Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TVR Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani@peterke
weet jij wanneer, die wagens aanwezig zijn?
Of zie je dat maar op het moment zelf.
Want i kzou graag ook eens naar daar gaan op een zondag, maar als er dan niets te zien is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroemOorspronkelijk geplaatst door MercedeskeIs er een nieuwe tuscan??
En dat interieur vind ik toch ook niet echt mooi. Er zijn mooie stukken en mindere.
Comment
-
gisteren voor het eerst in een tvr gereden!
mijn collega heeft zijn bestelde tuscan binnen en bood mij aan om een rondje te gaan rijden. helaas moet hij nog voorzichtig ingereden worden, dus ik had nog niet de gelegenheid om 'm flink er van langs te geven.
hele aparte en leuke ervaring moet ik zeggen!
ten eerste is het interieur zoals dat van een conceptcar, ziet er erg mooi uit! vooral de combinatie die hij heeft uitgekozen is fraai draagt daar nog eens extra aan bij. bruin zadelleder, zwart tapijt en hemel en alu knoppen.
wat nogal gewenning vereist zijn de staande pedalen en de zeer grote draaicirkel! ook de lange neus en de diepe zit is wennen.
maar goed, dan het geluid en de wegligging! dat is wel andere koek dan een 'gewone' auto.
ook grappig is de reactie van de mensen op de weg en op straat.
die denken minstens dat batman is ontsnapt of dat er een diepzeevis langs komt zwemmen
ik hoop binnenkort als er meer gas gegeven kan worden nog een rondje te mogen rijden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gastongisteren voor het eerst in een tvr gereden!
mijn collega heeft zijn bestelde tuscan binnen en bood mij aan om een rondje te gaan rijden. helaas moet hij nog voorzichtig ingereden worden, dus ik had nog niet de gelegenheid om 'm flink er van langs te geven.
ten eerste is het interieur zoals dat van een conceptcar, ziet er erg mooi uit! vooral de combinatie die hij heeft uitgekozen is fraai draagt daar nog eens extra aan bij. bruin zadelleder, zwart tapijt en hemel en alu knoppen.
wat nogal gewenning vereist zijn de staande pedalen en de zeer grote draaicirkel! ook de lange neus en de diepe zit is wennen.
maar goed, dan het geluid en de wegligging! dat is wel andere koek dan een 'gewone' auto.
die denken minstens dat batman is ontsnapt of dat er een diepzeevis langs komt zwemmen
ik hoop binnenkort als er meer gas gegeven kan worden nog een rondje te mogen rijden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gastongisteren voor het eerst in een tvr gereden!
maar goed, dan het geluid en de wegligging! dat is wel andere koek dan een 'gewone' <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=auto&v=56">auto</a>.
Comment
-
maar ook weleens bad luck.
hij heeft de motor in de soep gedraait!
de oliepomp was defect waardoor er dus geen olie in het blok werd gepompt.
de auto gaat nu terug naar engeland waar ze bij tvr een nieuwe motor erin gaan schroeven! het scheen vroeger ook nog weleens bij de chimeara voor te komen...
hij is niet blij...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gastonmaar ook weleens bad luck.
de auto gaat nu terug naar engeland waar ze bij tvr een nieuwe motor erin gaan schroeven! het scheen vroeger ook nog weleens bij de chimeara voor te komen...
hij is niet blij...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gastonmaar ook weleens bad luck.
hij is niet blij...
Comment
Comment