Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
wow goed nieuws dat dit prachtige merk kan blijven voortbestaan. Ik vond het interieur en de velgen van de mk1 sagaris wel mooier. Goed nieuws dat ze terug in LHD beschikbaar zullen zijn.
Heeft er iemand een idee of dat echt waar is dat die motoren om de 20000 miles open moeten voor kleine revisie?
wow goed nieuws dat dit prachtige merk kan blijven voortbestaan. Ik vond het interieur en de velgen van de mk1 sagaris wel mooier. Goed nieuws dat ze terug in LHD beschikbaar zullen zijn.
Heeft er iemand een idee of dat echt waar is dat die motoren om de 20000 miles open moeten voor kleine revisie?
De "huidige" generatie wel ja, en een kleine revisie zou ik da ni noemen, ge zit rap aan 10K euro aan kosten
De "huidige" generatie wel ja, en een kleine revisie zou ik da ni noemen, ge zit rap aan 10K euro aan kosten
nja kheb er ook al wat over gelezen op pistonheads, ik ben een pak zotter van een tvr dan van een porsche, maar die onderhoudskosten zijn toch afschrikkend.
Comment