Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TVR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

De T440 R of de Tuscan S, ik zou moeilijk kunnen kiezen . Die uitstraling, originaliteit, de kracht en dan dat interieur
    I LOVE IT

Comment

Voor mij geen T.V.R. ...ik heb soms al problemen om mijn BMW op zijn traject te houden

Neje effe meer dan 300pk (de speed twelve tot 800 pk ) en dan geen rijhulpsystemen...ze maken van die wagens echte showcarren voor te flaneren maar echt rijden...
      Peugeot 307 Sw 1.4HDI
      & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
      http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
      Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

Hoewel het de minst krachtige TVR (? ) is en hij al van '88 is toch een koopje zou ik zeggen: TVR S 2.8 voor 10.900€.

Comment

Ik heb er vandaag zo een gezien denk ik!

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
          cc

Comment

bah ... niet echt mooi imho

liever een Tuscan R of een T350C of Tamora of zo ... zalige beestjes
            en flaneren ? bwa, af en toe eens een mooie streep trekken kan ook dikke fun zijn
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Vandaag zag ik nog in 'Cribs' op TMF een TVR Tuscan van één of andere popster maar vraag me niet meer welke, 't was gewoon een snel fragment maar 'k heb hem nog heel snel kunnen herkennen.. Zot programma!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door *RoOsJuH*
                Vandaag zag ik nog in 'Cribs' op TMF een TVR Tuscan van één of andere popster maar vraag me niet meer welke, 't was gewoon een snel fragment maar 'k heb hem nog heel snel kunnen herkennen.. Zot programma!
                idd machtig programma

sjiek onderschrift btw (k)
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

geef mij maar een Tuscan of deze Tamora hieronder

Comment

Schoon schoon schoon!!!!!!!!!!

Comment

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RgD**4gTJo*ZZ9rOnqo!SBQNdHEHlEU!yu3Yk2q3jliIRcnwS BIYSlEDr7AkqgKx9TvCCSEfxr4KwdkbotQZay3GQUnnooQgEgT kRlt3sq4/PB300022.JPG?dc=4675449482307466165[/img]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door *RoOsJuH*
                        ik heb daar een popster gezien die op een namidagje besloot een murcielago te kopen (omdat hij het een leuke auto vindt )
                        sry voor het

Comment

Da was Xzibit! Hebt ge die bak gezien gewoon geweldig!!!!!!!!!!! Maar ja terug on topic nu!

Comment

Boys need their toys

TVR Tuscan S
                            Peugeot 307 Sw 1.4HDI
                            & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
                            http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
                            Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

Toen ik in Spanje was en richting Barcelona reed kwam ik een kilometertje voor de péage (als je Barcelone binnenrijdt is er een Peage) een TVR Tuscan tegen. Ik moest zeggen als ik gewoon naar rechts keek, keek ik erover. Een verschrikkelijk lage auto. De persoon in kwestie was brits (aan de nummerplaat te zien) en ik heb er tot aan de Peage langs gereden. Op een gegeven moment duim omhoog om hem aan te tonen dat het een knappe auto is

We reden beiden een ander hokje binnen zo bij de peage en we kwamen er nagenoeg gelijktijdig uit. Wat toen passeerde was wel leuk, ik keek hem aan en gaf volgas. Hij was natuurlijk wat later maar ie had me zo ingehaald en dat geluid toen ie me voorbijstak was prachtig...

(hij zal wel pijn gehad hebben als hij zo van Engeland naar Spanje gereden is in een TVR )

Zo eentje wast

Zelf verkies ik een TVR Tuscan R. De laatste TVR's zijn precies voor vrouwen, zo klein...

Comment

ge moet anders maar es naar 'swordfish' kijken om die wagen nog es in actie te zien. Sinds die film ben'k zot van da baksken. Toegeven: het design is eigenzinnig, maar prachtig. Maar het interieur en de motor maken hem subliem!

voor mij is een 'gewone' Tuscan al meer dan voldoende

Ik heb die wagen van Xzibit ook es gezien in cribs. het enige da'k me herinner is da't een rapper was, dus Xzibit zou best kunnen;

Comment

Ja het was die en inderdaad de Tuscan is een zalige bak!!!!!!!!!!

Comment

prachtige filmpke:

- Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                                    - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dane
                                      die sound

Comment

Een site met tal van foto's en filmpjes van TVR's:http://www.sleepy-fish.com

Comment

Die kleur :puppydog:

Wel een machtige wagen

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                          cc

Comment

Working...
                                          X