Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TVR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gaston
    ik ben gisteren naar de tvr fabriek in blackpool geweest.

ik kan alleen maar dit zeggen: :shocked!: :shocked!: :shocked!:

ik zal kijken of ik morgen foto's kan plaatsen...
    :o Hoe geraakt ge daar binnen?

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
    cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
      Oorspronkelijk geplaatst door Gaston
      ik ben gisteren naar de tvr fabriek in blackpool geweest.

ik kan alleen maar dit zeggen: :shocked!: :shocked!: :shocked!:

ik zal kijken of ik morgen foto's kan plaatsen...
      :o Hoe geraakt ge daar binnen?
      een goede vriend heeft een week geleden een tuscan besteld en heeft zodoende een afspraak gemaakt om het een en ander te gaan bekijken.
      en ik mocht mee!
      ook als u geen tvr besteld dan is het niet moeilijk om daar te komen kijken. gewoon een afspraak maken en een vriendelijke dame geeft u een rondleiding van 2 uur door de fabriek.
      echt aan te raden!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jelle

Is die SUPER of die SUPER ?
        die is SUPER super!

dees vind'k ook ni mis (gewoon de eerste de beste foto van die site ze zijn allemaal even zalig)

Comment

• tvr fabriek, woensdag 4 feb. 2004

Comment

• Comment

• let ook op de speed twelve die op de schroothoop ligt

en die geur, zoals op een scheepswerf waar ze kunststof boten fabriceren

Comment

• @ gaston : heel schoon foto's en nog mooiere auto's !!!

Comment

• Ik zie echt geen enkele foto die je post

Comment

• Schitterend! Daar wil ik ook wel eens naartoe! :o

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                    cc

Comment

• @ gaston: prachtige foto's

Comment

• moet wel de max van een belevenis geweest zijn
                        Peugeot 307 Sw 1.4HDI
                        & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
                        http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
                        Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

• ik kan nu vredig heengaan

@ vroem: geen idee waarom je de foto's niet ziet! ook niet als je de eigenschappen kopieert etc.?

Comment

• Nee, zelf als ik ze in de browser plak lukt het niet, jammerrr....

Comment

• Ik ben een hele tijd niet meer op dit forum geweest, en zag opeens deze topics verschijnen vandaag.

Jammer genoeg zie ik weeral een hoop zever staan. Bijvoorbeeld op dit topic over TVR.

Het is niet omdat een wagen veel pk's heeft, dat hem rijhulpjes moet hebben. Rijhulpjes zijn voor chauffeurs die een wagen niet de baas kunnen, niet kunnen beheersen.

Ik heb al regelmatig met een TVR Tuscan gereden, met het Wild Roses pakket. (ben even niet zeker van die naam van dat pakket, maar Scooby Simon kan me wel verbeteren indien nodig.) Dat pakket houdt in dat je de S-optie hebt, dus de zwaardere motor met meer pk's.

Een Tuscan heeft geen nood aan rijhulp systeem, aangezien zulke wagens een sublieme rij-eigenschap kunnen aanbieden. Daarbij gekoppeld een zeer krachtige motor, waarbij het verbruik best wel meevalt, after all, je zit hier wel met een hoop power onder je kont, is dit gewoon een prachtige wagen, in alle opzichten.

Ik meen zelfs dat die kerel van TopGear, and forgive me, ik kijk er zelf nooit naar, deze wagen toch wel uitriep tot een van zijn all-time favourieten.

Dus bespaar iedereen van dit nodeloze gezever. VW en BMW ed hebben nood aan hulpsystemen, waarbij tegenwoordig elk 3-letterwoord wel een of ander snufje is.

Een echte sportwagen herken je aan het ontbreken van dergelijke onzin...

Pascal
                              Speeding doesn't kill. Suddenly stopping does...

Comment

• @ Gaston: kan iedereen die tvr-farbiek gaan bezoeken ??? Lijkt me best we leuk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jelle
                                  @ Gaston: kan iedereen die tvr-farbiek gaan bezoeken ??? Lijkt me best we leuk!
                                  volgens mij hebben ze een redelijk vriendelijk beleid bij tvr en staan ze wel open voor rondleidingen.
                                  de reden dat ik daar was is omdat een vriend een tuscan had besteld.

hij vroeg mij of ik zin had om mee te gaan, en ik wilde best wel een dagje daar voor opofferen

misschien contact opnemen met de importeur of tvr een email sturen?

de vluchten zijn vanuit nederland in ieder geval erg goedkoop (easyjet).

Comment

• @PverSpeek:Kan ik alleen maar beamen.Daarom dan ook dat mijn favoriete sportwagens niks van dergelijke rommel heeft.
                                    Het vergaldt gewoon het rijpelzier.
                                    Favo sportcars:
                                    Dodge Viper SRT-10
                                    TVR T350C
                                    TVR Tuscan R
                                    Morgan Aero 8
                                    Lotus Exige
                                    ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                                      @PverSpeek:Kan ik alleen maar beamen.Daarom dan ook dat mijn favoriete sportwagens niks van dergelijke rommel heeft.
                                      Favo sportcars:
                                      Dodge Viper SRT-10
                                      TVR T350C
                                      TVR Tuscan R
                                      Morgan Aero 8
                                      Lotus Exige
                                      ...
                                      Zei diegene die nog nooit met een wagen gereden heeft.....(t'is trouwens vergallen )

ik denk dat 99,9% van ons normale stervelingen zich al mega-goed zou kunnen amuseren met een auto met al die rijhulpsystemen. als je met een TVR constant de limieten gaat opzoeken belandt je vroeg of laat tegen nen boom, k'denk dat ge dan wel het nut zult inzien van ESP en andere rijhulpsystemen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                                        @PverSpeek:Kan ik alleen maar beamen.Daarom dan ook dat mijn favoriete sportwagens niks van dergelijke rommel heeft.
                                        Favo sportcars:
                                        Dodge Viper SRT-10
                                        TVR T350C
                                        TVR Tuscan R
                                        Morgan Aero 8
                                        Lotus Exige
                                        ...
                                        Zei diegene die nog nooit met een wagen gereden heeft.....(t'is trouwens vergallen )

ik denk dat 99,9% van ons normale stervelingen zich al mega-goed zou kunnen amuseren met een auto met al die rijhulpsystemen. als je met een TVR constant de limieten gaat opzoeken belandt je vroeg of laat tegen nen boom, k'denk dat ge dan wel het nut zult inzien van ESP en andere rijhulpsystemen...
                                        idd

Comment

• #TAALGEBRUIK#die kleine mannen die leren de dag van vandaag nu toch ook geen defitg nederlands meer hé.

MOD-EDIT: taalgebruik

Comment

Working...
                                          X