Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De straat weet ik niet bij naam maar het is nog steeds Nazareth.
Het is op 5min rijden van de oude garage.
De straat voor de spoorweg op je rechtse kant.
Zo'n 100 meter achterin op je linkse kant.
Zit TVR in Nazareth? Das zo dicht bij mijn deur en ik wist dat niet
Proficiat met de aankoop van de Cayman, persoonlijk is de TVR stoerder enzo maarja, een Porsche blijft toch de mooiste en betrouwbaarste sportwagen voor dagelijks gebruik
Spijtig dat het zo is afgelopen met de TVR. Ik denk toch dat je erg ontgoocheld bent maarja, de troostprijs is zeker de moeite waard
Jezus, hoe groot zijn die velgen van de Sagaris op de eerste foto ?
20 inch ?
En dat bronsachtig kleurtje op de laatste foto is wel lekker, het geel is een beetje te flets.
Jezus, hoe groot zijn die velgen van de Sagaris op de eerste foto ?
20 inch ?
En dat bronsachtig kleurtje op de laatste foto is wel lekker, het geel is een beetje te flets.
Het brons kleurtje is een lotus kleur en het geel is een Ferrari kleurtje
Maar op een polyester body komen de kleuren altijd iets anders uit.
85 000 € dus maar daar heb je wel iets heel speciaals voor
Je mag er nog ietsje bijdoen.
Maar de exacte prijs is nog niet echt gekend voor de LHD.
Ge moet altijd rekenen een 5000€ meer als in England en dan
mag je nog zo'n 5% extra bijtellen.
Dat valt nog mee vind ik.
Had het veel duurder verwacht.
Bij u valt alles nogal mee !
Ge moet rekenen buiten een stuur,4wielen en een body krijg je niks.
Ge betaald voor een zeer kale wagen dus de prijs mag er wel zijn.
Als je dan eens bij andere gaat vergelijken krijg je heel wat meer
Bij u valt alles nogal mee !
Ge moet rekenen buiten een stuur,4wielen en een body krijg je niks.
Ge betaald voor een zeer kale wagen dus de prijs mag er wel zijn.
Als je dan eens bij andere gaat vergelijken krijg je heel wat meer
Nee, er zijn heel wat auto's die overpriced zijn.
€85.000 (+extra kosten voor LHD) is natuurlijk geen koopje (ook omdat hij zo kaal is, maar daar kies je bewust voor) maar in mijn ogen valt dat voor zo'n TVR best mee.Moch ik het niet geweten hebben, ik schatte die wagen toch op minstens €100.000 (echt waar).
En mocht ik het geld ooit ter beschikking hebben, ik leg het direct op tafel voor zo'n fenomenaal machien.Kaal of niet, hoge kosten (verbruik, belastingen,...),... ik val gewoon voor dit soort wagens.En dan mag dat een aardige duit kosten.
Nee, er zijn heel wat auto's die overpriced zijn.
€85.000 (+extra kosten voor LHD) is natuurlijk geen koopje (ook omdat hij zo kaal is, maar daar kies je bewust voor) maar in mijn ogen valt dat voor zo'n TVR best mee.Moch ik het niet geweten hebben, ik schatte die wagen toch op minstens €100.000 (echt waar).
En mocht ik het geld ooit ter beschikking hebben, ik leg het direct op tafel voor zo'n fenomenaal machien.Kaal of niet, hoge kosten (verbruik, belastingen,...),... ik val gewoon voor dit soort wagens.En dan mag dat een aardige duit kosten.
Nee, ik begin liever bescheiden.(en 't zal ook moeten)
En ik ben ook niet van plan een Sagaris te kopen, mocht het ooit mogelijk zijn.Tenzij ik oliesjeik word ofzo.
Comment