ik zou oh zo graag eens rijden of meerijden met een sagaris/tuscan
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TVR Lovers
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenik zou oh zo graag eens rijden of meerijden met een sagaris/tuscan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenSwordfish
Wel een bijna dubbelganger...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TVRke Bekijk BerichtenEnkele fotokes van de TVR Continental meeting:
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
De rechtsen é
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenWas deze er niet ?
De rechtsen é
Comment
-
Last edited by TVRke; 22/06/2008, 15:09.
Comment
-
Vandaag een Griffith gezien
Comment
-
Comment
-
wow goed nieuws dat dit prachtige merk kan blijven voortbestaan. Ik vond het interieur en de velgen van de mk1 sagaris wel mooier. Goed nieuws dat ze terug in LHD beschikbaar zullen zijn.
Heeft er iemand een idee of dat echt waar is dat die motoren om de 20000 miles open moeten voor kleine revisie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichtenwow goed nieuws dat dit prachtige merk kan blijven voortbestaan. Ik vond het interieur en de velgen van de mk1 sagaris wel mooier. Goed nieuws dat ze terug in LHD beschikbaar zullen zijn.
Heeft er iemand een idee of dat echt waar is dat die motoren om de 20000 miles open moeten voor kleine revisie?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDe "huidige" generatie wel ja, en een kleine revisie zou ik da ni noemen, ge zit rap aan 10K euro aan kosten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door erikje Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erikje Bekijk Berichten
Awel voor zo'n Sagaris zou ik mijne auto direct inruilen! Ik nie alleen denk ik
Comment
Comment