Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TVR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hou ons op de hoogte.

Ben benieuwd of je kosten gaat hebben gehad na pakweg 20.000km.

Import van de UK zou ik sowieso niet zien zitten, ik zie me echt niet met een RHD rondrijden

Comment

• prachtige wagen nogmaals. Die onderhoudsprijzen klinken ook als muziek in de oren. Als je bij bmw een groot onderhoud laat doen voor pakweg een x5 ben je minstens evenveel even kwijt. Zou je het zien zitten om nog wat foto's te posten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        Hou ons op de hoogte.

Ben benieuwd of je kosten gaat hebben gehad na pakweg 20.000km.

Import van de UK zou ik sowieso niet zien zitten, ik zie me echt niet met een RHD rondrijden
        Bwa, RHD valt goed mee. Na een half uurtje ben je daar aan gewend. Ik heb een paar jaar in the UK gewerkt en kon het dus al. Een TVR is anders geen goede wagen om het in te leren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomTVR Bekijk Berichten
          Hallo, ik heb nu ongeveer een 2500km gereden met mijn TVR. And all is well .

De Speed Six motor die er in ligt bij komt van de Tuscan S (ging later ook in de Sagaris, die eigenlijk een meer gebruiksvriendelijke versie is van de T350 - check maar op pistonheads.co.uk ) en is dus geen 3.6L maar een 4 Liter motor. Het is bekend dat alle SP6 motoren van voor 2004 problemen hadden (de 'finger followers' is het bekenste). De meeste van deze motoren hebben ofwel al een rebuilt achter de rug of rijden niet meer . Het grote geluk dat je in Belgie hebt is dat je je aankoop en onderhoud in Deinze bij MF Cars kan laten doen. Mark Minnen is al zolang met deze wagens bezig dat hij ze van binnen en buiten kent, hij koopt alleen post 2004 wagens. Een extra pluspunt is dat hij echt een goeie/ eerlijke gast is. Ik heb voor mijn aankoop verschillende keren met hen gepraat, uitleg gevraagd, mensen in Engeland gecontacteerd en zowat elke post op het internet gelezen. Ik ken ook de naam die TVR heeft... Maar na een paar testritten was ik toch verkocht. Ik heb budget doorgegeven aan Mark en hij is op zoek gegaan in the UK naar goeie exemplaren. Hij koopt, voert ze in (zonder enig voorschot - hij krijgt ze toch verkocht) en zet ze helemaal up te date (interieur, katalysatoren, koppeling, motorafstelling/ kleppen). Want alhoewel TVR niet meer bestaat worden de onderdelen nog gemaakt en de motor nog verder verbeterd. Een groot onderhoud (elke 20.000km.) kost 700 euro. Ik doe trouwens niet meer dan 10.000km op een jaar. Hoewel je een wagen uit 2004 of later best wel voor dagelijks gebruik zou kunnen nemen. Zie wel dat je niet over kasseien naar je werk moet rijden want je komt gebroken aan .

Toen ik mijn model gekozen had heeft hij (Mark) die wagen van binnen en van buiten terug helemaal in orde gezet, de nodige attesten geregeld en hem klaar voor gebruik in Belgie gemaakt. Ik rijd nu trouwens niet meer met de Engelse plaat die er toen opstand. Dat was de originele waarmee hij naar Belgie gekomen is.

Het grootste nadeel is dat ik verloren ben voor andere wagens. Ik behandel mijn TVR zoals het moet en de wagen doet precies wat hij moet doen: Plezier geven, plezier geven en nog eens plezier geven... Maar ik ga waarschijnlijk nooit nog een wagen kunnen betalen die even snel is en zo'n glimlach verschaft.

T.

Schitterend om eindelijk eens wat info te horen van iemand die effectief zo'n ding heeft en ermee rijdt ... post gerust af en toe eens wat, want ik ben ook hopeloos verloren aan die karren ...
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Eigenlijk zou die tuscan (S) owner hier ook moeten posten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
              Eigenlijk zou die tuscan (S) owner hier ook moeten posten.
              Tuscan S owner? Pascal?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomTVR Bekijk Berichten
                voila!
                Prachtig karretje!! De t350 c vind ik veruit de mooiste tvr

Comment

• Prachtige kar Tom!

Deze Tuscan zit hier ook, maar geen idee of de eigenaar hier nog veel komt.

Comment

• deze meneer bedoel ik

Ken je hem?

Comment

• ik heb die twee weken terug op de brug bij MF Cars zien staan :-)
                      Ik ken hem niet persoonlijk.

Comment

• Schitterende TVR.. ben echt verliefd op die wagens
                        subliem! Enjoy
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

hier een LHD sagaris IR_FUEL, die Italiaan heeft nog enkele prachtige LHD tvr's staan. Zijn prijzen vind ik wel meer dan stevig.

Comment

• Comment

• Die gast neemt belachelijk vette foto's

Last edited by ; 20/07/2009, 15:33.

Comment

• Vandaag op Circuit Zolder

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• foto

nog een foto'tje
                                  Tom.
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ik dacht dat TVR ter ziele was gegaan!!!!!

Of was dat Marcos??????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HISCOX Bekijk Berichten
                                      Ik dacht dat TVR ter ziele was gegaan!!!!!

Of was dat Marcos??????
                                      Beiden

Comment

• Marcos ook alweer? Die tso met c6 motor is toch nog niet zo oud. 3 jaar ofzo

Comment

Working...
                                        X