Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TVR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• TVR Lovers

De naam van het topic zegt het zelf wel denk ik...

Re: TVR-LOVERS...

Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
    das een voor alex. Die gaat hier het meeste posten, denk ik.

Comment

Re: TVR-LOVERS...

Oorspronkelijk geplaatst door TechThing
      das een voor alex. Die gaat hier het meeste posten, denk ik.
      o nee,die gaat hier een ramp veroorzaken...

Ok,now back on topic.

Comment

JOEHOE hier ben ik al

aangezien het TVR-gamma niet zo bekend is ...

Tamora

Tamora

Tuscan

T350c

Cerbera

Chimaera

T350c

Speed 12

Tuscan

Tuscan

Tuscan

Tuscan

Tuscan S

Tuscan S

Tuscan R

Tuscan R

Tuscan R Le Mans 2003
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Zalig !

Comment

Het is niet echt m'n ding.
            Al die bolletjes als lichten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door souldriver
              Het is niet echt m'n ding.
              Al die bolletjes als lichten.

Comment

Mijn favoriet is trouwens de Speed 12,je zal wel weten waarom als je deze specificaties bekijkt...

Engine
                Type: V12
                Displacement: 7730 cc
                Horsepower: 800 bhp @ 7250 rpm
                Torque: 650 lb-ft @ 5750 rpm
                Redline: 8000 rpm
                Performance
                0-60 mph: 3.5 sec
                0-100 mph: 6.3 sec
                Quarter Mile: --.- sec @ --- mph
                Skidpad: .--g
                Top Speed: est 240 mph
                Braking, 60-0 mph: --- ft
                Slalom Speed: --.- mph

Comment

van die speed twelve (tis dus eigenlijk wel 'twelve' en niet '12') zijn er maar een hééééééééééééééééééééééééà ©Ã©Ã©l beperkt aantal gemaakt, ik denk minder dan 50.

ik ben eigenlijk TVR-liefhebber omdat de wagens VOLLEDIG met de hand gemaakt worden. ALLES is hand-made: het design, de motoren, het interieur, de wielen, ALLES. en ik vind dat een on-ge-loof-lij-ke prestatie !
                  de prijzen vallen ook mee: alle TVRs die je hier ziet zijn porsche-killers allemaal minstens 350pk, 0-100 binnen de 5 seconden. geen rijhulpsystemen (zelfs op de speed twelve niet *slik* :o). nadeeltje: het verbruik. bij een gezonde Tuscan mag je zeker rekenen, als je er een pittige rijstijl op nahoudt, op een stevige 30 liter per 100 km. de motoren zijn niet conform met europese wetgeving en daarom rijden er hier zo weinig: de officiële invoerder is Alvan Motors, bij iedereen wel gekend wellicht.

een Tuscan zal altijd een droom blijven ...
                  1994 Mercedes SL320
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

30 liter!! Kunnen ze dat dan niet een beke reduceren, zodat ze er een betere verkoop op zouden nahouden? Het zou toch bij iedereen in het belang spelen: Tuscan zelf (meer verkoop), wij (meer TVR's is meer kijkplezier ) en ja.. het milieu!

Maxime

Comment

een prachtig maar nauwelijks gekend automerk. Ik persoonlijk voel het meest voor de tuscan (al sinds die zalige scene uit 'swordfish'!!!) en natuurlijk al zijn varianten. En sinds de 'interieur'-topic staatie in mijn top-20.
                      Merci dus DodgeBoy voor deze topic, hopelijk blijft ze regelmatig ge-update. Dan kom ik wel es kijken.
                      Jammer ook dat er nog nooit iets van TVR ter sprake is gekomen in AW (of toch niet dat ik mij herinner?!)

Comment

echt wel ferme baken ze

Comment

ff een vraagske: ik vind tvr echt wel bangelijke wagens en occazie zijn ze niet overdreven duur, allez in de UK toch niet, maar zijn alle modellen eigenlijk te krijgen met LHD of enkel RHD ???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jelle
                            ff een vraagske: ik vind tvr echt wel bangelijke wagens en occazie zijn ze niet overdreven duur, allez in de UK toch niet, maar zijn alle modellen eigenlijk te krijgen met LHD of enkel RHD ???
                            alex zal dat wel weten,maar die is momenteel bij de tandarts ...

Comment

ja voor gouden vullingen

Comment

ja voor gouden vullingen
                                hij wilt stijgen in waarde ,maar das

Comment

nope ik ben hier nog ff we vertrekken pas om kwart na, ik had kwart voor verstaan

er bestaan enkel LHD modellen van de cerbera en de chimaera. ik denk dat je op aanvraag ook de Tuscan kan laten ombouwen tot LHD, maar de tamora, T350c zijn zeker niet verkrijgbaar met LHD.
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                    nope ik ben hier nog ff we vertrekken pas om kwart na, ik had kwart voor verstaan

er bestaan enkel LHD modellen van de cerbera en de chimaera. ik denk dat je op aanvraag ook de Tuscan kan laten ombouwen tot LHD, maar de tamora, T350c zijn zeker niet verkrijgbaar met LHD.
                                    kunt ge occazie tvr's laten ombouwen van RHD naar LHD ??? want in de UK zijn zo'n bakken occazie echt niet duur ong. 20.000pond das iets van een 30000 eurokes denk ik voor echt een supermooie occazie met niet teveel miles.
                                    Vooral zone chimaera, cerbera of tuscan zie ik wel zitten!
                                    Op Topgear rijdt die ene kerel ook altijd zalig in de tests met die bakken. Die met zijn bruin haar, bangelijke horloge en dacht dat die vroeger nog rally gereden heeft, weet zijn naam niet.

Comment

kunt ge occazie tvr's laten ombouwen van RHD naar LHD ??? want in de UK zijn zo'n bakken occazie echt niet duur ong. 20.000pond das iets van een 30000 eurokes denk ik voor echt een supermooie occazie met niet teveel miles.
                                      Vooral zone chimaera, cerbera of tuscan zie ik wel zitten!
                                      Op Topgear rijdt die ene kerel ook altijd zalig in de tests met die bakken. Die met zijn bruin haar, bangelijke horloge en dacht dat die vroeger nog rally gereden heeft, weet zijn naam niet.
                                      pfff, ik heb echt geen idee of dat mogelijk is ... waarschijnlijk zal dat wel gaan, maar waarschijnlijk zal dat ook peperduur zijn ...
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

TVR is toch niet echt een merk voor mij...
                                        Het design is niet mijn smaak.

Comment

Working...
                                        X