Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TVR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het slapende Engelse sportautomerk TVR werkt hard aan een...

Comment

• Allez, kitcar nummer X met een corvette motor ....

Comment

• Jammer dat ze niet verder gaan met hun eigen Speed-6.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
          Allez, kitcar nummer X met een corvette motor ....

dan heb ik liever dat de failliet gaan

Comment

• “Nieuwe TVR krijgt Corvette V8”

29 april 2010 | Tekst: Nic de Boer
            De Russische TVR-eigenaar Nicolai Smolenski is druk bezig zijn merk nieuw leven in te blazen. Deze zomer moet er een nieuw prototype klaarstaan, die naar alle waarschijnlijkheid een Corvette V8 in het vooronder krijgt.

TVR krabbelt op uit zijn faillissement en werkt aan een nieuw model. In juli wordt daarvan een prototype getoond op de Goodwood Moving Motor Show. Dat meldt Autocar. Voor het nieuwe model worden TVR’s eigen V8 en zes-in-lijn aan de kant gezet. “We hebben alle mogelijkheden bekeken, en zelfs overwogen weer een eigen motor te bouwen. Maar de Corvette motor is de interessantste optie. Hij past op ons chassis en we kunnen er gemakkelijk de keuringen mee halen,” vertelt Smolenski.
            De nieuwe TVR wordt waarschijnlijk gebouwd bij het Duitse Gullwing, dat op het moment ook de AC Cobra MkVI produceert. De eerste van een nieuwe generatie TVR’s wordt een cabriolet in de geest van deze Tuscan.
            Volgens Smolenksi geeft de overgrote meerderheid van de klanten de voorkeur aan een cabriolet. De prijs moet volgens de makers niet hoger te komen liggen dan de Europese prijs voor een Corvette.

De volgende stap van Smolenski, nadat van het nieuwe model de productie is gestart, wordt de ontwikkeling van een hybride-model. Daarbij is het milieu niet de belangrijkste overweging.

“Ik wilde altijd al een model met een automatische transmissie. Maar ons chassis laat niets anders toe dan een reguliere handbak of een geautomatiseerde handbak.

Met een hybride kunnen we die aan de kant zetten een automaat inbouwen.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten

dan heb ik liever dat de failliet gaan
              +1

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Een doos cleanex en een pluchen beest...gij zijt toch echt ne rare mens soms
                Captain Turbo
                General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Wel een lekker filmpje, op zo'n baantjes heb ik ook kleenex nodig denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                    Een doos cleanex en een pluchen beest...gij zijt toch echt ne rare mens soms
                    als fotograafke zou ge toch moeten weten dat als uwe keukenrol op is,
                    dat ge dan uw ruit met kleenex'kes kuist
                    (zie ook bus glasSEX)

baantjes: idd, na 5dagen schotland, en zaterdag in borders/nortumberland/lake district rondgeknald te hebben,
                    viel ZONDAG nog mijn MOND OPEN van bewondering voor wegskes/landschappen,
                    rijden in de UK is echt de MAX

Comment

• Events met veel Britten --> veel Britse karren

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Guitige karretjes met heerlijk geluid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter

Comment

• Heerlijke kleur voor een TVR. Natuurlijk met wit pimp-interieur

Comment

• Geen katalysators en andere einddempers

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Er over.

Comment

• Mijn favoriete TVR is de Cerbera. Destijds nog in Drongen met mijn vader naar gaan kijken. Helaas niet af fabriek met LHD.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jorrik Bekijk Berichten
                                    Geen katalysators en andere einddempers

+ YouTube Video
                                    verkakt geluid!

standaard klinkt dat 10 keer beter!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                      Liefhebbers van TVR passeren deze dagen best niet langs de Binnensingel in A'pen want zo ééntje staat er aan de zijkant, met een voorkant die half weg is door een ongeval.

Comment

• Ooit. Hopelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten

Ooit. Hopelijk.
                                          Sagaris
                                          Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

Working...
                                          X