Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TVR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door erikje
    Ja laat ons hopen Maar mag ondertussen wel met een tuscan mk2 rijden dus ook niet slecht.Wat het groen betreft Ithica Verde
    aangeboden door tvr in afwachting tot ... ? of gewoon van een vriend?

Comment

• Last edited by ; 19/12/2005, 21:07.

Comment

Ja laat ons hopen Maar mag ondertussen wel met een tuscan mk2 rijden dus ook niet slecht.Wat het groen betreft Ithica Verde
        een tuscan is zeker niet slecht; is een van mijn droomwagens maar de mkI vond ik wel iets geslaagder dan de mkII (heeft er mss mee te maken dat ik nog geen mkII irl gezien heb)
        Yep dat groen is idd Ithica Verde; 't ontsnapte me even heb dat kleur nog gezien op een Murciélago en daarop op is het mijn lievelingskleur zowat maar op een Sagaris komt het precies niet zo goed tot zijn recht vind ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
          een tuscan is zeker niet slecht; is een van mijn droomwagens maar de mkI vond ik wel iets geslaagder dan de mkII (heeft er mss mee te maken dat ik nog geen mkII irl gezien heb)
          Yep dat groen is idd Ithica Verde; 't ontsnapte me even heb dat kleur nog gezien op een Murciélago en daarop op is het mijn lievelingskleur zowat maar op een Sagaris komt het precies niet zo goed tot zijn recht vind ik
          Het groen komt niet echt over op de Sagaris.De reden is omdat de TVR een polyester ondergrond heeft en de kleur anders doet uitkomen.De tuscan 1 is mooier van binnen maar de nieuwe mk2 vind ik dan van buiten iets knapper en is zeker niet slecht
          Last edited by ; 19/12/2005, 21:07.

Comment

Het groen komt niet echt over op de Sagaris.De reden is omdat de TVR een polyester ondergrond heeft en de kleur anders doet uitkomen.De tuscan 1 is mooier van binnen maar de nieuwe mk2 vind ik dan van buiten iets knapper en is zeker niet slecht
            het heeft er ook mee te maken dat de Sagaris een vrij kleine wagen is denk ik terwijl de Murciélago een stuk groter is; zo zou dat kleur ook niet mooit zijn op de kleinere Gallardo denk ik.

mja ik zou de mkII eerst eens irl moeten zien om echt te kunnen oordelen; heb enkel nog maar de mkI gezien helaas

en om eens terug te komen op krulles vraag: over die tuscan "aangeboden door tvr in afwachting tot ... ?" zoja wist niet dat een merk als TVR zo'n dingen doet en dan met engelse nummerplaat?

Comment

foto's werken niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                foto's werken niet

tiens hier werken ze wel en als je de link plakt in een leeg browservenster?

Comment

h

en om eens terug te komen op krulles vraag: over die tuscan "aangeboden door tvr in afwachting tot ... ?" zoja wist niet dat een merk als TVR zo'n dingen doet en dan met engelse nummerplaat?
                  De wagen is van de Dealer he staat trouwens te koop

Maar om het wachten wat te verzachten mag ik geregeld komen rijden.
                  Een TVR komt altijd naar Belgie op Engelse plaaten en moet dan nog eerst gehomologeerd worden.Zo kan je ongeveer een jaartje rondrijden.Als men dan een paar TVR's bijeen heeft worden ze gekeurd en dan kan me ze pas op Belgische plaaten zetten

Comment

De wagen is van de Dealer he staat trouwens te koop

Maar om het wachten wat te verzachten mag ik geregeld komen rijden.
                    Een TVR komt altijd naar Belgie op Engelse plaaten en moet dan nog eerst gehomologeerd worden.Zo kan je ongeveer een jaartje rondrijden.Als men dan een paar TVR's bijeen heeft worden ze gekeurd en dan kan me ze pas op Belgische plaaten zetten
                    hmm staat die Tuscan ergens in een showroom bij de dealer? want kwas al eens aant overwegen eens te gaan (zo ver is het nu ook weer niet) maar als die Tuscan daar staat ga ik zeker eens wat pics gaan maken
                    Ah ik had al wel gehoord dat ze die op engelse platen invoeren maar wist niet dat het zo lang duurde voor zoiets te keuren... thx voor de info!

Comment

hmm staat die Tuscan ergens in een showroom bij de dealer? want kwas al eens aant overwegen eens te gaan (zo ver is het nu ook weer niet) maar als die Tuscan daar staat ga ik zeker eens wat pics gaan maken
                      Ah ik had al wel gehoord dat ze die op engelse platen invoeren maar wist niet dat het zo lang duurde voor zoiets te keuren... thx voor de info!
                      Als je gaat doe Mark de groeten van Erik en vraag maar eens achter mijn sagaris.
                      Momenteel heeft hij 2 Tuscan's binnen staan een mk1 en een mk2 Verwacht nu geen showroom want dat is er niet het is gewoon een werkplaats.Hij heeft niks in stock staan
                      Foto's wat je mag verwachten meer niet.Geen blinkende wagens in showroom
                      Last edited by ; 19/12/2005, 23:00.

