              de mooiste tvr dat er is!!!!!!! Duurt precies wel lang voordat de auto geleverd wordt!!
              Duurt enorm lang.Moest hem al van in maart hebben en telkens word hij uitgesteld.
              Normaal zou hij nu rond december januari aankomen we zullen zien.
              Maar bij Tvr is zoiets vrij normaal het is nog altijd 100% handwerk en durft soms uitlopen.

Comment

• Voor de liefhebbers er is een cerbera in de maak.
                Het zal nog wel eventjes duren maar er komt een opvolger.

http://www.pistonheads.com/tvr/defau...?storyId=12245

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz
                  We hebben jaren geleden 2 daagjes deze auto in onze garage gehad:

Er waren Britten op bezoek bij familie en onze garage werd het meest geschikt bevonden om dit juweeltje te laten overnachten.
                  Ook 'ns mee mogen rijden natuurlijk, met 'n kerel die nog met Johnny Herbert gestreden heeft in Formule Ford en zelf ook kampioen geweest was (maar na een groot ongeval moest stoppen)

Wát een auto!
                  Geen stuurbekrachtiging, ABS of tractiecontrole whatsoever (ondanks het geringe gewicht en 300 pk uit de 4.5), een sound uit die twee polsdikke uitlaten die je in het hele huis kon horen, dat hout, dat leder, die klokjes in een typisch Engelse afwerking...

't was een zotte rit!!! 'n powerslide bij't keren op de ring van Turnhout, en 130 op het middenvak van de Antwerpsesteenweg vond ik als 14-jarige bengel indrukwekkend, temeer de kap open lag en de wind mijn haar er ei zo na uitrukte.
                  Had ik wel even over het hoofd gezien dat het mijlen waren zeker!!

En sindsdien heb ik iets met TVR...
                  Ja het is een pracht wagen en het geluid niet normaal.
                  En inderdaad het zijn mijlen dus het ging knoerhard

Comment

• Andere TVR

Oorspronkelijk geplaatst door erikje
                    Voor de liefhebbers er is een cerbera in de maak.
                    Het zal nog wel eventjes duren maar er komt een opvolger.

http://www.pistonheads.com/tvr/defau...?storyId=12245
                    Erikje,

Begin dit jaar hadden we het over een TVR Sagaris die rond deze periode geleverd zou worden!

Graag reactie.

Eric
                    Last edited by ; 27/10/2005, 22:28.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lambo
                      Erikje,

Begin dit jaar hadden we het over een TVR Sagaris die rond deze periode geleverd zou worden!

Graag reactie.

Eric
                      Het lijkt mij alsof jij al met hem hebt afgesproken i.v.m een photoshoot
                      1982 BMW E28 528i
                      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Erikje,

Graag reactie.

Eric
                        Ben deze middag nog eens gaan horen!
                        Normaal moest hij al geleverd worden maar is uitgesteld naar december of Januari.
                        Dit komt omdat voor de Europeese goedkeuring de uitlaten moeten gewijzigd worden.
                        Dus er komt een nieuwere sagaris uit maar deze heeft wat vertraging opgelopen.
                        Er is tot nu toe nog geen enkele links gestuurde sagaris geleverd.

Comment

• Vind je het niet spijtig dat die uitlaten moeten veranderen? Dat was echt wel vet... Niet het blijft nog steeds een droomwagen waar ik als arm studentje stikjaloers op ben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda
                            Vind je het niet spijtig dat die uitlaten moeten veranderen? Dat was echt wel vet... Niet het blijft nog steeds een droomwagen waar ik als arm studentje stikjaloers op ben.
                            Vind het ook jammer maar ze zouden toch nog de moeite zijn.
                            Het zouden 4 uitlaten worden in de stijl van de T350 met iets grotere doorsnede.
                            Het geluid zal natuurlijk hetzelfde zijn

Klein VB:
                            http://www.sleepy-fish.com/ph_vids/decat_clip.wmv

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick
                              Het lijkt mij alsof jij al met hem hebt afgesproken i.v.m een photoshoot
                              Ja dat klopt

Comment

• Da geluid is echt wel de max. kword hier ver van mn stoel geblazen . wel grappig dat da kilometertellerke onleesbaar wordt gemaakt. Oja nog een klein vraagje? Wanneer ik in Drongen passeer dan stop ik regelmatig es bij alvan-motors die verkoopt ook tvr maar in de toonzaal staan meestal geen nieuwe modellen. Ik vraag me dan af hoe zo een aankoop in zn werk gaat. Zoiets wil je toch eerst es in het echt zien of bestel ja dat gewoon aan de hand van een brocheure? ik stel me er dan altijd bij voor dat die kopers es naar de fabriek in de Uk mogen om daar te gaan kiezen maar dat is een utopie zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda
                                  Da geluid is echt wel de max. kword hier ver van mn stoel geblazen . wel grappig dat da kilometertellerke onleesbaar wordt gemaakt. Oja nog een klein vraagje? Wanneer ik in Drongen passeer dan stop ik regelmatig es bij alvan-motors die verkoopt ook tvr maar in de toonzaal staan meestal geen nieuwe modellen. Ik vraag me dan af hoe zo een aankoop in zn werk gaat. Zoiets wil je toch eerst es in het echt zien of bestel ja dat gewoon aan de hand van een brocheure? ik stel me er dan altijd bij voor dat die kopers es naar de fabriek in de Uk mogen om daar te gaan kiezen maar dat is een utopie zeker?
                                  Alvan is geen officiele verdeler.
                                  Er is er maar 1 in Belgie namenlijk MF-Cars in Deinze.
                                  Gewoonlijk word de toekomstige koper uitgenodigd naar Blackpool
                                  om daar alles te bewonderen.Als de auto in produktie gaat kan men naar de fabriek gaan.
                                  En kan je daar zien hoe je wagen word gemaakt

Enkele vb:

Comment

• amai heerlijk geluid daar erikje en kvind het inderdaad spijtig van die uitlaat want dat vond ik ook zo mooi aan die auto

hier nog een heerlijke foto van dit beest (en wa ziet da er goe uit int rood!!!)

.

Comment

• Comment

• W8&

Oorspronkelijk geplaatst door erikje
                                        Ja dat klopt
                                        Erikje,

dan W8& we gewoon nog even!

Eric

Comment

Erikje,

dan W8& we gewoon nog even!

Eric
                                          Ok meer kan ik ook niet doen
                                          Zodra hij er is geef ik je een seintje.

Comment

Working...
                                          X