Oorspronkelijk geplaatst door bt.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TVR Lovers
Collapse
X
-
't Is TVR-tijd zeker? Vandaag ook eentje gespot, 2x zelfs:
Zo eentje, maar dan niet met de ronde achterlichten.
Z4 Coupé avant-la-lettre!!
En die sound!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo@erikje (of anderen)
ik heb hier de prijs- en optielijst van TVR (en andere modellen) maar ik weet niet wat sommige dingen zijn, dus kan jij of iemand anders mij wat uitleg geven?
- Gas discharge headlights (main beam)
- Full hide trim
- Colour coded boot carpet
Dat tweede is volleder
Dat derde is een koffertapijt met een gekleurde bies langs de kant.
Aja, dat maak ik er toch van...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo@erikje (of anderen)
ik heb hier de prijs- en optielijst van TVR (en andere modellen) maar ik weet niet wat sommige dingen zijn, dus kan jij of iemand anders mij wat uitleg geven?
- Gas discharge headlights (main beam)
- Full hide trim
- Colour coded boot carpet
volledig lederen interieur
Extra matten voor vooraan en koffer
Timo vergeet bij de prijs geen 5% toe te voegen + zo'n 5000€ extra om hem links gestuurd te krijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timowaarom zie ik eigenlijk niks over het leder op de prijslijst staan, want daar heb je toch ook veel keuze in als de buitenkleur( dat je kleuren kunt nemen van ferrari, lamborghini...)
Heeft een paar valiezen vol en daaruit kan je kiezen of heb je zelf een staal gewoon meebrengen en ze maken het wel.Maar buiten het carbon leder is de prijs allemaal hetzelfde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timozijn dit trouwens verschillende uitlaten, de rode is precies dunner
Dan gebruiken ze weer andere stoelen andere richtingaanwijzers,uitlaten enz.... Op den duur kan je er zelf niet meer aan uit.
De rode uitlaten zijn CCC cans zijn aftermarket uitlaten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erikjeZo zou normaal de LHD TVR er gaan uitzien maar valt nog af te wachten he
Dus uitlaten geweizigd ala T350 (persoonlijk niet slecht vind ik)
Achteraan de spoiler verwijderd(Vind ik ook wel geslaagd)
Maar dat zij geruchten is nog niet zeker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timoheb je misschien een foto van de hele achterkant (want zo langs 1 kant kan ik het niet goed beoordelen en eerlijk gezegd vind ik het maar lelijk) + er liggen lelijke velgen op...
zo zie ik hem dus helemaal niet graag
De velgen blijven nog zoals altijd spiders
Hier kan je wat meer foto's zien.
Is in Duitsland getrokken maar niet echt in detail
http://web.mac.com/gorgont/iWeb/Web-Site/Bornemann.html
Comment
Comment