Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TVR Lovers
Collapse
X
-
TVR 280i tasmin '83
Oorspronkelijk geplaatst door jelle Bekijk Berichtenkunt ge occazie tvr's laten ombouwen van RHD naar LHD ??? want in de UK zijn zo'n bakken occazie echt niet duur ong. 20.000pond das iets van een 30000 eurokes denk ik voor echt een supermooie occazie met niet teveel miles.
Vooral zone chimaera, cerbera of tuscan zie ik wel zitten!
Op Topgear rijdt die ene kerel ook altijd zalig in de tests met die bakken. Die met zijn bruin haar, bangelijke horloge en dacht dat die vroeger nog rally gereden heeft, weet zijn naam niet.
Ik heb recent een TVR 280i Tasmin '83 Cabrio / Targa gekocht met wat werk ( 1 van de 862 gemaakte ) Amerikaanse uitvoering en is dus links gestuurd, dit type is ook ( denk weinig ) in Nederland verkocht en was dus ook links gestuurd.
Deze TVR's werden dus geexporteerd naar landen waar het stuur aan de voor ons goede kant zit.
Helaas kan ik nergens vinden hoeveel van de 862 geproduceerde met een links stuur zijn gebouwd
Arie L
Comment
-
TVR leeft weer! Auto’s worden gebouwd in Oostenrijk
Dus jij dacht dat TVR dood en begraven was? Think again! Het lijkt erop dat het ooit zo trotse Britse merk eindelijk weer auto’s aan het produceren is. Inmiddels zijn ze wel verhuisd naar Oostenrijk en is de legendarische zes-in-lijn motor vervangen door een Amerikaanse V8. Zoals je je misschien nog wel kan herinneren ging […]
Comment
-
TVR stopt als autobouwer :
http://www.telegraaf.nl/autovisie/au...obouwer__.htmlAuto Review is hét magazine voor autoliefhebbers. In elke editie staan uitgebreide vergelijkende tests, het laatste autonieuws en de leukste reportages.
Goh, wat een verrassing.. Na een hele korte periode, waarbij het Britse merk aan de Oostenrijkse beademing werd gelegd, trekt de Rus Smolensky nu definitief de stekker uit het merk, dat de facto al jaren dood is. Vanuit zijn paleis in Wenen laat Smolensky aan Autocar weten dat hij het voorgoed voor gezien houdt voor […]
Comment
-
Autovisie: "Duik in ons testarchief: TVR Chimaera versus Porsche Boxster "
http://issuu.com/autovisie/docs/av_41e_jg._1996_nr._26_dubbeltest_tvr_chimaera_-_p?mode=window
Comment
Comment