Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Voor mij geen T.V.R. ...ik heb soms al problemen om mijn BMW op zijn traject te houden
Neje effe meer dan 300pk (de speed twelve tot 800 pk ) en dan geen rijhulpsystemen...ze maken van die wagens echte showcarren voor te flaneren maar echt rijden...
We reden beiden een ander hokje binnen zo bij de peage en we kwamen er nagenoeg gelijktijdig uit. Wat toen passeerde was wel leuk, ik keek hem aan en gaf volgas. Hij was natuurlijk wat later maar ie had me zo ingehaald en dat geluid toen ie me voorbijstak was prachtig...
(hij zal wel pijn gehad hebben als hij zo van Engeland naar Spanje gereden is in een TVR )
Zo eentje wast
Zelf verkies ik een TVR Tuscan R. De laatste TVR's zijn precies voor vrouwen, zo klein...
ge moet anders maar es naar 'swordfish' kijken om die wagen nog es in actie te zien. Sinds die film ben'k zot van da baksken. Toegeven: het design is eigenzinnig, maar prachtig. Maar het interieur en de motor maken hem subliem!
voor mij is een 'gewone' Tuscan al meer dan voldoende
Ik heb die wagen van Xzibit ook es gezien in cribs. het enige da'k me herinner is da't een rapper was, dus Xzibit zou best kunnen;
Comment