Oorspronkelijk geplaatst door erikje
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TVR Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door erikjeJa laat ons hopen Maar mag ondertussen wel met een tuscan mk2 rijden dus ook niet slecht.Wat het groen betreft Ithica Verde
Yep dat groen is idd Ithica Verde; 't ontsnapte me even heb dat kleur nog gezien op een Murciélago en daarop op is het mijn lievelingskleur zowat maar op een Sagaris komt het precies niet zo goed tot zijn recht vind ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40faneen tuscan is zeker niet slecht; is een van mijn droomwagens maar de mkI vond ik wel iets geslaagder dan de mkII (heeft er mss mee te maken dat ik nog geen mkII irl gezien heb)
Yep dat groen is idd Ithica Verde; 't ontsnapte me even heb dat kleur nog gezien op een Murciélago en daarop op is het mijn lievelingskleur zowat maar op een Sagaris komt het precies niet zo goed tot zijn recht vind ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erikjeHet groen komt niet echt over op de Sagaris.De reden is omdat de TVR een polyester ondergrond heeft en de kleur anders doet uitkomen.De tuscan 1 is mooier van binnen maar de nieuwe mk2 vind ik dan van buiten iets knapper en is zeker niet slecht
mja ik zou de mkII eerst eens irl moeten zien om echt te kunnen oordelen; heb enkel nog maar de mkI gezien helaas
en om eens terug te komen op krulles vraag: over die tuscan "aangeboden door tvr in afwachting tot ... ?" zoja wist niet dat een merk als TVR zo'n dingen doet en dan met engelse nummerplaat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fanh
en om eens terug te komen op krulles vraag: over die tuscan "aangeboden door tvr in afwachting tot ... ?" zoja wist niet dat een merk als TVR zo'n dingen doet en dan met engelse nummerplaat?
Maar om het wachten wat te verzachten mag ik geregeld komen rijden.
Een TVR komt altijd naar Belgie op Engelse plaaten en moet dan nog eerst gehomologeerd worden.Zo kan je ongeveer een jaartje rondrijden.Als men dan een paar TVR's bijeen heeft worden ze gekeurd en dan kan me ze pas op Belgische plaaten zetten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erikjeDe wagen is van de Dealer he staat trouwens te koop
Maar om het wachten wat te verzachten mag ik geregeld komen rijden.
Een TVR komt altijd naar Belgie op Engelse plaaten en moet dan nog eerst gehomologeerd worden.Zo kan je ongeveer een jaartje rondrijden.Als men dan een paar TVR's bijeen heeft worden ze gekeurd en dan kan me ze pas op Belgische plaaten zetten
Ah ik had al wel gehoord dat ze die op engelse platen invoeren maar wist niet dat het zo lang duurde voor zoiets te keuren... thx voor de info!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fanhmm staat die Tuscan ergens in een showroom bij de dealer? want kwas al eens aant overwegen eens te gaan (zo ver is het nu ook weer niet) maar als die Tuscan daar staat ga ik zeker eens wat pics gaan maken
Ah ik had al wel gehoord dat ze die op engelse platen invoeren maar wist niet dat het zo lang duurde voor zoiets te keuren... thx voor de info!
Momenteel heeft hij 2 Tuscan's binnen staan een mk1 en een mk2 Verwacht nu geen showroom want dat is er niet het is gewoon een werkplaats.Hij heeft niks in stock staan
Foto's wat je mag verwachten meer niet.Geen blinkende wagens in showroom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erikjeAls je gaat doe Mark de groeten van Erik en vraag maar eens achter mijn sagaris.
Momenteel heeft hij 2 Tuscan's binnen staan een mk1 en een mk2 Verwacht nu geen showroom want dat is er niet het is gewoon een werkplaats.Hij heeft niks in stock staan
Foto's wat je mag verwachten meer niet.Geen blinkende wagens in showroom
Ik zal dan eens een bezoekje combineren met een paar garages te sint-martens latem en Alvan Motors. Als ik ga zal ik de groeten doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fanhmm das wel wat minder maar kzal toch wel eens gaan kijken denk ik; zou graag de mkII eens zien om te kunnen vergelijken Doet me er trouwens aan denken ik heb eind september in Heule (tegen Kortrijk) een MKII zien rijden: ik denk zelfs dat het deze is: een grijze met engelse nummerplaten maar ja dat ging nogal snel dus kan ik niet vergelijken met de MKI.
Ik zal dan eens een bezoekje combineren met een paar garages te sint-martens latem en Alvan Motors. Als ik ga zal ik de groeten doen
Laat me in ieder geval iets weten.De twee tuscan's zijn toevallig in juist dezelfde kleur zowel binnen als buiten.Dus dat maakt vergelijken iets makkelijker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erikjeMoet je zeker doen er staat altijd wel iets knaps binnen.
Laat me in ieder geval iets weten.De twee tuscan's zijn toevallig in juist dezelfde kleur zowel binnen als buiten.Dus dat maakt vergelijken iets makkelijker.
wete zelfs voor 1 tuscan zou ik al naar daar rijden heb altijd een zwak gehad voor die wagen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fanok ik hou u op de hoogte
wete zelfs voor 1 tuscan zou ik al naar daar rijden heb altijd een zwak gehad voor die wagen...
PS:Wat je zeker moet vragen is of hij hem eens wil starten echt een kippevel momentje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erikjeJa laat ons hopen Maar mag ondertussen wel met een tuscan mk2 rijden dus ook niet slecht.Wat het groen betreft Ithica Verde
Maar net zoals f40fan, heb ik ook eerder een boontje voor de mkI. Ik vind die kleinere koplampuitsparingen en de ronde kleine acherlichten gewoon beter staan op de Tuscan, en het oogt ook nog 'ns een stukje sportiever. Maar ja, ik zou al niet klagen om 'ns een Tuscan 'in het wild' tegen het lijf te lopen, mk I of II, het maakt niet uit.The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WutputtToch ook al niet slecht
Maar net zoals f40fan, heb ik ook eerder een boontje voor de mkI. Ik vind die kleinere koplampuitsparingen en de ronde kleine acherlichten gewoon beter staan op de Tuscan, en het oogt ook nog 'ns een stukje sportiever. Maar ja, ik zou al niet klagen om 'ns een Tuscan 'in het wild' tegen het lijf te lopen, mk I of II, het maakt niet uit.
Comment
Comment