Oorspronkelijk geplaatst door Timo
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TVR Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timojammer dat die bult weggaat, ze zijn hem weer te simpel aan het maken zodat hij straks niks meer uitstraalt en eerlijk gezegd ik zou het als eigenaar maar ergerlijk vinden als tvr telkens weer dingen verandert aan de auto..
Hij wist zelfs niks van de wijziging af.
Ondertussen hebben ze nu al 3 nieuwe soorten stoelen geplaatst.
Onderste spoiler geschrapt
Bultje in't dak veranderd
Vents op de wagen allemaal opgevuld
Richtingsaanwijzers in plastiek (vroeger alminium handgemaakt)
Motorkap gewijzigd
Motor zelf van 408pk naar 380pk teruggebracht
Topsnelheid van 315km/h naar +-260
Is zowat het eerste waar ik kan opkomen er zijn nog wel een paar details die ik vergeten ben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erikjeWeet het vind het enorm spijtig en de eigenaar ook trouwens.
Hij wist zelfs niks van de wijziging af.
Ondertussen hebben ze nu al 3 nieuwe soorten stoelen geplaatst.
Onderste spoiler geschrapt
Bultje in't dak veranderd
Vents op de wagen allemaal opgevuld
Richtingsaanwijzers in plastiek (vroeger alminium handgemaakt)
Motorkap gewijzigd
Motor zelf van 408pk naar 380pk teruggebracht
Topsnelheid van 315km/h naar +-260
Is zowat het eerste waar ik kan opkomen er zijn nog wel een paar details die ik vergeten ben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erikjeWeet het vind het enorm spijtig en de eigenaar ook trouwens.
Hij wist zelfs niks van de wijziging af.
Ondertussen hebben ze nu al 3 nieuwe soorten stoelen geplaatst.
Onderste spoiler geschrapt
Bultje in't dak veranderd
Vents op de wagen allemaal opgevuld
Richtingsaanwijzers in plastiek (vroeger alminium handgemaakt)
Motorkap gewijzigd
Motor zelf van 408pk naar 380pk teruggebracht
Topsnelheid van 315km/h naar +-260
Is zowat het eerste waar ik kan opkomen er zijn nog wel een paar details die ik vergeten ben.nls2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Autoweek.nlDe eerste TVR Sagaris is in Nederland gearriveerd en is meteen een heuse wereldprimeur. Het is namelijk de het eerste linksgestuurde exemplaar.
Door de grote vraag op de thuismarkt moest noodgedwongen de komst van de linksgestuurde versie worden uitgesteld. In de opvallende lakkleur Chameleon Orange is het eerste exemplaar afgeleverd aan winkelketen Europart. Daar zal de Sagaris worden ingezet voor promotie-doeleinden.
De zes-in-lijn 4,0-liter motor is goed voor een maximum vermogen van 400 pk bij 7.000 tpm en een maximum koppel van 420 Nm bij 5.250 tpm. In combinatie met het wagengewicht van slechts 1.078 kg is de Sagaris tot sensationele prestaties in staat. Zo accelereert de auto in slechts 3,7 seconden vanuit stilstand naar 100 km/h, terwijl er 8,1 seconden nodig zijn om 160 km/h te bereiken.
De topsnelheid ligt volgens de fabriek dicht tegen de 300 km/h.
De Nederlandse importeur heeft ook meteen de prijs vrijgegeven. De TVR Sagaris kost € 113.500.
Bron: Autoweek.nl
Comment
-
Ja idd dus die oranje is niet de eerste sagaris in nederland.
Hij staat ook 2x op autogespot
Hij is wel rechts gestuurd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VincentoJa idd dus die oranje is niet de eerste sagaris in nederland.
Hij staat ook 2x op autogespot
http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=4affad29
http://www.autogespot.com/viewimages.php?id=e720
Hij is wel rechts gestuurd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timodie oranje is dus NIET de 1ste in nederland maar wel de 1ste LHD
Dit is dus de aller eerste TVR Sagaris in Nederland LHD
Eigenaar heeft hem van de week afgehaald.
foto's voor de Dealer Nimag
Comment
Comment