Oorspronkelijk geplaatst door erikje
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TVR Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RSNog mensen die hier in't TVR topic constant pop-ups krijgen van www.jowebdesign.co.uk ????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGTDie Sagaris is zowat de enige TVR die mij kan bekoren... voor de rest vind ik TVR maar niets... zeker qua kwaliteit...
Ze geven niet voor niks 3 jaar volledige waarborg.
Een handgebouwde wagen vraagt nu 1x een beetje tijd om volledig op punt te worden gezet.Dit word op voorhand gezegd.Tijdens de inrij periode moet je alle gebreken opschrijven en daarna word de wagen op punt gezet.Dit is bij elke handgebouwde wagen zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erikjeDit zijn mijn fav kleuren.
Kameleon orange
Jaguar f1
Spectraflair silver
En reflex charcoal( donker groen,zwart,purper)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simonigebruik firefox, of een andere browser behalve internet explorer en u problemen zijn weg, zeker met de juiste instellingen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erikjeHeb je ervaring met deze wagens of is het van horen zeggen ????
Ze geven niet voor niks 3 jaar volledige waarborg.
Een handgebouwde wagen vraagt nu 1x een beetje tijd om volledig op punt te worden gezet.Dit word op voorhand gezegd.Tijdens de inrij periode moet je alle gebreken opschrijven en daarna word de wagen op punt gezet.Dit is bij elke handgebouwde wagen zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGTVan horen zeggen; de vader van een goede vriend wilde ofwel een Sagaris kopen of anders een DB9, maar na afraden van andere "autoliefhebbers" heeft hij het toch maar niet gedaan...
Gentlemen's car vs. Blackpool racer
Van een vreemde vergelijking gesproken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGTVan horen zeggen; de vader van een goede vriend wilde ofwel een Sagaris kopen of anders een DB9, maar na afraden van andere "autoliefhebbers" heeft hij het toch maar niet gedaan...
De man had beter eens moeite gedaan om bij de dealer te gaan.
En daar eens kennis te maken met TVR .Vind het wel een raar vergelijk DB9 of Sagaris.En ge weet wat ze zeggen he van horen zeggen hoor je veel .....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fanhmm reflex charcoal staat hem het best vind ik maar bij een TVR passen felle kleuren zoals dat oranje beter imho. Spectraflair silver vind ik ook prachtig maar mijn favoriet is reflex charcoal oranje past eigenlijk beter op een Tuscan imho
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeeZerHij zal wel vooral gedacht hebben mooie auto vs mooie auto ofzo
Wat heeft hij niet gedaan, geen van beide auto's gekocht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erikjeIn England zeggen ze ofwel een donkere kleur voor een look of wel een felle kleur om een meer race look te geven.Maar bijde vind ik wel kunnen alleen zie ik me niet direkt met oranje rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fanhehe mja oranje vind ik wel mooi op foto's en om eens te zien maar om daar "dagelijks" mee rond te rijden... hmm dan toch liever een donker kleurtje; een TVR is zoiezo al erg opvallend denk toch dat ik reflex charcoal zal uitroepen tot mijn favoriete kleur... btw wanneer moet de fabriek je kleurkeuze weten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erikjeOp het laatste durf ik echt geen antwoord te geven.Ik moest al lang de kleuren hebben doorgegeven maar het word altijd uitgesteld.De service is niet echt wat je verwacht bij zo'n merk.Ze staan achterop met hun schema en dus worden de lhd modellen telkens opgeschoven Wat het oranje betreft het zijn allemaal Lamborghini tinten en zeer knap.
LOL twas me al opgevallen dat het Lamborghinitinten waren, vooral bij het licht groen (naam ontsnapt me even) valt het nogal op zeer mooie kleuren dat is zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fantja dat is het "nadeel" van auto's die volledig met de hand worden gemaakt; 't kan al eens wat uitlopen... laat ons hopen dat ze er binnenkort kunnen aan beginnen hé.
LOL twas me al opgevallen dat het Lamborghinitinten waren, vooral bij het licht groen (naam ontsnapt me even) valt het nogal op zeer mooie kleuren dat is zeker
Comment
Comment