Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MITSUBISHI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk Berichten
    Mijn ma heeft er ook ene gekocht. Ook een 1.1i in de invite versie meen ik en in het donkergrijs. Heb in de week es effe met zo'n vervangwagen gereden en die 3-cyinder maakt wel een 'speciaal' geluid. Zou eigen zijn aan een 3-cylinder.

12 maart zou'em normaalgezien geleverd worden en dan kan eindelijk die probleembak van een Fiat Punto buiten
    Ik vind het knappe bakskes, met inderdaad vreemd geluid (zeker als je de boxersound beetje gewoon bent).

Zal dit weekend es zien hoe het er nog gesteld mee is

Comment

Evo9 vs Evo6

BTW: Vicky
      R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
      Mitsubishi Lancer Evo6 RS
      Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
        De wagen is de tweede wagen bij mijn zus thuis en er zal buiten twee (binnenkort drie) kleine kids nooit een fiets moeten in opgeborgen worden. Als je dergelijk wagentje koopt, dan koop je die ook niet met de achterliggende gedachte dat ge 500l opbergruimte hebt. Het is klein stadswagentje waarbij ze voor haar werk, winkelen, kids enz... meer dan voldoende ruimte heeft.

Compacte monovolume? Euhm, das uw faire mening maar vind ik niet. Ik heb het wagentje ook uitgebreid getest (de 1.3 en de turbo) en had relatief weinig last van rolbewegingen.
        Wij hebben thuis de 1.5 diesel met 95 pk en in vergelijking met mijn Mégane, onze Mercedes en in feite alle lagere wagens die ik al getest heb, voel je direct dat het zwaartepunt hoger ligt, zoals bij een monovolume dus. Strict genomen heeft het wagentje ook effectief alle kenmerken en vormen van een monovolume, ook al is hij natuurlijk niet zo hoog en zo lang als bv. een
        Espace.
        Let wel: ik zeg nergens dat een Colt niet vinnig is, maar de rolneiging in de bochten is zeker aanwezig.
        Ik begrijp heel goed dat je zegt dat de wagen in aantal liter voldoende bergruimte biedt, maar op vlak van bergvakken, vind ik het een ware ramp.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
          Evo9 vs Evo6

she loves to get sideways

Comment

Mijn ma heeft er ook ene gekocht. Ook een 1.1i in de invite versie meen ik en in het donkergrijs. Heb in de week es effe met zo'n vervangwagen gereden en die 3-cyinder maakt wel een 'speciaal' geluid. Zou eigen zijn aan een 3-cylinder.

12 maart zou'em normaalgezien geleverd worden en dan kan eindelijk die probleembak van een Fiat Punto buiten
            waarom geen ford met die monsterkorintgen die jullie krijgen???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jann Bekijk Berichten
              waarom geen ford met die monsterkorintgen die jullie krijgen???
              Mijn ouders zijn niet meer samen dus kan mijn ma niet meer profiteren van die kortingen. En via de Mitsubishi dealer waar mijn nonkel werkt hebben we ook nog wat extra korting gekregen en de achterspoiler die normaal op de turbo staat voor ongeveer 1/3 van de prijs plus, het belangrijkste, hij neemt onze Fiat (die we nooit dachten kwijt te krijgen) over voor een redelijk mooie prijs

Sorry voor het late antwoord
              http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

Evo9 vs Evo6

Das toch gene 'gewone' IX?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
                  Das toch gene 'gewone' IX?

Nope 't is de FQ-320 met 326PK
                  R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                  Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                  Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Nope 't is de FQ-320 met 326PK

Dacht al zoiet, de IX geraakt ni naar 100 in 4.5 sec.
                    Last edited by ; 13/03/2007, 00:01.

Comment

De levering van mijn ma haar Colt is al uitgesteld tot eind maart. Precies toch veel vraag naar die wagentjes...

Comment

De levering van mijn ma haar Colt is al uitgesteld tot eind maart. Precies toch veel vraag naar die wagentjes...
                        Zeker als er dan nog eens extra onderdelen nodig zijn
                        Mijn zus heeft ongeval gehad, ganse linkervoorkant serieus veel schade

Al binnen bij de garage, binnenkort heeft ze hem terug.
                        Al een geluk dat ze omnium heeft genomen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                          Zeker als er dan nog eens extra onderdelen nodig zijn
                          Mijn zus heeft ongeval gehad, ganse linkervoorkant serieus veel schade

Al binnen bij de garage, binnenkort heeft ze hem terug.
                          Al een geluk dat ze omnium heeft genomen.
                          Das minder. Maar een geluk dat ze zelf niks heeft en omnium heeft...

Comment

Mijn ma hare Colt is eindelijk aangekomen. Maar mijn ma had de spoiler van de Turbo besteld (jaja ze gaat haar naam Marina alle eer aan doen neenee, dat spoilertje staat wel leuk op de auto) maar die zijn ze dus vergeten mee te bestellen. Maar mijn nonkel werkt in die garage en die heeft het vandaag nog bestelt dus morgen komt da aan en kan het maandag gespoten worden en kunnen we dinsdag of woensdag de auto eindelijk gaan afhalen!

Comment

Afgelope donderdag eindelijk mijn ma haar nieuwe Colt gaan afhalen. Hier enkele foto's:

Last edited by '0DAVID0'; 24/11/2007, 18:47.

Comment

De reden waarom het meer dan 2 weken langer heeft geduurd: het spoilertje dat maar niet gespoten geraakte omdat ze aant verbouwen zijn in hun carosserieafdeling en er bijgevolg veel te veel stof is met momenten om te kunnen spuiten.

Last edited by '0DAVID0'; 24/11/2007, 18:47.

Comment

qua vormgeving is dat echt een leuke knappe dak zonder meer!!!

ik vind zo'n 3 deurs coltje echt super!

veel plezier en succes ermee

Comment

Knap karreke
                                    Mijn zus de hare is ook hersteld, nu haar eens overtuigen voor zo een spoilerke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                                      ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

Recht uit Japan

Vet geil.

Comment

Op de parking v h station in Haaltert staat er meestal ook een Colt met andere voor- en achterbumper .

Comment

Working...
                                          X