Oorspronkelijk geplaatst door Simoni
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TVR Lovers
Collapse
X
-
TVR!!!!
Ooit...
The UK's biggest motoring forum, plus the best selection of cars for sale with car news and features. PistonHeads is where speed matters.
The UK's biggest motoring forum, plus the best selection of cars for sale with car news and features. PistonHeads is where speed matters.
@ Glenn-N: De T350T die jij fotografeerde was 'n Red Rose, niet? Dat spoilertje dat daar opzat, is dat origineel? Dacht dat het enkel om 'n motorisch verschil ging?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk BerichtenTVR!!!!
Ooit...
@ Glenn-N: De T350T die jij fotografeerde was 'n Red Rose, niet? Dat spoilertje dat daar opzat, is dat origineel? Dacht dat het enkel om 'n motorisch verschil ging?
De specifieke verschillen zijn dat een Red Rose de 4.0-motor het in plaats van de standaard 3.6.
Andere verschillen zijn de remmen en uitlaat.
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenIs idd een Red Rose. Spoiler is dezelfde als de Sagaris en verkrijgbaar bij TVR-Power. (http://www.tvrpower.co.uk/store/slug/rear-spoiler/)
De specifieke verschillen zijn dat een Red Rose de 4.0-motor het in plaats van de standaard 3.6.
Andere verschillen zijn de remmen en uitlaat.
Bestaat er een oplossing om onderweg het targa-dak te overspannen aangezien ik vermoed dat die panelen niet mee kunnen?
Wat 'n moddervette karren eigenlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk BerichtenThx Glenn, had al 'n vermoeden dat dat spoilertje van 'n Sagaris was.
Bestaat er een oplossing om onderweg het targa-dak te overspannen aangezien ik vermoed dat die panelen niet mee kunnen?
Wat 'n moddervette karren eigenlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenDie panelen kunnen perfect mee. Ze zijn eigelijk niet echt supergroot, en kunnen opgeborgen worden in de koffer onder een 'zeil'.
Zijn er hier voldoende garages die aan 'n TVR 'kunnen' werken?
Sorry voor het spervuur aan vragen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk BerichtenOh, da's interessant. Alhoewel, als het opeens hevig begint te regenen zal je toch te laat zijn.
Zijn er hier voldoende garages die aan 'n TVR 'kunnen' werken?
Sorry voor het spervuur aan vragen.
Farbio verdeelt hij ook.
Exemplaar dat ik voor men lens had is trouwens een paar weken terug nog gecrasht helaas.
Maar hij wordt normaal gezien hersteld.
Sinds die shoot heb ik ook een énorm zwak voor dit merk....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenJazeker, in Deinze, MF-Cars bij Marc Minne. Naar wat ik heb vernomen zeer goede garage met uitstekende kennis en passie voor TVR.
Farbio verdeelt hij ook.
Exemplaar dat ik voor men lens had is trouwens een paar weken terug nog gecrasht helaas.
Maar hij wordt normaal gezien hersteld.
Sinds die shoot heb ik ook een énorm zwak voor dit merk....
Dit is eigenlijk 'n 'betaalbare' supercar .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenVeel kans waarschijnlijk wel dat er serieuze kosten aan gedaan moeten worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk BerichtenZoals?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenAlles. Die dingen zijn naar het schijnt helemaal niet betrouwbaar.Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenEr zit hier een TVR eigenaar (weet zijn naam zo niet meteen), en die heeft toch heel zijn motor moeten laten reviseren onlangs.
Enfin ja, ik dacht toch wel dat TVR's daar wel een beetje voor bekend stonden?
Peebee that is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenWaarschijnlijk wel, maar is toch wel iets om rekening mee te houden als je een "budget" supercar zoekt
Comment
-
LHD of RHD?
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtener bestaan enkel LHD modellen van de cerbera en de chimaera. ik denk dat je op aanvraag ook de Tuscan kan laten ombouwen tot LHD, maar de tamora, T350c zijn zeker niet verkrijgbaar met LHD.
Voor het ombouwen van een TVR is altijd wel een uitvoerder te vinden, maar de meesten accepteren een RHD TVR als een originele auto en passen slechts de noodzakelijke zaken aan zoals bijv. kenteken en koplampen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ///hazen Bekijk BerichtenAlles. Die dingen zijn naar het schijnt helemaal niet betrouwbaar.
Comment
Comment