Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Elke dag een ander avontuur, dat hebt ge niet met Duits standaard-blik
let ook op mijn schrijffout
Ik zou er mss nog mee kunnen leven, af en toe eens een probleempje, maar als je je vriendin een leuke week Côte d'Azur hebt beloofd en je staat daar in Dijon.
Tgoh kijk, ze hebben problemen gehad in het verleden, veel problemen.
Vroeger, pakweg jaren 80 en begin jaren 90 was dat vooral op elektisch vlak...wat wilt ge met een Engelse wagen met een polyester koetswerk?
Daarna (en dat heeft hun reputatie compleet naar de kl*ten geholpen) kwamen de eerste versies van hun eigen motoren, de Speed8 én Speed 6, met hun problemen qua olie-toevoer van de achterste cylinder. Gevolg was dat die motoren letterlijk een paar 1000km meegingen voordat ze vastliepen en dus een rebuild nodig hadden.
Als ge uitkijkt voor een TVR: wijde boog maken rond wagens met superlage kilometerstand, als zo'n Speed6 het al 60.000mijl heeft uitgehouden dan zal hij meestal niet vanzelf de geest geven....dan ligt het aan de eigenaar.
En dan te denken dat bij het originele ontwerp van de motor er extra olie-kanalen waren...die op het laatste moment toch achterwege gelaten zijn.
De fout die het einde betekende voor de reputatie van TVR en uiteindelijk TVR zelf?
edit: en blijkbaar heb ik een voorliefde voor merken/wagens met zo'n slechte reputatie: ik hou van TVR, is sta zot van een S1 Elise (en dus de K-series), mijn nickname verwijst naar Alfa, mocht ik een puur weekendspeeltje zoeken ging ik voor een Caterham (alweer met K-series mogelijkheid dus),... Ik zoek het gewoon
Dat komt er toch niet, en anders zijn ze zo weer failliet, wie koopt er nu een elektrische tvr, laat staan een diesel, met een fatsoenlijke motor verkopen ze al niet genoeg.
Dat komt er toch niet, en anders zijn ze zo weer failliet, wie koopt er nu een elektrische tvr, laat staan een diesel, met een fatsoenlijke motor verkopen ze al niet genoeg.
En daarom de 1 april-verwijzing.
Persberichten van een Engels merk worden altijd met een korrel zout genomen, vooral als er een Rus aan het roer staat.
Voorstellen van Smolenski sinds hij eigenaar is:
Diesel
elektriciteit
"nieuwe" wagen op basis van een model dat 10 jaar oud is, uitgerust met een LS-motor (Corvette). Dus basicly een oude kar met een motor die door iedereen gebruikt wordt (goede motor, maar daarmee kunnen ze zich niet echt onderscheiden van de rest)
Porsche en Ferrari-concurrent worden, met bijbehorende prijzen. Oude klanten haken af owv prijs, nieuwe klanten zouden dan veel geld moeten geven aan een merk met slechte reputatie en zonder dealernetwerk.
Deadline geven voor de voorstelling van hun nieuwe modellen...en 2 jaar later nog altijd niks getoond hebben.
Sounds like a great business plan
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Comment