Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TVR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind persoonlijk het jaguar F1 groen het knapst maar is dat nu nog mogelijk? Anders komt Reflex charcoal op de 1ste plaats. Het oranje vind ik eigenlijk wat minder hoewel de interieurcombo met de oranje stiksels wel zeer geslaagd is. Welk interieur zou je bij het groen nemen? (aan Erikje dus)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Duke
      Ik vind persoonlijk het jaguar F1 groen het knapst maar is dat nu nog mogelijk? Anders komt Reflex charcoal op de 1ste plaats. Het oranje vind ik eigenlijk wat minder hoewel de interieurcombo met de oranje stiksels wel zeer geslaagd is. Welk interieur zou je bij het groen nemen? (aan Erikje dus)
      Bij eventueel Jaguar F1 Green
      Zwart met ocean green leder en groene stiksels

Bij Reflex charcoal
      Portland grey en ocean green leder met groene stiksels

Comment

• Qua interieur is dat portland grey en ocean green wel enorm knap. Ook de zwart met oranje combinatie is niet mis. Zwart met ocean green leder ziet er op de foto iets minder uit, wat te gewoontjes voor zo'n auto. Maar in werkelijkheid is het misschien best knap.

Voor de keuze van het interieur, ben je daarvoor naar Blackpool geweest om voorbeelden te zien. Of hoe gaat dat juist in zijn werk?
        The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• ORANJE

Ik blijf toch bij (Lambo) oranje....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt
            Qua interieur is dat portland grey en ocean green wel enorm knap. Ook de zwart met oranje combinatie is niet mis. Zwart met ocean green leder ziet er op de foto iets minder uit, wat te gewoontjes voor zo'n auto. Maar in werkelijkheid is het misschien best knap.

Voor de keuze van het interieur, ben je daarvoor naar Blackpool geweest om voorbeelden te zien. Of hoe gaat dat juist in zijn werk?
            Normaal gezien ga je op uitnodiging naar Blackpool.
            Heb 3x een aanbieding gehad en geen enkel zijn ze nagekomen.
            Dus ben er niet geraakt dan ben ik maar zelf beginnen mailen naar
            eigenaars enz...om wat vb te zien.
            Hier bij de dealer is het ook niet echt gemakkelijk je krijgt 3 valiezen
            vol met stalen van kleuren,Tapijten,alcantara en garen.En voor de rest trek je plan.
            Ben hier misschien wat negatief maar zo is het gewoon.Ze helpen je niet echt vooruit.
            Dus probeer zo veel mogenlijk info te verzamelen en stel zo alles samen.
            Bij TVR is wel elke kleur,leder,tapijt,alc,stiksel mogenlijk.Maakt het er echt niet makkelijker op Maar service van TVR zelf moet je niet echt verwachten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lambo
              Ik blijf toch bij (Lambo) oranje....
              Ik ook tot hiertoe

Comment

• Welk achterste heeft de sagaris nu officieel?
                Heb er al 3 verschillende gezien

Persoonlijk vind ik de eerste de mooiste !Maar het is en blijft een prachtkar die sagaris,de mooiste TVR ooit !

Comment

• Geef mij maar het 2de, machtige uitlaten!

Comment

• Nog straffer, In europa moet volgens mij de uitlaten recht naar achteren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                      Nog straffer, In europa moet volgens mij de uitlaten recht naar achteren...
                      Belange niet
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• jawel, dat had erikje toch gezegd!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                          jawel, dat had erikje toch gezegd!!
                          Misschien dat de uitlaten zoals ze gemonteerd zijn op bovenstaande Sagaris niet mogen, dat zeg ik niet. Ik zeg enkel dat hetgeen Carlito beweert, pure lulkoek is
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                            Misschien dat de uitlaten zoals ze gemonteerd zijn op bovenstaande Sagaris niet mogen, dat zeg ik niet. Ik zeg enkel dat hetgeen Carlito beweert, pure lulkoek is
                            Het stond nochthans in het artikel over de Sagaris in GTO dat de uitlaten vr Europa moesten aangepast worden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                              Neen Carlito heeft gelijk.Normaal gezien zullen de eerste Sags met de uitlaten naar achter gemonteerd worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy
                                Welk achterste heeft de sagaris nu officieel?

Persoonlijk vind ik de eerste de mooiste !Maar het is en blijft een prachtkar die sagaris,de mooiste TVR ooit !
                                De laatste foto is de juiste

Comment

• zo dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer

zo dan?
                                    De richting is juist Maar de nieuwste zijn gewoon dubbel langs beide kant en ovaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy
                                      Welk achterste heeft de sagaris nu officieel?

Die uitlaten zijn echt HUGE !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erikje
                                        Neen Carlito heeft gelijk.Normaal gezien zullen de eerste Sags met de uitlaten naar achter gemonteerd worden.
                                        @ Alex

Comment

• eerst en vooral proficiat Erikje
                                          dan heb ik nog een vraagje:
                                          miss. is het al eens gezegd of gevraagd in dit topic,
                                          maar krijg je een TVR ook in lefthanddrive voor Europa?

Comment

Working...
                                          X