Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TVR Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Timo
    is de eigenaar misschien jos verstappen
    http://www.verstappen.nl/UK/item31/pics/20060427TVR25.04.06015.jpg

    hoe snel is 1 zo'n auto eigenlijk af als ze alle onderdelen etc hebben?
    Dacht dat ze aan 4 wagens per week zaten volledig afgewerkt.

    Comment


    • Op deze foto zie je op het dak het bultje nog staan.

      Voor de LHD zijn deze ook al geschrapt
      Later zouden de RHD ook een normaal dak krijgen en nog maar eens andere stoelen.

      Comment


      • jammer dat die bult weggaat, ze zijn hem weer te simpel aan het maken zodat hij straks niks meer uitstraalt en eerlijk gezegd ik zou het als eigenaar maar ergerlijk vinden als tvr telkens weer dingen verandert aan de auto..

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Timo
          jammer dat die bult weggaat, ze zijn hem weer te simpel aan het maken zodat hij straks niks meer uitstraalt en eerlijk gezegd ik zou het als eigenaar maar ergerlijk vinden als tvr telkens weer dingen verandert aan de auto..
          Weet het vind het enorm spijtig en de eigenaar ook trouwens.
          Hij wist zelfs niks van de wijziging af.
          Ondertussen hebben ze nu al 3 nieuwe soorten stoelen geplaatst.
          Onderste spoiler geschrapt
          Bultje in't dak veranderd
          Vents op de wagen allemaal opgevuld
          Richtingsaanwijzers in plastiek (vroeger alminium handgemaakt)
          Motorkap gewijzigd
          Motor zelf van 408pk naar 380pk teruggebracht
          Topsnelheid van 315km/h naar +-260
          Is zowat het eerste waar ik kan opkomen er zijn nog wel een paar details die ik vergeten ben.
          Last edited by ; 28/05/2006, 12:47.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door erikje
            Weet het vind het enorm spijtig en de eigenaar ook trouwens.
            Hij wist zelfs niks van de wijziging af.
            Ondertussen hebben ze nu al 3 nieuwe soorten stoelen geplaatst.
            Onderste spoiler geschrapt
            Bultje in't dak veranderd
            Vents op de wagen allemaal opgevuld
            Richtingsaanwijzers in plastiek (vroeger alminium handgemaakt)
            Motorkap gewijzigd
            Motor zelf van 408pk naar 380pk teruggebracht
            Topsnelheid van 315km/h naar +-260
            Is zowat het eerste waar ik kan opkomen er zijn nog wel een paar details die ik vergeten ben.
            Dat zijn op den duur geen details meer ze

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door erikje
              Weet het vind het enorm spijtig en de eigenaar ook trouwens.
              Hij wist zelfs niks van de wijziging af.
              Ondertussen hebben ze nu al 3 nieuwe soorten stoelen geplaatst.
              Onderste spoiler geschrapt
              Bultje in't dak veranderd
              Vents op de wagen allemaal opgevuld
              Richtingsaanwijzers in plastiek (vroeger alminium handgemaakt)
              Motorkap gewijzigd
              Motor zelf van 408pk naar 380pk teruggebracht
              Topsnelheid van 315km/h naar +-260
              Is zowat het eerste waar ik kan opkomen er zijn nog wel een paar details die ik vergeten ben.
              Toch niet die kiew-achtige gaten?
              nls2000

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door nls
                Toch niet die kiew-achtige gaten?
                Ja dat zijn ze.
                Er blijft nog maar zéér weinig van het orgineel over.

                Comment


                • Dus eigenlijk zijn ze er terug een T350C van aan't maken?

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
                    Dus eigenlijk zijn ze er terug een T350C van aan't maken?
                    Niet verkeerd begrijpen he !
                    De kieuwen staan er nog altijd op maar zijn niet meer open.

                    Comment


                    • Als ik me niet vergis hebben ze die kieuwen dicht moeten doen omdat er via die kieuwen stenen en ander vuil op de voorruit werd gekatapulteerd.

                      Ja, door het weglaten van die achterspoiler en bult verliest de auto toch al veel van zijn oorspronkelijke uitstraling.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Autoweek.nl
                        De eerste TVR Sagaris is in Nederland gearriveerd en is meteen een heuse wereldprimeur. Het is namelijk de het eerste linksgestuurde exemplaar.

                        Door de grote vraag op de thuismarkt moest noodgedwongen de komst van de linksgestuurde versie worden uitgesteld. In de opvallende lakkleur Chameleon Orange is het eerste exemplaar afgeleverd aan winkelketen Europart. Daar zal de Sagaris worden ingezet voor promotie-doeleinden.

                        De zes-in-lijn 4,0-liter motor is goed voor een maximum vermogen van 400 pk bij 7.000 tpm en een maximum koppel van 420 Nm bij 5.250 tpm. In combinatie met het wagengewicht van slechts 1.078 kg is de Sagaris tot sensationele prestaties in staat. Zo accelereert de auto in slechts 3,7 seconden vanuit stilstand naar 100 km/h, terwijl er 8,1 seconden nodig zijn om 160 km/h te bereiken.
                        De topsnelheid ligt volgens de fabriek dicht tegen de 300 km/h.

                        De Nederlandse importeur heeft ook meteen de prijs vrijgegeven. De TVR Sagaris kost € 113.500.











                        Bron: Autoweek.nl

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Timo


                          gepost 04-03-06

                          en de hoeveelste is dit dan de 2de (misschien ongeldig nrplaat want bij rdw geeft hij niks)

                          Comment


                          • Ja idd dus die oranje is niet de eerste sagaris in nederland.
                            Hij staat ook 2x op autogespot



                            Hij is wel rechts gestuurd

                            Comment


                            • die oranje is dus NIET de 1ste in nederland maar wel de 1ste LHD

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Vincento
                                Ja idd dus die oranje is niet de eerste sagaris in nederland.
                                Hij staat ook 2x op autogespot
                                http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=4affad29
                                http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=e720

                                Hij is wel rechts gestuurd
                                Dit is niet de eerste in Nederland.Het is een demo wagen uit England die is overgehaald om op het autosalon Rai te staan.De garage Nimag in nederland heeft deze auto 2 weken tot beschiking gehad.

                                Comment


                                • dus nu zit hij ergens anders

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                                    die oranje is dus NIET de 1ste in nederland maar wel de 1ste LHD
                                    Orange is wel de eerste kleur in Nederland.Maar foto's van hierboven zijn verkeerd.Zal ze eens bijzetten.
                                    Dit is dus de aller eerste TVR Sagaris in Nederland LHD
                                    Eigenaar heeft hem van de week afgehaald.
                                    foto's voor de Dealer Nimag


                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                                      dus nu zit hij ergens anders
                                      De wagen is eigendom van de fabriek is zowat op elk autosalon voorgesteld.

                                      Comment


                                      • iets te felle kleur die velgen maar voor de rest ziet het er wel lekker uit

                                        Comment


                                        • Geen kaas gegeten van goede velgen-smaak allesinds.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X