Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
hèhè, De TVR-microbe slaat hier duidelijk snel toe. Het zijn dan ook fabelachtig (ja, ik raak er niet overheen ) mooie stukjes techniek. Wat een lijn, wat een sound, wat een ...
Zo scheef weg gezien is zijn achterkant al beter. Toch hadden ze precies iets anders moeten doen met de uitlaten. Vind het wel stoer staan, maar spijtig genoeg rijden er hier ook zo'n golfjes rond met op juist dezelfde manier motor-uitlaten gemonteerd. Iemand die tvr dan niet kent, zou rap iets anders kunnen denken
Zo scheef weg gezien is zijn achterkant al beter. Toch hadden ze precies iets anders moeten doen met de uitlaten. Vind het wel stoer staan, maar spijtig genoeg rijden er hier ook zo'n golfjes rond met op juist dezelfde manier motor-uitlaten gemonteerd. Iemand die tvr dan niet kent, zou rap iets anders kunnen denken
De achterkant is voor mij prachtig !
Iemand die Tvr niet kent zal wel horen dat dit geen golf geluidje is.
En heb je je twijfels over de uitlaten dan kan je dit nog doen
De achterkant is voor mij prachtig !
Iemand die Tvr niet kent zal wel horen dat dit geen golf geluidje is.
En heb je je twijfels over de uitlaten dan kan je dit nog doen
foto is niet zichtbaar.
maar ik zeg niet dat ze hem zullen verwisselen met een golfje. Vind het gewoon spijtig dat er hier zo op die manier golfjes rondrijden. dus echt exclusief is het niet meer.
Ee nTVR herken je uit duizend wagens, dus daar zal he them niet aan liggen. Vond het gewoon nogal "getuned" begrijp je
Comment