Begrijp ik dat nu goed ? Gaat TVR stoppen of wordt enkel de productie verhuist ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TVR Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door OrecaBegrijp ik dat nu goed ? Gaat TVR stoppen of wordt enkel de productie verhuisT ?
on topic: de LHD's zijn al naar Duitsland verhuisd als ik dat goed begrepen heb, dus lijkt het merk niet echt van plan om te stoppen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krullewat een dt-fout! foei
on topic: de LHD's zijn al naar Duitsland verhuisd als ik dat goed begrepen heb, dus lijkt het merk niet echt van plan om te stoppen
Ze moeten eerst alle demo's hebben alvorens ze beginnen te verdelen.
Kan zijn dat ze binnenkort beginnen te leveren maar voorzichtig zijn !!
Ze zeggen dat al van in 2005
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erikje???Verhuisd er is er nog geen 1 gemaakt!!!
Ze moeten eerst alle demo's hebben alvorens ze beginnen te verdelen.
Kan zijn dat ze binnenkort beginnen te leveren maar voorzichtig zijn !!
Ze zeggen dat al van in 2005
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krullewat een dt-fout! foei
Iedereen kan wel eens een fout maken, ben geen robot hoor.
Comment
-
Nog geen twee weken geleden kondigde het Britse TVR aan de handdoek in de ring te gooien. De fabriek in Blackpool gaat deze zomer sluiten en 260 werknemers komen op straat te staan. Bijzonder genoeg heeft TVR drie nieuwe modellen gepland en mikt op een productie van 5.000 auto's per jaar...
De lat wordt op die manier bijna absurd hoog gelegd, zeker wanneer je bedenkt dat TVR in zijn geschiedenis, per jaar nog niet eens de helft heeft weten te produceren. De auto's moeten voornamelijk de buitenlandse markten gaan verleiden, zoals Dubai, Maleisië en Singapore.
De nieuwe modellen komen naast de huidige modellen Sagaris, Tuscan en Cebera en zullen zijn uitgerust met TVR's eigen zes-cilinder motor en een V8 motor van een derde partij. Vooralsnog worden er geen uitspraken gedaan of de nieuwe modellen ook in de UK zullen worden gebouwd.
To be continued... (via: autocarmagazine.co.uk)
Comment
-
Dat weet ik niet, van die Cerbera... Twijfel ik aan, eerlijk gezegd...
Gisterenavond kwam ik 't straat ingedraaid hier thuis... staat er toch geen TVR zeker?!?
Ne Chimaera... herinner me een ritje in zo'n bak alsof het gisteren was, heeft ook 2 dagen hier in onze garage gestaan. Als die dán z'n motor startte...!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LotuzzzDat weet ik niet, van die Cerbera... Twijfel ik aan, eerlijk gezegd...
Gisterenavond kwam ik 't straat ingedraaid hier thuis... staat er toch geen TVR zeker?!?
Ne Chimaera... herinner me een ritje in zo'n bak alsof het gisteren was, heeft ook 2 dagen hier in onze garage gestaan. Als die dán z'n motor startte...!
Die woont niet zo gek ver van u die eigenares.
Comment
-
Waanzin gewoon
in 't vorig appt bij m'n vriendin stond er ook zo'n Chimaera 4.5 in de garage, van een Duits ... hij had er nog eens een andere uitlaat op gestoken ook, je kon bijna niet in de garage blijven staan van 't lawaai
Magnifieke wagen ...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoNe zwarte cabrio?
Die woont niet zo gek ver van u die eigenares.
Wel met een Hollandse plak...
En zwart? Ja en neen. Hij zag er zwart uit, tot in foto's trok. Dankzij de flits toonde 'ie z'n eigenlijk groene velletje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LotuzzzWel met een Hollandse plak...
En zwart? Ja en neen. Hij zag er zwart uit, tot in foto's trok. Dankzij de flits toonde 'ie z'n eigenlijk groene velletje
In beerse ken ik iemand met een zwarte (of kan ook groen zijn dan )
Comment
-
Lijkt op zich mss wel goed nieuws, maar...
-5000 auto's per jaar ? Ok, is nog altijd niet enorm veel, maar toch een pak minder exclusief dan nu...
-Nieuwe modellen gericht op markten zoals Singapore, Dubai,...En weten dat de Oosterse smaak toch net even anders is dan de onze...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OrecaLijkt op zich mss wel goed nieuws, maar...
-5000 auto's per jaar ? Ok, is nog altijd niet enorm veel, maar toch een pak minder exclusief dan nu...
-Nieuwe modellen gericht op markten zoals Singapore, Dubai,...En weten dat de Oosterse smaak toch net even anders is dan de onze...
+- 500stuks per jaar.Nu dat ze 260 man gaan ontslagen hoe gaan ze dat aantal gebouwd krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OrecaLijkt op zich mss wel goed nieuws, maar...
in Dubai zitten meer westers dan oosters zenne
Comment
Comment