Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TVR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door erikje
    leuk wagenparkje!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RS
      Nog mensen die hier in't TVR topic constant pop-ups krijgen van www.jowebdesign.co.uk ????
      best irritant

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
        best irritant
        Alleen van Vtm af en toe

Comment

• Oranje

Erikje,

Als ik iets zeggen mag......., graag oranje, WOW !

Eric

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
            best irritant
            gebruik firefox, of een andere browser behalve internet explorer en u problemen zijn weg, zeker met de juiste instellingen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni
              gebruik firefox, of een andere browser behalve internet explorer en u problemen zijn weg, zeker met de juiste instellingen...
              Wat moet ek dan qua instellingen veranderen in men firefox ? Pop-up block staat aan en toch...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT
                Die Sagaris is zowat de enige TVR die mij kan bekoren... voor de rest vind ik TVR maar niets... zeker qua kwaliteit...
                Heb je ervaring met deze wagens of is het van horen zeggen ????
                Ze geven niet voor niks 3 jaar volledige waarborg.
                Een handgebouwde wagen vraagt nu 1x een beetje tijd om volledig op punt te worden gezet.Dit word op voorhand gezegd.Tijdens de inrij periode moet je alle gebreken opschrijven en daarna word de wagen op punt gezet.Dit is bij elke handgebouwde wagen zo.
                Last edited by ; 19/12/2005, 08:00.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lambo
                  Erikje,

Als ik iets zeggen mag......., graag oranje, WOW !

Eric
                  Zal er eens over nadenken.Staat in ieder geval in mijn top 3

Comment

Dit zijn mijn fav kleuren.
                    Kameleon orange

Jaguar f1
                    Spectraflair silver

En reflex charcoal( donker groen,zwart,purper)
                    hmm reflex charcoal staat hem het best vind ik maar bij een TVR passen felle kleuren zoals dat oranje beter imho. Spectraflair silver vind ik ook prachtig maar mijn favoriet is reflex charcoal oranje past eigenlijk beter op een Tuscan imho

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni
                      normaal gezien zou iedere browser die vensters moeten tonen zelfs met pop-upblockers... en kom nu niet af dat jij firefox hebt en dat kadertje niet ziet verschijnen want 't probleem is blijkbaar opgelost...

Comment

Heb je ervaring met deze wagens of is het van horen zeggen ????
                        Ze geven niet voor niks 3 jaar volledige waarborg.
                        Een handgebouwde wagen vraagt nu 1x een beetje tijd om volledig op punt te worden gezet.Dit word op voorhand gezegd.Tijdens de inrij periode moet je alle gebreken opschrijven en daarna word de wagen op punt gezet.Dit is bij elke handgebouwde wagen zo.
                        Van horen zeggen; de vader van een goede vriend wilde ofwel een Sagaris kopen of anders een DB9, maar na afraden van andere "autoliefhebbers" heeft hij het toch maar niet gedaan...

Comment

Van horen zeggen; de vader van een goede vriend wilde ofwel een Sagaris kopen of anders een DB9, maar na afraden van andere "autoliefhebbers" heeft hij het toch maar niet gedaan...
                          DB9 vs Sagaris

Gentlemen's car vs. Blackpool racer

Van een vreemde vergelijking gesproken!

Comment

• Hij zal wel vooral gedacht hebben mooie auto vs mooie auto ofzo

Wat heeft hij niet gedaan, geen van beide auto's gekocht?

Comment

Als echte autoliefhebber in hart en nieren geeft de TVR je het meeste sensatie.
                              De man had beter eens moeite gedaan om bij de dealer te gaan.
                              En daar eens kennis te maken met TVR .Vind het wel een raar vergelijk DB9 of Sagaris.En ge weet wat ze zeggen he van horen zeggen hoor je veel .....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
                                hmm reflex charcoal staat hem het best vind ik maar bij een TVR passen felle kleuren zoals dat oranje beter imho. Spectraflair silver vind ik ook prachtig maar mijn favoriet is reflex charcoal oranje past eigenlijk beter op een Tuscan imho
                                In England zeggen ze ofwel een donkere kleur voor een look of wel een felle kleur om een meer race look te geven.Maar bijde vind ik wel kunnen alleen zie ik me niet direkt met oranje rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer
                                  Hij zal wel vooral gedacht hebben mooie auto vs mooie auto ofzo

Wat heeft hij niet gedaan, geen van beide auto's gekocht?
                                  Hij heeft denk ik de DB9 wel degelijk gekocht en is er zeer blij om... misschien ook omdat AM "bekender" is voor de gene die er niets van kennen; en ook wel meer GT dan de TVR en luxueuzer...

Comment

In England zeggen ze ofwel een donkere kleur voor een look of wel een felle kleur om een meer race look te geven.Maar bijde vind ik wel kunnen alleen zie ik me niet direkt met oranje rijden.
                                    hehe mja oranje vind ik wel mooi op foto's en om eens te zien maar om daar "dagelijks" mee rond te rijden... hmm dan toch liever een donker kleurtje; een TVR is zoiezo al erg opvallend denk toch dat ik reflex charcoal zal uitroepen tot mijn favoriete kleur... btw wanneer moet de fabriek je kleurkeuze weten?

Comment

hehe mja oranje vind ik wel mooi op foto's en om eens te zien maar om daar "dagelijks" mee rond te rijden... hmm dan toch liever een donker kleurtje; een TVR is zoiezo al erg opvallend denk toch dat ik reflex charcoal zal uitroepen tot mijn favoriete kleur... btw wanneer moet de fabriek je kleurkeuze weten?
                                      Op het laatste durf ik echt geen antwoord te geven.Ik moest al lang de kleuren hebben doorgegeven maar het word altijd uitgesteld.De service is niet echt wat je verwacht bij zo'n merk.Ze staan achterop met hun schema en dus worden de lhd modellen telkens opgeschoven Wat het oranje betreft het zijn allemaal Lamborghini tinten en zeer knap.

Comment

Op het laatste durf ik echt geen antwoord te geven.Ik moest al lang de kleuren hebben doorgegeven maar het word altijd uitgesteld.De service is niet echt wat je verwacht bij zo'n merk.Ze staan achterop met hun schema en dus worden de lhd modellen telkens opgeschoven Wat het oranje betreft het zijn allemaal Lamborghini tinten en zeer knap.
                                        tja dat is het "nadeel" van auto's die volledig met de hand worden gemaakt; 't kan al eens wat uitlopen... laat ons hopen dat ze er binnenkort kunnen aan beginnen hé.
                                        LOL twas me al opgevallen dat het Lamborghinitinten waren, vooral bij het licht groen (naam ontsnapt me even) valt het nogal op zeer mooie kleuren dat is zeker

Comment

tja dat is het "nadeel" van auto's die volledig met de hand worden gemaakt; 't kan al eens wat uitlopen... laat ons hopen dat ze er binnenkort kunnen aan beginnen hé.
                                          LOL twas me al opgevallen dat het Lamborghinitinten waren, vooral bij het licht groen (naam ontsnapt me even) valt het nogal op zeer mooie kleuren dat is zeker
                                          Ja laat ons hopen Maar mag ondertussen wel met een tuscan mk2 rijden dus ook niet slecht.Wat het groen betreft Ithica Verde

Comment

Working...
                                          X