Oorspronkelijk geplaatst door William Blake
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TVR Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenCarlito?
Is dit een stek naar Carlito en z'n 'kennissen'?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Francis Bekijk BerichtenDan zal die wel afkomstig zijn van die TVR expert in Deinze. Kan dat niet verklaren waarom 2 Sagarissen naar hetzelfde adres en op dezelfde tijd zijn getransporteerd? Bv naar dat adres in Deinze?
Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk BerichtenIk heb al een paar keer een gele tegengekomen ook, en zou volgens autogespot nu op belgisch kenteken staan.
http://www.autogespot.com/nl/viewima...22072010212937
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenschitterend!
Uw kennis is ook bewonderenswaardig!
En het is maar zéér beperkte kennis hoor...het is niet alsof ik de motorcode kan afleiden adhv een filmpje.
Gewoon af en toe op Pistonheads wat meelezen, that's it....ik gooi zelfs nog af en toe de verschillende modellen door mekaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenTotaal erover
En het is maar zéér beperkte kennis hoor...het is niet alsof ik de motorcode kan afleiden adhv een filmpje.
Gewoon af en toe op Pistonheads wat meelezen, that's it....ik gooi zelfs nog af en toe de verschillende modellen door mekaar
Maar toch, viel me al eerder op trouwens, dat je veel weet! Zeker over dit onderwerp.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomTVR Bekijk Berichtenhttp://www.pistonheads.co.uk/sales/2072520.htm
Euromillions winnen, Typhon kopen, Smolenski uitkopen...
het is goed om te dromen
PS: er zijn geen problemen met de speed 6 als je deze motor niet behandelt als een 2 liter diesel en de motor aangepast is aan de 2004 specs. Net zoals met de snelheid waarmee deze motor optrekt, heb je veel discipline nodig voor je dit doet. Maar geloof me vrij, ik heb zowel mijn 4 liter als de 3.6 genoeg in toeren gejaagd en zelfs 1100km op 1 dag ermee gereden, zonder problemen...
Voor de sound alleen al .
Heb ik niet eens een artikel in EVO gelezen dat er in feite maar 2 of 3 stuks van zijn.
De eigenaar van het geteste exemplaar zag zelf met een bang hart uit naar zijn eerste onderhoud,omdat deze blijkbaar nog complexer was dan ander TVR´s.
De moterkap verwijderen zou al een werkje worden van ettelijke uren.
+ YouTube Video
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenHet probleem stelt zich meestal in het gedeelte tussen "I love it" en "ik durf het aan om er eentje te kopen"
ttz vooral bij de Speed 6-modellen...een beetje een Rover K-series-verhaal (geniale motor maar met een fout in het design, grote kans dat het ooit foutgaat)...maar een K-series is te fixen voor minder dan 1000€, voor een S6 lukt dat voor iets minder dan 10.000€
Daarom voor de Z4 gekozen,als daily zal die doenbaarder zijn.
Hoewel Britse TVR-eigenaars mij steeds zeggen,hoe meer er mee gereden word hoe minder de problemen.Misschien OOIT....
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenIk vind het vooral jammer dat ze zo goed als allemaal rechtsgestuurd zijn, das echt een domper imo.
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIk val toch altijd terug op de Chimaera en de Griffith
Al heb ik het zelf nog meer voor een T350 of een oudere Taimar.
Ook de S-series lijken mij doenbaar,betrouwbaar en leuk.
Sagaris is het ultieme natuurlijk,naar dat is dan ook meteen zijn nadeel.
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenVoor de sound alleen al .
Heb ik niet eens een artikel in EVO gelezen dat er in feite maar 2 of 3 stuks van zijn.
De eigenaar van het geteste exemplaar zag zelf met een bang hart uit naar zijn eerste onderhoud,omdat deze blijkbaar nog complexer was dan ander TVR´s.
De moterkap verwijderen zou al een werkje worden van ettelijke uren.
+ YouTube Video
Racing Green had begin dit jaar nog eentje te koop staan voor de ronde prijs van 100d Pond
Wel custom specs door Racing Green
Dat zou mij niet eens kunnen schelen,het prijsverschil voor een linkgestuurde is trouwens enorm.
Comment
-
1965 Griffith 200 Race Car
SMALL BLOCK FORD ENGINE, 331 CU Dart block with Edelbrock Victor Jr. Aluminum Heads, Eagle forged crank, Eagle rods, JE Pistons, roller rockers, etc. APPROX: 450 +HP, Fresh engine with -0- Hours!
Vette uitlaat
Te koop voor 66d Dollar
Comment
-
As you wish (wel zeer slechte kwaliteit)
+ YouTube Video
Verschillende race Griffiths
+ YouTube Video
Nice (en lol @ 2pk die voorbijgereden komt)
+ YouTube Video
Comment
-
Martin Brundle in een T440R, filmpje vat het merk TVR mooi samen:- zo luid dat hij bijna niet te verstaan is bij momenten
- vanaf 4 minuten maakt hij het cliché overduidelijk waar
- Laatste zinnetje: "It's a little bit too raw...even for an ex F1-driver like me".
+ YouTube Video
Comment
-
Die test ken ik, heerlijk
Ik hou ook van Oulton Park
Comment
-
En nu ik toch bezig ben met m'n TVR-spul te posten:
USA
De 2de van rechts nadat hij terug in Engeland is geïmporteerd. 310pk aan de wielen, op zo'n fietsbandjes
Have to admit it was the owner prior to myself (Tim John) that did all the serious (ie expensive) work to it; the tuning basics were a 650cfm 'double-pumper' Holley carb, ported&polished heads with raised compression, Mallory dual-point dizzy, a fairly wild cam and bespoke tubular exhaust & headers (the standard ones incredibly restrictive apparently). Don't know about pistons, rods, crank etc. I never put the car on the rollers myself but it came with a dyno plot from a previous session which yielded 310BHP @ 5400 RPM at the wheels (it was noted in pencil that this corresponded to 360-365BHP at the flywheel and that at this point in the session the rolling-road had given up the ghost!). It did put the power down surprisingly effectively (the Salisbury lsd no doubt helped) The peculiar bonnet dates back I believe to it's US days; Joe Raul at the Griffith Club sent me a photo of 200/6/176 in the '70s (sourced from it's first owner) painted a lurid purple, with 'flame' graphics, massive spacers on the wheels and side-exit exhaust. It looked utterly ridiculous, BUT I think it did have the same bonnet it has now so the strange bonnet was a product of it's hot-rod days!
Comment
Comment