Comment

• Comment

Als je gaat doe Mark de groeten van Erik en vraag maar eens achter mijn sagaris.
                          Momenteel heeft hij 2 Tuscan's binnen staan een mk1 en een mk2 Verwacht nu geen showroom want dat is er niet het is gewoon een werkplaats.Hij heeft niks in stock staan
                          Foto's wat je mag verwachten meer niet.Geen blinkende wagens in showroom
                          hmm das wel wat minder maar kzal toch wel eens gaan kijken denk ik; zou graag de mkII eens zien om te kunnen vergelijken Doet me er trouwens aan denken ik heb eind september in Heule (tegen Kortrijk) een MKII zien rijden: ik denk zelfs dat het deze is: een grijze met engelse nummerplaten maar ja dat ging nogal snel dus kan ik niet vergelijken met de MKI.
                          Ik zal dan eens een bezoekje combineren met een paar garages te sint-martens latem en Alvan Motors. Als ik ga zal ik de groeten doen

Comment

thx maar heb hier zelfs al een route liggen die ik eens afgedrukt heb via routeplanner een paar maand geleden; een bezoekje is er wel nog iet van gekomen; misschien volgende week als het weer een beetje treffelijk is...

Comment

hmm das wel wat minder maar kzal toch wel eens gaan kijken denk ik; zou graag de mkII eens zien om te kunnen vergelijken Doet me er trouwens aan denken ik heb eind september in Heule (tegen Kortrijk) een MKII zien rijden: ik denk zelfs dat het deze is: een grijze met engelse nummerplaten maar ja dat ging nogal snel dus kan ik niet vergelijken met de MKI.
                              Ik zal dan eens een bezoekje combineren met een paar garages te sint-martens latem en Alvan Motors. Als ik ga zal ik de groeten doen
                              Moet je zeker doen er staat altijd wel iets knaps binnen.
                              Laat me in ieder geval iets weten.De twee tuscan's zijn toevallig in juist dezelfde kleur zowel binnen als buiten.Dus dat maakt vergelijken iets makkelijker.

Comment

Moet je zeker doen er staat altijd wel iets knaps binnen.
                                Laat me in ieder geval iets weten.De twee tuscan's zijn toevallig in juist dezelfde kleur zowel binnen als buiten.Dus dat maakt vergelijken iets makkelijker.
                                ok ik hou u op de hoogte
                                wete zelfs voor 1 tuscan zou ik al naar daar rijden heb altijd een zwak gehad voor die wagen...

Comment

ok ik hou u op de hoogte
                                  wete zelfs voor 1 tuscan zou ik al naar daar rijden heb altijd een zwak gehad voor die wagen...
                                  Eentje staat er zeker want moest normaal komen rijden maar is er niet van gekomen.Het weer liet het niet toe ofwel te veel regen of ijzel.Na nieuwjaar ga ik nog eens langs.De wagen die er zeker zal staan is een mk1

PS:Wat je zeker moet vragen is of hij hem eens wil starten echt een kippevel momentje.
                                  Last edited by ; 19/12/2005, 22:11.

Comment

Toch ook al niet slecht
                                    Maar net zoals f40fan, heb ik ook eerder een boontje voor de mkI. Ik vind die kleinere koplampuitsparingen en de ronde kleine acherlichten gewoon beter staan op de Tuscan, en het oogt ook nog 'ns een stukje sportiever. Maar ja, ik zou al niet klagen om 'ns een Tuscan 'in het wild' tegen het lijf te lopen, mk I of II, het maakt niet uit.
                                    The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt
                                      Toch ook al niet slecht
                                      Maar net zoals f40fan, heb ik ook eerder een boontje voor de mkI. Ik vind die kleinere koplampuitsparingen en de ronde kleine acherlichten gewoon beter staan op de Tuscan, en het oogt ook nog 'ns een stukje sportiever. Maar ja, ik zou al niet klagen om 'ns een Tuscan 'in het wild' tegen het lijf te lopen, mk I of II, het maakt niet uit.
                                      Was in het begin ook van dezelfde mening maar nu vind ik de nieuwste veel mooier.In Belgie rijd er zelfs eentje rond met een mk1 interieur een een body van de mk2 is voor mij de perfekte combi

Comment

• Die moet ik 'ns dringend tegen het lijf lopen, dan kan ik ook 'ns deftig oordelen
                                        The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt
                                          Die moet ik 'ns dringend tegen het lijf lopen, dan kan ik ook 'ns deftig oordelen
                                          Momentje zal zijn link eens doorgeven

Comment

Working...
                                          X