Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kennis van mij heeft zijn griffith 500 verkocht maar er komt wss weer een TVR in de plek blijft een van de zaligste wagens waar ik ooit mee mocht rijden. Zo puur !
kunt ge occazie tvr's laten ombouwen van RHD naar LHD ??? want in de UK zijn zo'n bakken occazie echt niet duur ong. 20.000pond das iets van een 30000 eurokes denk ik voor echt een supermooie occazie met niet teveel miles.
Vooral zone chimaera, cerbera of tuscan zie ik wel zitten!
Op Topgear rijdt die ene kerel ook altijd zalig in de tests met die bakken. Die met zijn bruin haar, bangelijke horloge en dacht dat die vroeger nog rally gereden heeft, weet zijn naam niet.
Mag een Nederlander hier ook wat melden
Ik heb recent een TVR 280i Tasmin '83 Cabrio / Targa gekocht met wat werk ( 1 van de 862 gemaakte ) Amerikaanse uitvoering en is dus links gestuurd, dit type is ook ( denk weinig ) in Nederland verkocht en was dus ook links gestuurd.
Deze TVR's werden dus geexporteerd naar landen waar het stuur aan de voor ons goede kant zit.
Helaas kan ik nergens vinden hoeveel van de 862 geproduceerde met een links stuur zijn gebouwd
Auto Review is hét magazine voor autoliefhebbers. In elke editie staan uitgebreide vergelijkende tests, het laatste autonieuws en de leukste reportages.
Het kleurtje is wel lekker en ik heb altijd dat plexiglas spoilertje een interessante oplossing gevonden, toch functioneel aanwezig maar met een stealth look.
Comment