Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
hij heeft de motor in de soep gedraait!
de oliepomp was defect waardoor er dus geen olie in het blok werd gepompt.
de auto gaat nu terug naar engeland waar ze bij tvr een nieuwe motor erin gaan schroeven! het scheen vroeger ook nog weleens bij de chimeara voor te komen...
hij is niet blij...
update:
de motor is vervangen en loopt weer als een zonnetje.
helaas is daarna wel de ruit aan de bestuurderskant naar beneden geflikkerd, deed de toerenteller en kilometerteller het niet meer en was een of andere sensor defect.
inmiddels is dat allemaal weer verholpen en hoopt hij de tuscan nu al dagelijkse auto te gaan gebruiken
ik vernam ook van de nederlandse importeur dat door de overname door de russische kerel het roer flink om gaat bij tvr.
alles moet netter, efficienter en betrouwbaar worden.
het slechte nieuws is dat er GEEN rondleidingen meer worden gegeven!
spijtig dat de fabriek niet meer bezocht kan worden, maar aan de andere kant: het was dan ook echt wel een chaotische bende daar hoor. :o
hij heeft de motor in de soep gedraait!
de oliepomp was defect waardoor er dus geen olie in het blok werd gepompt.
de auto gaat nu terug naar engeland waar ze bij tvr een nieuwe motor erin gaan schroeven! het scheen vroeger ook nog weleens bij de chimeara voor te komen...
hij is niet blij...
update:
de motor is vervangen en loopt weer als een zonnetje.
helaas is daarna wel de ruit aan de bestuurderskant naar beneden geflikkerd, deed de toerenteller en kilometerteller het niet meer en was een of andere sensor defect.
inmiddels is dat allemaal weer verholpen en hoopt hij de tuscan nu al dagelijkse auto te gaan gebruiken
Toch niet echt betrouwbaar zo'n TVR, zo te horen...
ik prefereer toch een iets degelijkere auto.
maar volgens mijn collega moet ie over een jaar wel helemaal goed zijn, dan heeft de tvr zijn draai gevonden ofzoiets.
ik prefereer toch een iets degelijkere auto.
maar volgens mijn collega moet ie over een jaar wel helemaal goed zijn, dan heeft de tvr zijn draai gevonden ofzoiets.
Ja maar dat moet je wel eerst een vol jaar met miserie rondrijden... Een auto moet goed zijn als ie wordt afgeleverd, niet een jaar erna...
Comment