Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Erikje, ik hoop dat je de skills hebt om zo'n beest te temmen want dat lijkt niet simpel! Maar als je het kan droog je er wel zowat alles met vier wielen op de Belgische wegen mee af!!
Die wagen is gewoon F-E-N-O-M-E-N-A-A-L!
Erikje, ik hoop dat je de skills hebt om zo'n beest te temmen want dat lijkt niet simpel! Maar als je het kan droog je er wel zowat alles met vier wielen op de Belgische wegen mee af!!
Die wagen is gewoon F-E-N-O-M-E-N-A-A-L!
Valt wel mee moet natuurlijk altijd goed opletten.
De wagen vraagt wel 100% van je aandacht maar zo heb ik mijn wagens graag
Vind het ook jammer maar ze zouden toch nog de moeite zijn.
Het zouden 4 uitlaten worden in de stijl van de T350 met iets grotere doorsnede.
Het geluid zal natuurlijk hetzelfde zijn
Dat worden die 4afgesneden uitlaten, die je al als optie kon krijgen?
Je hebt er eens een foto van geplaatst met dit filmpje erbij, van die uitlaten, op de reactie dat de standaard uitlaten "lelijk" waren.
Dat worden die 4afgesneden uitlaten, die je al als optie kon krijgen?
Je hebt er eens een foto van geplaatst met dit filmpje erbij, van die uitlaten, op de reactie dat de standaard uitlaten "lelijk" waren.
Neen het zijn er nog andere.Zoals de T350 maar dan een iets grotere doorsnede.
Foto's moeten nog komen van de vernieuwde Sagaris.Zal iets voor het eind van het jaar zijn.
Neen het zijn er nog andere.Zoals de T350 maar dan een iets grotere doorsnede.
Foto's moeten nog komen van de vernieuwde Sagaris.Zal iets voor het eind van het jaar zijn.
hmm, dan zou ik opteren voor degene die ik bedoel. Vrees dat gewone uitlaten een beetje afbreuk gaan doen aan de lijn van de wagen.
Comment