Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Helaas helaas, die wagen is veel te onbekend en dus onbemind in Vlaanderen
Ik weet er een paar oude staan, maar ik heb nog nooit de eer gehad van een Tuscan van dichtbij te bekijken. Enkel es gemerkt da'k op de autostrade voorbijgestoken was door ene, maar helaas was die alweer bijna uit mijn zicht verdwenen... schoon kontje though
in Kortrijk rijdt er dikwijls een prachtige groene Tuscan rond maar 'k heb nog nooit de kans gehad om hem van dichterbij te bekijken of een foto te maken ie rijdt altijd. 'k heb ook eens in Kuurne een zwarte Tuscan zien rijden. 'k heb dus al wel enkele Tuscans zien rijden maar blijkbaar rijden die mensen altijd en kan ik geen foto's maken. Het waren trouwens alletwee Tuscans met britse nummerplaat ;-)
in Kortrijk rijdt er dikwijls een prachtige groene Tuscan rond maar 'k heb nog nooit de kans gehad om hem van dichterbij te bekijken of een foto te maken ie rijdt altijd. 'k heb ook eens in Kuurne een zwarte Tuscan zien rijden. 'k heb dus al wel enkele Tuscans zien rijden maar blijkbaar rijden die mensen altijd en kan ik geen foto's maken. Het waren trouwens alletwee Tuscans met britse nummerplaat ;-)
sjiek sjiek . kga soms ne keer naar kuurne maar kben hem nog nooit tegengekomen
sjiek sjiek . kga soms ne keer naar kuurne maar kben hem nog nooit tegengekomen
't is vooral in de zomer dat ik hem tegenkom en altijd op de brugsesteenweg
Comment