Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TVR Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercules#TAALGEBRUIK#die kleine mannen die leren de dag van vandaag nu toch ook geen defitg nederlands meer hé.
MOD-EDIT: taalgebruik
Ik denk dat ik één van de weinig ben van mijn leeftijd,die echt iets van auto's afweet.
Vergelijk mij dus niet met een snotneus,alsjeblieft zeg !
(En nee,niet zozeer omdat ik in de puberteit zit)
2)Omdat een mens eens één kleine schrijffout maakt,zegt men dat hij niet kan schrijven,komaan.
Wees blij dat ik A.N. typ,er zitten anders wel een pak mensen op dit forum die dialect en SMS-taal toepassen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door vroem-vroemIk zie echt geen enkele foto die je post
en volgens mij verdwijnen er hier en daar ook wat foto's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricOorspronkelijk geplaatst door fast and furiousOorspronkelijk geplaatst door s.
Vetten bak!
Geef mij toch maar een 'gewone' Tuscan , die blijft de mooiste.
Comment
-
Helaas helaas, die wagen is veel te onbekend en dus onbemind in Vlaanderen
Ik weet er een paar oude staan, maar ik heb nog nooit de eer gehad van een Tuscan van dichtbij te bekijken. Enkel es gemerkt da'k op de autostrade voorbijgestoken was door ene, maar helaas was die alweer bijna uit mijn zicht verdwenen... schoon kontje though
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MICHben vorig jaar een tuscan tegngekomen in londen :shocked!: en dan nog met een vrouw aan het stuur é. zo'n skone ronk dat die wagen maakt kheb er een foto van maar kvindt de cd van mijne scanner ne mee . wie is er al een tegengekomen op de belgische wegen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fanOorspronkelijk geplaatst door MICHben vorig jaar een tuscan tegngekomen in londen :shocked!: en dan nog met een vrouw aan het stuur é. zo'n skone ronk dat die wagen maakt kheb er een foto van maar kvindt de cd van mijne scanner ne mee . wie is er al een tegengekomen op de belgische wegen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MICHOorspronkelijk geplaatst door F40fanOorspronkelijk geplaatst door MICHben vorig jaar een tuscan tegngekomen in londen :shocked!: en dan nog met een vrouw aan het stuur é. zo'n skone ronk dat die wagen maakt kheb er een foto van maar kvindt de cd van mijne scanner ne mee . wie is er al een tegengekomen op de belgische wegen?
Comment
Comment