Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TVR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Geweldig deze http://www.pistonheads.com/sales/1906380.htm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
      5 previous owners...
      thx but no thx.
      Dus als ik het goed begrijp is er wezenlijk niks veranderd in het concept van de Speed-six?

Comment

• Looking for a TVR? Find your ideal TVR from top dealers and private sellers in your area with PistonHeads Classifieds.

5 year warranty unlimited mileage, klinkt goed voor 8500pond ook meteen 455pk.

Comment

• Dan ziet deze mij er wel leuk uit!
          Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
            http://www.pistonheads.com/tvr/defau...?storyId=21551

5 year warranty unlimited mileage, klinkt goed voor 8500pond ook meteen 455pk.
            8500 pond PLUS btw he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              8500 pond PLUS btw he
              I know, mss toch maar ene zoeken met een rebuild...
              Jammer gewoon dat niet alleen de motor een heikel punt is bij zo een TVR...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
                http://www.autoforum.be/showthread.php?t=45881

Comment

• Allez vooruit, Smolenski heeft (....alweer) aangekondigd wanneer er opnieuw TVR's verkocht zouden worden.

2012 it will be...ofzo, absoluut niks concreet
                  Model zou op basis zijn van een aangepaste Tuscan cabrio met een Corvette-motor. In ieder geval de meeste reacties zijn niet echt enthousiast...feit is dat Smolenski de TVR's graag in bijvoorbeeld Duitsland wil maken ==> die-hards don't like that.

Plus als ge zo een dingen zegt:
                  "We have stopped making our own engines," says Smolenski. "And I would like to draw a line under the Wheeler era once and for all!"
                  ...tsjah, opnieuw: daar maakt ge u niet populair mee
                  Peter Wheeler was diegene die TVR indertijd heeft gered en tot een nieuw hoogtepunt gebracht, om die periode dan te willen afsluiten en zo'n uitspraken te doen...

Ik denk dat het waarschijnlijk beter is dat Smolenski TVR met rust gaat laten, misschien dat binnen x aantal jaar een groep liefhebbers het merk opnieuw leven kan inblazen...liefhebbers ipv iemand met te veel geld en vrije tijd maar zonder het minste idee van de geschiedenis van TVR en wat de die-hards willen.
                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                  Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Comment

• Ik blijf erbij: "Ain't gonna happen", of toch al zeker niet onder leiding van Smolenski.

Snap eigenlijk niet waarom hij absoluut de naam "TVR" wou hebben als hij wagens wil maken die veel duurder zijn dan de oude TVR's...ook al is het "nieuwe" model zeer sterk gebaseerd op een 10 jaar oud model.
                      Het oude cliënteel van TVR's is matig geïnteresseerd owv de prijs, een TVR was een tamelijk goedkope supercar voor de gewone mens, maar vooral omdat ze Smolenski al beginnen te kennen...daydreamer eerste klas met meer geld dan toekomstvisie.

De nieuwe klanten dan...tsjah...voor de meeste niet-kenners/liefhebbers heeft de naam TVR niet de mooiste bijklank. Die zullen imo eerder teruggrijpen naar gevestigde namen zoals Porsche, Ferrari, enzovoort.

TVR opnieuw onder leiding van een liefhebber aub.

Comment

• Interieur-design (of het allemaal goed in elkaar steekt is een ander punt, maar van minder belang)

Comment

• Ultieme TVR

Find and buy your perfect used cars with PistonHeads Classifieds, the easiest and most powerful used cars search around.

Euromillions winnen, Typhon kopen, Smolenski uitkopen...
                          het is goed om te dromen

PS: er zijn geen problemen met de speed 6 als je deze motor niet behandelt als een 2 liter diesel en de motor aangepast is aan de 2004 specs. Net zoals met de snelheid waarmee deze motor optrekt, heb je veel discipline nodig voor je dit doet. Maar geloof me vrij, ik heb zowel mijn 4 liter als de 3.6 genoeg in toeren gejaagd en zelfs 1100km op 1 dag ermee gereden, zonder problemen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomTVR Bekijk Berichten
                            (...) en zelfs 1100km op 1 dag ermee gereden, zonder problemen...
                            Deze is een quote waard!

Comment

• Vét.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomTVR Bekijk Berichten
                                PS: er zijn geen problemen met de speed 6 als je deze motor niet behandelt als een 2 liter diesel en de motor aangepast is aan de 2004 specs.
                                Maar geef toe dat het een beetje absurd is dat, om een betrouwbare motor te hebben, hij eerst zeer grondig gereviseerd en aangepast moet worden.

Comment

• Ik val in herhaling (op dezelfde pagina zelfs), maar verdomme zo'n lekker interieur in een Cerbera

En foute kleurtjes beschikbaar

Of een sensible colour...blijven ook heerlijke velgen

Comment

• TVR's zijn toch echt gestoorde auto's.. love it!

Comment

• Het probleem stelt zich meestal in het gedeelte tussen "I love it" en "ik durf het aan om er eentje te kopen"

ttz vooral bij de Speed 6-modellen...een beetje een Rover K-series-verhaal (geniale motor maar met een fout in het design, grote kans dat het ooit foutgaat)...maar een K-series is te fixen voor minder dan 1000€, voor een S6 lukt dat voor iets minder dan 10.000€

Comment

• Ik vind het vooral jammer dat ze zo goed als allemaal rechtsgestuurd zijn, das echt een domper imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                          Het probleem stelt zich meestal in het gedeelte tussen "I love it" en "ik durf het aan om er eentje te kopen"
                                          Hier zit zo iemand

Moesten ze niet uit karton zijn gemaakt had ik al lang eentje gekocht.

Comment

Working...
                                          X