Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Thanks, ziet er erg speciaal uit, en een leuk kleurtje. Spijtig genoeg kan ik de eerste reeks foto's (met o.a. het interieur) op dit moment niet bekijken, want die imageshack server is op dit moment vreemd aan het doen. Ik zal die foto's 'ns een andere keer moeten bekijken.
The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Thanks, ziet er erg speciaal uit, en een leuk kleurtje. Spijtig genoeg kan ik de eerste reeks foto's (met o.a. het interieur) op dit moment niet bekijken, want die imageshack server is op dit moment vreemd aan het doen. Ik zal die foto's 'ns een andere keer moeten bekijken.
De kleur is reflex charcoal ik ken de wagen via de garage maar weet niet of ik zijn foto's zo mag wegzetten.Daarom geef ik gewoon zijn link maar.Heb ook al gezien dat niet alle foto's opengaan
Eentje staat er zeker want moest normaal komen rijden maar is er niet van gekomen.Het weer liet het niet toe ofwel te veel regen of ijzel.Na nieuwjaar ga ik nog eens langs.De wagen die er zeker zal staan is een mk1
PS:Wat je zeker moet vragen is of hij hem eens wil starten echt een kippevel momentje.
veel kans dat ik er ook maar achter nieuwjaar geraak... we zien wel nog
Normaal durf ik zo'n dingen niet vragen maar kzal 't vragen met uw complimenten
De kleur is reflex charcoal ik ken de wagen via de garage maar weet niet of ik zijn foto's zo mag wegzetten.Daarom geef ik gewoon zijn link maar.Heb ook al gezien dat niet alle foto's opengaan
hmm op de Tuscan lijkt het precies veel meer groen dan op de foto's van de Sagaris kan natuurlijk aan de foto's liggen
Op het laatste durf ik echt geen antwoord te geven.Ik moest al lang de kleuren hebben doorgegeven maar het word altijd uitgesteld.De service is niet echt wat je verwacht bij zo'n merk.Ze staan achterop met hun schema en dus worden de lhd modellen telkens opgeschoven Wat het oranje betreft het zijn allemaal Lamborghini tinten en zeer knap.
Kans zit er in.
Zo'n wagen valt al genoeg op dus waarom niet he.
Binnen zal ik hem dan volledig zwart leder nemen met oranje stiksels.
En eventueel een paar stukjes in oranje leder
Kans zit er in.
Jaja, tis goed, steekt mij nog wat meer de ogen uit!
Kans zit er in.
Knap!
Maar geen donkerblauw leder mogelijk ipv dat zwart?
Comment