Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TVR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En ik maar wachten
    Zien wat de toekomst brengt (misschien tijdig veranderd)
    http://www.pistonheads.com/tvr/defau...?storyId=13760

Comment

• Ik moest dit weekend nog aan u denken in Monaco
      Op de zwarte Sagaris die er stond hing er doodleuk een sticker "LHD available".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
        Ik moest dit weekend nog aan u denken in Monaco
        Op de zwarte Sagaris die er stond hing er doodleuk een sticker "LHD available".
        Ja als het zo zou zijn reed ik al rond
        Heb je soms foto's van de Sag !!!
        Last edited by ; 24/04/2006, 18:20.

Comment

• Eentje denk ik.

edit:
          Last edited by ; 24/04/2006, 19:10.

Comment

• slechte kleur eigenlijk om mee in een salon te staan+ verbergt de mooie lijnen van de sagaris

Comment

Eentje denk ik.
              THX

Comment

• Heb je eigenlijk al een aanbetaling voor de Sagaris gedaan/moeten doen?

Comment

• Nog een TVR in Monaco.

Er reed daar ook nog een Tamora rond.

Comment

Heb je eigenlijk al een aanbetaling voor de Sagaris gedaan/moeten doen?
                    Ben in augustus 2004 voor de eerste keer gaan kijken bij TVR.
                    Heb daarna een voorschot betaald. En de wagen moest al meer als een jaar geleverd zijn.
                    Heb begin Maart 2006 men voorschot terug gevraagd(zonder probleem)
                    En tot nu toe nog geen nieuws over LHD.
                    Zodra de dealer meer zekerheid heeft gaat hij bellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erikje
                      Ben in augustus 2004 voor de eerste keer gaan kijken bij TVR.
                      Heb daarna een voorschot betaald. En de wagen moest al meer als een jaar geleverd zijn.
                      Heb begin Maart 2006 men voorschot terug gevraagd(zonder probleem)
                      En tot nu toe nog geen nieus over LHD.
                      Zodra de dealer meer zekerheid heeft gaat hij bellen
                      Telkens als ik zie dat Erikje iets in het topic heeft gepost denk ik, hij is van mening verandert maar nee

Comment

• TVR stop ermee

Het Britse TVR heeft maandag bekendgemaakt dat de fabriek in Blackpool binnen 6 maanden zal worden gesloten en dat de 260 werknemers worden ontslagen. Het is bijna 2 jaar geleden (juli 2004) dat TVR werd opgekocht door de destijds 23-jarige Nikolai Smolenski. Het merk bestaat al sinds 1947 en zal haar 60-ste verjaardag dus niet gaan halen...

Een woordvoerder van TVR liet weten dat het bedrijf zich ergens anders in het land wilde gaan huisvesten; "We are not closing, we are just moving production." CEO Smolenski zei eerder ook al dat hij TVR in Engeland wilde houden maar analisten denken dat de enige optie is om naar het buitenland te verhuizen (via timesonline.co.uk).

Lijkt me een enorm jammere zaak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras

Lijkt me een enorm jammere zaak
                          Ja dat wel maar ze hebben genoeg met men voeten gerammeld.
                          Nu word alles wel duidelijk maar beloven en niks kunnen waarmaken.

Comment

• Als ik 23 ben ga ik ook een merk opkopen

Comment

• Damn, nu had ik eens een favoriete auto
                              Hopelijk is er een geïnteresseerde koper ...

Comment

• TVR stop ermee><Een woordvoerder van TVR liet weten dat het bedrijf zich ergens anders in het land wilde gaan huisvesten; "We are not closing, we are just moving production." CEO Smolenski zei eerder ook al dat hij TVR in Engeland wilde houden maar analisten denken dat de enige optie is om naar het buitenland te verhuizen (via timesonline.co.uk).

spreekt elkaar tegen, en die Rus heeft toch zeer veel geld dat hij dit merk maar levend houd!!( het geld heeft hij verdient door door alles wat z'n overleden vader had te verkopen)

Comment

• [quote=Timo

spreekt elkaar tegen, en die Rus heeft toch zeer veel geld dat hij dit merk maar levend houd!!( het geld heeft hij verdient door door alles wat z'n overleden vader had te verkopen)[/quote] ????

Comment

• ik geef wat uitleg over de eigenaar + de titel zegt dat ze stoppen maar de woordvoerder zegt dat ze verhuizen en wou ook gewoon aantonen die kerel dat niet zomaar zelf had verdient

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                                      ik geef wat uitleg over de eigenaar + de titel zegt dat ze stoppen maar de woordvoerder zegt dat ze verhuizen en wou ook gewoon aantonen die kerel dat niet zomaar zelf had verdient
                                      Zijn vader zit in de bak wegens fraude in de Bankwereld
                                      En hij bezit momenteel ook nog Benelli
                                      Last edited by ; 25/04/2006, 21:24.

Comment

• had derstrax toch wel een artikel gelezen, ben het is aan het zoeken (kan zijn dat ik iets verkeerd heb gelezen)

edit:

The son of banker Alexander Smolensky, 24-year-old Nikolai, leaves all other “golden boys and girls� behind, though. Nikolai Smolensky sold everything that was left of his father's banking business and amassed the $2.9 billion fortune, which made him enter Forbes' top 100 of richest people. The young man bought the British company TVR, a maker of elite sports cars. Nikolai Smolensky assured the British society that TVR would not be turned into another Ford. He stated that he was not interested in obtaining so-called quick money, that is why, he said, TVR's limit of 1,000 cars a year would not be exceeded. Nikolai Smolensky intends to become a London resident: he has already acquired a house there for eight million pounds sterling.
                                        http://english.pravda.ru/society/stories/7379-1/
                                        rood: ik dacht dus dat z'n vader was gestorven, omdat hij zoiets dus kreeg en kon verkopen
                                        Last edited by ; 25/04/2006, 21:26.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                                          had derstrax toch wel een artikel gelezen, ben het is aan het zoeken (kan zijn dat ik iets verkeerd heb gelezen)

edit:

rood: ik dacht dus dat z'n vader was gestorven, omdat hij zoiets dus kreeg en kon verkopen
                                          Kan zijn dat het waar is!
                                          Maar het is daar allemaal gene zuivere koffie.

Comment

Working...
                                          X