Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TVR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hier moet je maar eens in bladeren daar vind je enkele foto's van
    http://www.pistonheads.com/gassing/t...=14099#1651429

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erikje
      Hier moet je maar eens in bladeren daar vind je enkele foto's van
      http://www.pistonheads.com/gassing/t...=14099#1651429
      Thanks, ziet er erg speciaal uit, en een leuk kleurtje. Spijtig genoeg kan ik de eerste reeks foto's (met o.a. het interieur) op dit moment niet bekijken, want die imageshack server is op dit moment vreemd aan het doen. Ik zal die foto's 'ns een andere keer moeten bekijken.
      The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt
        Thanks, ziet er erg speciaal uit, en een leuk kleurtje. Spijtig genoeg kan ik de eerste reeks foto's (met o.a. het interieur) op dit moment niet bekijken, want die imageshack server is op dit moment vreemd aan het doen. Ik zal die foto's 'ns een andere keer moeten bekijken.
        De kleur is reflex charcoal ik ken de wagen via de garage maar weet niet of ik zijn foto's zo mag wegzetten.Daarom geef ik gewoon zijn link maar.Heb ook al gezien dat niet alle foto's opengaan
        Last edited by ; 20/12/2005, 12:04.

Comment

• Op zo'n Sagaris is het echt wel moeilijk om dè kleur te kiezen. Met lichte kleur komen de achterlichten er wel véél beter uit.
          Maar ja, een ding is zeker: welke kleur ge ook kiest, het is en blijft een geweldige auto!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis
            Op zo'n Sagaris is het echt wel moeilijk om dè kleur te kiezen. Met lichte kleur komen de achterlichten er wel véél beter uit.
            Maar ja, een ding is zeker: welke kleur ge ook kiest, het is en blijft een geweldige auto!!
            Ja het is niet echt simpel al staat het oranje bij men top 3.

Comment

Eentje staat er zeker want moest normaal komen rijden maar is er niet van gekomen.Het weer liet het niet toe ofwel te veel regen of ijzel.Na nieuwjaar ga ik nog eens langs.De wagen die er zeker zal staan is een mk1

PS:Wat je zeker moet vragen is of hij hem eens wil starten echt een kippevel momentje.
              veel kans dat ik er ook maar achter nieuwjaar geraak... we zien wel nog

Normaal durf ik zo'n dingen niet vragen maar kzal 't vragen met uw complimenten

Comment

De kleur is reflex charcoal ik ken de wagen via de garage maar weet niet of ik zijn foto's zo mag wegzetten.Daarom geef ik gewoon zijn link maar.Heb ook al gezien dat niet alle foto's opengaan
                hmm op de Tuscan lijkt het precies veel meer groen dan op de foto's van de Sagaris kan natuurlijk aan de foto's liggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
                  veel kans dat ik er ook maar achter nieuwjaar geraak... we zien wel nog

Normaal durf ik zo'n dingen niet vragen maar kzal 't vragen met uw complimenten
                  Mag je doen!! (Erik:sagaris dan weet hij genoeg)
                  Als je liever hebt dat ik eens bel geen probleem wil gerust afspreken

Comment

Mag je doen!! (Erik:sagaris dan weet hij genoeg)
                    Als je liever hebt dat ik eens bel geen probleem wil gerust afspreken
                    sounds good; eerst eens kijken of ik aan vervoer geraak om er eens naartoe te gaan; ik hou u zeker op de hoogte

Comment

• Lambo

Oorspronkelijk geplaatst door erikje
                      Op het laatste durf ik echt geen antwoord te geven.Ik moest al lang de kleuren hebben doorgegeven maar het word altijd uitgesteld.De service is niet echt wat je verwacht bij zo'n merk.Ze staan achterop met hun schema en dus worden de lhd modellen telkens opgeschoven Wat het oranje betreft het zijn allemaal Lamborghini tinten en zeer knap.
                      Vandaar dat ik voor die oranje kleur viel!

Comment

Ja het is niet echt simpel al staat het oranje bij men top 3.
                        Naast welke twee andere?
                        Ik neem aan dat er geen rangschikking is vermits je niet kan kiezen.

Comment

• Een van de andere drie is al zeker Reflex Charcoal

De derde denk ik dat Felgroen

Comment

Naast welke twee andere?
                            Ik neem aan dat er geen rangschikking is vermits je niet kan kiezen.
                            1 Oranje (Arancio Borealis)
                            2 Jaguar f1 green
                            3 Reflex charcoal

Comment

• jaguar zou ik nemen, donkere kleur vind ik wat meer discreter en meer klasse hebben en die kleur is s'avonds zo geil

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                                jaguar zou ik nemen, donkere kleur vind ik wat meer discreter en meer klasse hebben en die kleur is s'avonds zo geil
                                Zal zien
                                Maar dit vind ik perfect

Comment

Zal zien
                                  Maar dit vind ik perfect
                                  Doen doen doen!

Comment

Doen doen doen!
                                    Kans zit er in.
                                    Zo'n wagen valt al genoeg op dus waarom niet he.
                                    Binnen zal ik hem dan volledig zwart leder nemen met oranje stiksels.
                                    En eventueel een paar stukjes in oranje leder

Comment

Kans zit er in.
                                      Jaja, tis goed, steekt mij nog wat meer de ogen uit!

Comment

Kans zit er in.
                                        Knap!

Maar geen donkerblauw leder mogelijk ipv dat zwart?

Comment

• groen groen groen !

Dat oranje is niet slecht ( ) maar dat groen is echt wel superlekker

Comment

Working...
                                          X