Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TVR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik zou toch voorzichtig eens bij andere merken gaan kijken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erikje
      Gelimiteerd neen maar de achter spoiler werkt eigenlijk als een enorme airbrake ! Waardoor de aangegeven topsnelheid niet zou kunnen bereikt worden.

PS: Als je nog eens langs TVR wil gaan hou er dan rekening mee dat ze vehuisd zijn
      ah bedankt voor de info!!
      Waar zit TVR nu? Kwist nog niet dat ze verhuisd waren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gaston
        ik zou toch voorzichtig eens bij andere merken gaan kijken...
        liefst geen porsche, zeker niet als je zoiets speciaals als een tvr zou kopen

Comment

• Mss nog mooier,minstens even exclusief en 1000 keer betrouwbaarder....

Wiesmann GT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gaston
            ik zou toch voorzichtig eens bij andere merken gaan kijken...
            Heb ik al gedaan
            En met spijt in het hart heb ik TVR losgelaten.
            Heb nu al zo'n 3 weken geleden een porsche besteld.
            Niet zo exclusive maar zeker zo goed.

Comment

• Welke ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
                ah bedankt voor de info!!
                Waar zit TVR nu? Kwist nog niet dat ze verhuisd waren.
                De straat weet ik niet bij naam maar het is nog steeds Nazareth.
                Het is op 5min rijden van de oude garage.
                De straat voor de spoorweg op je rechtse kant.
                Zo'n 100 meter achterin op je linkse kant.
                Last edited by ; 27/03/2006, 20:49.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                  liefst geen porsche, zeker niet als je zoiets speciaals als een tvr zou kopen
                  Sorry moet je teleur stellen.
                  Maar ben al van 2004 de garage aan het plat lopen en nog steeds geen wagen.
                  Kan niet blijven wachten. Heb te veel mee gemaakt maar ga hier nu niet te veel over uitbereiden.

Comment

• Ja lap

Dan toch liever een TVR

Nuja, bij Porsche zal je wel je service hebben

Comment

• welke porsche als ik vragen mag, toch jammer van de tvr want ik keek er erg naar uit zeker als je zo dichtbij woont

Comment

welke porsche als ik vragen mag, toch jammer van de tvr want ik keek er erg naar uit zeker als je zo dichtbij woont
                        K'weet het had ook liever eens lang gekomen met de Sagaris.
                        Maar er is te veel fout gelopen en vandaar men besluit.
                        Heb een Cayman S gekocht t'ja totaal iets anders he
                        Maar kan niet blijven wachten en hopen.

Comment

K'weet het had ook liever eens lang gekomen met de Sagaris.
                          Maar er is te veel fout gelopen en vandaar men besluit.
                          Heb een Cayman S gekocht t'ja totaal iets anders he
                          Maar kan niet blijven wachten en hopen.
                          Eigenlijk kan ik je geen ongelijk geven. Maar kon je niet gewoon een rechtsgestuurde kopen? Ik heb er al 1 in Brussel gezien en als ik me niet vergis staat er hier ergens één met Nederlands kenteken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda
                            Eigenlijk kan ik je geen ongelijk geven. Maar kon je niet gewoon een rechtsgestuurde kopen? Ik heb er al 1 in Brussel gezien en als ik me niet vergis staat er hier ergens één met Nederlands kenteken.
                            Ja dan zou ik de wagen binnen de 3 maand hebben.
                            Maar als je achter een wagen hangt en wil voorbij steken begin er maar aan.
                            Moet maar eens proberen in een parking te rijden met een slagboom.
                            Als je dan een ticket wil nemen moet je echt nen lange arm hebben.
                            +Ne rechts gestuurde is in Belgie niet veel waard.

Comment

• welke kleur is je cayman, als ik er is ene zie dat ik kan zwaaien

Comment

• TVR

TVR zal toch echt iets moeten gaan doen aan hun reputatie.
                                Zo vallen ze nog eens tussen schip en wal.
                                Een nat pak is zo gebeurd, maar drogen en plooien duurt veel langer.

Comment

welke kleur is je cayman, als ik er is ene zie dat ik kan zwaaien
                                  Artic silver met cocoa volledig lederen interieur.

Comment

• Vorige week

Oorspronkelijk geplaatst door erikje
                                    De straat weet ik niet bij naam maar het is nog steeds Nazareth.
                                    Het is op 5min rijden van de oude garage.
                                    De straat voor de spoorweg op je rechtse kant.
                                    Zo'n 100 meter achterin op je linkse kant.

Ik passeerde er vorige week nog en moest gewoon deze foto trekken.

Comment

Artic silver met cocoa volledig lederen interieur.
                                      Proficiat met de aankoop van de Cayman, persoonlijk is de TVR stoerder enzo maarja, een Porsche blijft toch de mooiste en betrouwbaarste sportwagen voor dagelijks gebruik
                                      Spijtig dat het zo is afgelopen met de TVR. Ik denk toch dat je erg ontgoocheld bent maarja, de troostprijs is zeker de moeite waard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                        Proficiat met de aankoop van de Cayman, persoonlijk is de TVR stoerder enzo maarja, een Porsche blijft toch de mooiste en betrouwbaarste sportwagen voor dagelijks gebruik
                                        Spijtig dat het zo is afgelopen met de TVR. Ik denk toch dat je erg ontgoocheld bent maarja, de troostprijs is zeker de moeite waard
                                        Dank je blijft natuurlijk men 2de keus maar kan er echt mee leven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lambo

Ik passeerde er vorige week nog en moest gewoon deze foto trekken.
                                          En volgens mij gaat het nog lang duren.

Comment

Working...
                                          X