Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat van die promo-wagen is een beetje spijtig voor zo'n auto...
Ik zag dat het een Nederlander was, ik dacht 'oranje', ik klik, en jawel hoor, oranje!!
Wel erg sexy op die auto
Moet toch ergens een beetje steken bij jou he erikje, dat de eerste LHD nu geleverd wordt...
Niet echt ken de eigenaar en we hebben samen veel moeite gedaan om er eentje te krijgen.Hij is doorgegaan en ik ben een andere weg ingeslagen.Maar uiteindelijk zal ik wel het meeste plezier met mijn keuze hebben.Los van de exclusiviteit natuurlijk.
Niet echt ken de eigenaar en we hebben samen veel moeite gedaan om er eentje te krijgen.Hij is doorgegaan en ik ben een andere weg ingeslagen.Maar uiteindelijk zal ik wel het meeste plezier met mijn keuze hebben.Los van de exclusiviteit natuurlijk.
Ah dan is het goed!
Als jij content bent, dan ik ook
mcjohn said: If it goes to Holland, so where is the trailer coupling???
Gefeliciteerd, u bent een dapper man!
-----
whahah
het oranje vind ik eigenlijk iets te flets , had feller gemogen van mij meer naar lamborghini toe (of is dit toch een lambo kleur?)
het is toch een combo van oranje-rood-geel
Comment