Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TVR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door erikje
    Ja maar de Sagaris blijft men voorkeur dragen
    Hij is en blijft specialer he! Als ik mijn hart zou volgen zou ik ook de Sagaris kiezen. Maar er moest maar eens iets gebeuren, vervangstuk nodig ofzo, ik denk dat Porsche dan wel betrouwbaarder en sneller is. En ja met een Sagaris anoniem door het verkeer gaan...zit er ook niet echt in! Is het een 1e of 2e wagen (of meer)? Ik heb ook ergens gehoord dat de Sagaris wel een gevaarlijk uit de hoek kan komen op de baan.

Comment

• Alletwee kopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
        Alletwee kopen

Comment

• hoe gevaarlijk kan je een TVR of sagaris eigenlijk noemen, had jij moeite om ermee te rijden erikje?? Want soms lijken al die verhalen altijd zo overdreven, opeens kreeg ik gewoon een beeld van tvr dat je met een tvr geeneens normaal een bocht kon nemen... maar zo 'erg' zal zeker niet zijn!

gisteren nog foto's laten zien van het gamma van tvr aan m'n vader en hij vind zo'n tamora en tuscan convertible best wel een leuke wagen!! (klinkt goed als er zoiets misschien kan komen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
            hoe gevaarlijk kan je een TVR of sagaris eigenlijk noemen, had jij moeite om ermee te rijden erikje?? Want soms lijken al die verhalen altijd zo overdreven, opeens kreeg ik gewoon een beeld van tvr dat je met een tvr geeneens normaal een bocht kon nemen... maar zo 'erg' zal zeker niet zijn!

gisteren nog foto's laten zien van het gamma van tvr aan m'n vader en hij vind zo'n tamora en tuscan convertible best wel een leuke wagen!! (klinkt goed als er zoiets misschien kan komen)
            ik heb er zelf nog nooit ingezeten, laat staan ermee gereden, maar als ge filmpjes ziet vanuit tvr's .... dat lijken toch giftige beestjes. Overpowered en geen hullp, dus dat is circuit-stuff zonder circuitbanden.

Comment

• daarom vraag ik me af of et verwijderen van de spoiler op de sagaris een goeie optie is... Of doet zo'n recht opstaand stukje niet veel (dacht van wel?) Volgens mij wordt het gat nog losser zo

Comment

hoe gevaarlijk kan je een TVR of sagaris eigenlijk noemen, had jij moeite om ermee te rijden erikje?? Want soms lijken al die verhalen altijd zo overdreven, opeens kreeg ik gewoon een beeld van tvr dat je met een tvr geeneens normaal een bocht kon nemen... maar zo 'erg' zal zeker niet zijn!

Het zijn gevaarlijke beestjes vooral de vorige reeksen.
                De nieuwere modellen hebben dat iets minder omdat de nm later vrijkomen bij de SpeedSix.Maar voor de huidige modellen moet je geen schrik hebben je kan er goed mee door de bocht.Het blijft natuurlijk opletten.Maar ze rijden zeer goed
                Moet er wel bijzeggen als je met zoiets onderweg bent je wel minder zot doet als met bv.een porsche.
                Last edited by ; 13/05/2006, 22:35.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni
                  daarom vraag ik me af of et verwijderen van de spoiler op de sagaris een goeie optie is... Of doet zo'n recht opstaand stukje niet veel (dacht van wel?) Volgens mij wordt het gat nog losser zo
                  Vind het persoonlijk mooier .
                  Maar de opstaande spoiler werkt eigenlijk een beetje als een airbrake.
                  Waarbij het halen van de topsnelheid iets minder is.
                  Voor de rest zorgt het weglaten ervan dat bij hoge snelheid er iets minder neerwaartse druk is

Comment

• Heb op Fifth Gear een test gezien van dat nieuwste TVR proto geval (iets met 460 ofzo?) en in de regen was dat ding zelfs niet normaal rustig te rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
                      Heb op Fifth Gear een test gezien van dat nieuwste TVR proto geval (iets met 460 ofzo?) en in de regen was dat ding zelfs niet normaal rustig te rijden
                      Ja dat was de T440 een echt beestje
                      Zelfs een ex formule 1 rijder vond het een beetje teveel van het goede.

Comment

• http://www.tvrcc-surrey.co.uk/gallery/t440/

Comment

• Hier kan je het beestje nog eens los laten.
                          Zelfs bij droog weer
                          http://www.pistonheadstv.com/videos/555.mpg

Comment

• is de T350 eigenlijk geen voorloper van de sagaris, ze hebben toch veel gelijk alleen ziet en is de sagaris gewoon bruter

Comment

is de T350 eigenlijk geen voorloper van de sagaris, ze hebben toch veel gelijk alleen ziet en is de sagaris gewoon bruter
                              Is het kleinere broertje.Maakt gebruik van de Speedsix 3.6 en de Sagaris is een vervanger vooor iemand die de T350 te "braaf" vind.

Comment

• Magnifieke wagens!

Swordfish style
                                nls2000

Comment

Heb je er van de week op geantwoord maar nu dit
                                  Blijft oppassen he
                                  http://www.yourfilehost.com/media.ph...dumbdriver.wmv

Comment

Heb je er van de week op geantwoord maar nu dit
                                    Blijft oppassen he
                                    http://www.yourfilehost.com/media.ph...dumbdriver.wmv
                                    Kostelijke manier om uit een garage te rijden...

Comment

• Damn

Heeft die niemand geraakt?
                                      nls2000

Comment

• Eerste TVR lhd is geleverd in Nederland.
                                        Er zitten wel een paar klein desin foutjes in.
                                        http://www.pistonheads.com/tvr/defau...?storyId=13964

Comment

Eerste TVR lhd is geleverd in Nederland.
                                          Er zitten wel een paar klein desin foutjes in.
                                          http://www.pistonheads.com/tvr/defau...?storyId=13964

zoals? ik zie enkel iets aan de rechtse airbag

Comment

Working...
                                          X