Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TVR Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
    Ik zie echt geen enkele foto die je post
    @ Gaston: ik evenmin ... kan je anders even de URL van de site waarop ze staan doorgeven ? Merci
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercules
      #TAALGEBRUIK#die kleine mannen die leren de dag van vandaag nu toch ook geen defitg nederlands meer hé.
      MOD-EDIT: taalgebruik
      1)Ik als bijna 13-jarige wordt niet graag vergeleken met een snotneus van 8,die toevallig een poster in de kamer heeft hangen van een Ferrari,en daardoor al zou worden bestempeld als autofreak,zonder kennis van zaken.
      Ik denk dat ik één van de weinig ben van mijn leeftijd,die echt iets van auto's afweet.
      Vergelijk mij dus niet met een snotneus,alsjeblieft zeg !
      (En nee,niet zozeer omdat ik in de puberteit zit)

2)Omdat een mens eens één kleine schrijffout maakt,zegt men dat hij niet kan schrijven,komaan.
      Wees blij dat ik A.N. typ,er zitten anders wel een pak mensen op dit forum die dialect en SMS-taal toepassen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
        Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
        Ik zie echt geen enkele foto die je post
        @ Gaston: ik evenmin ... kan je anders even de URL van de site waarop ze staan doorgeven ? Merci
        het is zo'n uploadsitegeval, dus dat heeft weinig zin...
        en volgens mij verdwijnen er hier en daar ook wat foto's

Comment

• Comment

• Verleden jaar heb ik op de autosnelweg achter een Tuscan gereden, gelukkig hield de Engelsman zich aan de regels, zo kon ik die wagen bewonderen.

Echt een prachtwagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door s.
              deze wagen is echt supervet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fast and furious
                Oorspronkelijk geplaatst door s.
                Waarom zijn die velgen achteraan anders dan vooraan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eric
                  Oorspronkelijk geplaatst door fast and furious
                  Waarom zijn die velgen achteraan anders dan vooraan?
                  Kwestie van een beetje origineel te blijven

Vetten bak!
                  Geef mij toch maar een 'gewone' Tuscan , die blijft de mooiste.

Comment

• zalige bak die speed12, én exclusief én origineel eigenlijk wel é

Comment

• Sjiecke bakken!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fast and furious
                        is dat een tuscan speed twelve met 800PK?

Comment

• kijk eens op die vrachtwagen?

Comment

• niet gezien.

Comment

• ben vorig jaar een tuscan tegngekomen in londen :shocked!: en dan nog met een vrouw aan het stuur é. zo'n skone ronk dat die wagen maakt kheb er een foto van maar kvindt de cd van mijne scanner ne mee . wie is er al een tegengekomen op de belgische wegen?

Comment

• Helaas helaas, die wagen is veel te onbekend en dus onbemind in Vlaanderen
                                Ik weet er een paar oude staan, maar ik heb nog nooit de eer gehad van een Tuscan van dichtbij te bekijken. Enkel es gemerkt da'k op de autostrade voorbijgestoken was door ene, maar helaas was die alweer bijna uit mijn zicht verdwenen... schoon kontje though

Comment

• Héhé,ik weet een van de eerste TVR's te koop staan,maar vraag me niet naar de prijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MICH
                                    ben vorig jaar een tuscan tegngekomen in londen :shocked!: en dan nog met een vrouw aan het stuur é. zo'n skone ronk dat die wagen maakt kheb er een foto van maar kvindt de cd van mijne scanner ne mee . wie is er al een tegengekomen op de belgische wegen?
                                    in Kortrijk rijdt er dikwijls een prachtige groene Tuscan rond maar 'k heb nog nooit de kans gehad om hem van dichterbij te bekijken of een foto te maken ie rijdt altijd. 'k heb ook eens in Kuurne een zwarte Tuscan zien rijden. 'k heb dus al wel enkele Tuscans zien rijden maar blijkbaar rijden die mensen altijd en kan ik geen foto's maken. Het waren trouwens alletwee Tuscans met britse nummerplaat ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
                                      Oorspronkelijk geplaatst door MICH
                                      ben vorig jaar een tuscan tegngekomen in londen :shocked!: en dan nog met een vrouw aan het stuur é. zo'n skone ronk dat die wagen maakt kheb er een foto van maar kvindt de cd van mijne scanner ne mee . wie is er al een tegengekomen op de belgische wegen?
                                      in Kortrijk rijdt er dikwijls een prachtige groene Tuscan rond maar 'k heb nog nooit de kans gehad om hem van dichterbij te bekijken of een foto te maken ie rijdt altijd. 'k heb ook eens in Kuurne een zwarte Tuscan zien rijden. 'k heb dus al wel enkele Tuscans zien rijden maar blijkbaar rijden die mensen altijd en kan ik geen foto's maken. Het waren trouwens alletwee Tuscans met britse nummerplaat ;-)
                                      sjiek sjiek . kga soms ne keer naar kuurne maar kben hem nog nooit tegengekomen

Comment

• vandaag dus nen TVR Cerbera zien en horen optrekken: YAMMIE, khoorde hem nog toen ie meer dan 800m verder was....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MICH
                                          Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
                                          Oorspronkelijk geplaatst door MICH
                                          sjiek sjiek . kga soms ne keer naar kuurne maar kben hem nog nooit tegengekomen
                                          't is vooral in de zomer dat ik hem tegenkom en altijd op de brugsesteenweg

Comment

Working...
                                          X