Ik vind persoonlijk het jaguar F1 groen het knapst maar is dat nu nog mogelijk? Anders komt Reflex charcoal op de 1ste plaats. Het oranje vind ik eigenlijk wat minder hoewel de interieurcombo met de oranje stiksels wel zeer geslaagd is. Welk interieur zou je bij het groen nemen? (aan Erikje dus)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TVR Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DukeIk vind persoonlijk het jaguar F1 groen het knapst maar is dat nu nog mogelijk? Anders komt Reflex charcoal op de 1ste plaats. Het oranje vind ik eigenlijk wat minder hoewel de interieurcombo met de oranje stiksels wel zeer geslaagd is. Welk interieur zou je bij het groen nemen? (aan Erikje dus)
Zwart met ocean green leder en groene stiksels
Bij Reflex charcoal
Portland grey en ocean green leder met groene stiksels
Comment
-
Qua interieur is dat portland grey en ocean green wel enorm knap. Ook de zwart met oranje combinatie is niet mis. Zwart met ocean green leder ziet er op de foto iets minder uit, wat te gewoontjes voor zo'n auto. Maar in werkelijkheid is het misschien best knap.
Voor de keuze van het interieur, ben je daarvoor naar Blackpool geweest om voorbeelden te zien. Of hoe gaat dat juist in zijn werk?The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WutputtQua interieur is dat portland grey en ocean green wel enorm knap. Ook de zwart met oranje combinatie is niet mis. Zwart met ocean green leder ziet er op de foto iets minder uit, wat te gewoontjes voor zo'n auto. Maar in werkelijkheid is het misschien best knap.
Voor de keuze van het interieur, ben je daarvoor naar Blackpool geweest om voorbeelden te zien. Of hoe gaat dat juist in zijn werk?
Heb 3x een aanbieding gehad en geen enkel zijn ze nagekomen.
Dus ben er niet geraakt dan ben ik maar zelf beginnen mailen naar
eigenaars enz...om wat vb te zien.
Hier bij de dealer is het ook niet echt gemakkelijk je krijgt 3 valiezen
vol met stalen van kleuren,Tapijten,alcantara en garen.En voor de rest trek je plan.
Ben hier misschien wat negatief maar zo is het gewoon.Ze helpen je niet echt vooruit.
Dus probeer zo veel mogenlijk info te verzamelen en stel zo alles samen.
Bij TVR is wel elke kleur,leder,tapijt,alc,stiksel mogenlijk.Maakt het er echt niet makkelijker op Maar service van TVR zelf moet je niet echt verwachten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timojawel, dat had erikje toch gezegd!!1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexMisschien dat de uitlaten zoals ze gemonteerd zijn op bovenstaande Sagaris niet mogen, dat zeg ik niet. Ik zeg enkel dat hetgeen Carlito beweert, pure lulkoek is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexMisschien dat de uitlaten zoals ze gemonteerd zijn op bovenstaande Sagaris niet mogen, dat zeg ik niet. Ik zeg enkel dat hetgeen Carlito beweert, pure lulkoek is
Comment
Comment