Oorspronkelijk geplaatst door Timo
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TVR Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibisErikje, ik hoop dat je de skills hebt om zo'n beest te temmen want dat lijkt niet simpel! Maar als je het kan droog je er wel zowat alles met vier wielen op de Belgische wegen mee af!!
Die wagen is gewoon F-E-N-O-M-E-N-A-A-L!
De wagen vraagt wel 100% van je aandacht maar zo heb ik mijn wagens graag
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erikjeVind het ook jammer maar ze zouden toch nog de moeite zijn.
Het zouden 4 uitlaten worden in de stijl van de T350 met iets grotere doorsnede.
Het geluid zal natuurlijk hetzelfde zijn
Klein VB:
http://www.sleepy-fish.com/ph_vids/decat_clip.wmv
Je hebt er eens een foto van geplaatst met dit filmpje erbij, van die uitlaten, op de reactie dat de standaard uitlaten "lelijk" waren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniDat worden die 4afgesneden uitlaten, die je al als optie kon krijgen?
Je hebt er eens een foto van geplaatst met dit filmpje erbij, van die uitlaten, op de reactie dat de standaard uitlaten "lelijk" waren.
Foto's moeten nog komen van de vernieuwde Sagaris.Zal iets voor het eind van het jaar zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erikjeNeen het zijn er nog andere.Zoals de T350 maar dan een iets grotere doorsnede.
Foto's moeten nog komen van de vernieuwde Sagaris.Zal iets voor het eind van het jaar zijn.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door erikje
Die die filmt is ook wel een eikel: "ow yes" :s
Comment
Comment