Geweldig deze http://www.pistonheads.com/sales/1906380.htm
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TVR Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenGeweldig deze http://www.pistonheads.com/sales/1906380.htm
thx but no thx.
Dus als ik het goed begrijp is er wezenlijk niks veranderd in het concept van de Speed-six?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichtenhttp://www.pistonheads.com/tvr/defau...?storyId=21551
5 year warranty unlimited mileage, klinkt goed voor 8500pond ook meteen 455pk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten8500 pond PLUS btw he
Jammer gewoon dat niet alleen de motor een heikel punt is bij zo een TVR...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenGeweldig deze http://www.pistonheads.com/sales/1906380.htm
Comment
-
Allez vooruit, Smolenski heeft (....alweer) aangekondigd wanneer er opnieuw TVR's verkocht zouden worden.
2012 it will be...ofzo, absoluut niks concreet
Model zou op basis zijn van een aangepaste Tuscan cabrio met een Corvette-motor. In ieder geval de meeste reacties zijn niet echt enthousiast...feit is dat Smolenski de TVR's graag in bijvoorbeeld Duitsland wil maken ==> die-hards don't like that.
Plus als ge zo een dingen zegt:
"We have stopped making our own engines," says Smolenski. "And I would like to draw a line under the Wheeler era once and for all!"
Peter Wheeler was diegene die TVR indertijd heeft gered en tot een nieuw hoogtepunt gebracht, om die periode dan te willen afsluiten en zo'n uitspraken te doen...
Ik denk dat het waarschijnlijk beter is dat Smolenski TVR met rust gaat laten, misschien dat binnen x aantal jaar een groep liefhebbers het merk opnieuw leven kan inblazen...liefhebbers ipv iemand met te veel geld en vrije tijd maar zonder het minste idee van de geschiedenis van TVR en wat de die-hards willen.
Comment
-
Ik blijf erbij: "Ain't gonna happen", of toch al zeker niet onder leiding van Smolenski.
Snap eigenlijk niet waarom hij absoluut de naam "TVR" wou hebben als hij wagens wil maken die veel duurder zijn dan de oude TVR's...ook al is het "nieuwe" model zeer sterk gebaseerd op een 10 jaar oud model.
Het oude cliënteel van TVR's is matig geïnteresseerd owv de prijs, een TVR was een tamelijk goedkope supercar voor de gewone mens, maar vooral omdat ze Smolenski al beginnen te kennen...daydreamer eerste klas met meer geld dan toekomstvisie.
De nieuwe klanten dan...tsjah...voor de meeste niet-kenners/liefhebbers heeft de naam TVR niet de mooiste bijklank. Die zullen imo eerder teruggrijpen naar gevestigde namen zoals Porsche, Ferrari, enzovoort.
TVR opnieuw onder leiding van een liefhebber aub.
Comment
-
Ultieme TVR
Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.
Euromillions winnen, Typhon kopen, Smolenski uitkopen...
het is goed om te dromen
PS: er zijn geen problemen met de speed 6 als je deze motor niet behandelt als een 2 liter diesel en de motor aangepast is aan de 2004 specs. Net zoals met de snelheid waarmee deze motor optrekt, heb je veel discipline nodig voor je dit doet. Maar geloof me vrij, ik heb zowel mijn 4 liter als de 3.6 genoeg in toeren gejaagd en zelfs 1100km op 1 dag ermee gereden, zonder problemen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomTVR Bekijk Berichten(...) en zelfs 1100km op 1 dag ermee gereden, zonder problemen...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomTVR Bekijk BerichtenPS: er zijn geen problemen met de speed 6 als je deze motor niet behandelt als een 2 liter diesel en de motor aangepast is aan de 2004 specs.
Comment
-
Het probleem stelt zich meestal in het gedeelte tussen "I love it" en "ik durf het aan om er eentje te kopen"
ttz vooral bij de Speed 6-modellen...een beetje een Rover K-series-verhaal (geniale motor maar met een fout in het design, grote kans dat het ooit foutgaat)...maar een K-series is te fixen voor minder dan 1000€, voor een S6 lukt dat voor iets minder dan 10.000€
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenHet probleem stelt zich meestal in het gedeelte tussen "I love it" en "ik durf het aan om er eentje te kopen"
Moesten ze niet uit karton zijn gemaakt had ik al lang eentje gekocht.
Comment
Comment