Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MITSUBISHI Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een vraagje:

Ik kom af en toe een Lancer tegen van enkele generaties terug, hij ziet er écht heel basic uit, zo precies het instap-model van toen. Toch heeft ie een enorm grote luchthapper op z'n motorkap. En het is geen "work in progress geval" er rijden zelfs redelijk oude mensen mee

Wie weet er iets van?

Comment

• het is er zo eentje

Comment

• Bompa Tjoening

nee ik zou het niet weten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
          Een vraagje:

Ik kom af en toe een Lancer tegen van enkele generaties terug, hij ziet er écht heel basic uit, zo precies het instap-model van toen. Toch heeft ie een enorm grote luchthapper op z'n motorkap. En het is geen "work in progress geval" er rijden zelfs redelijk oude mensen mee

Wie weet er iets van?
          De motorkap van een Lancer GTI of Evolution?

Comment

• Deze week een rode nieuwe lancer gezien. Fak die is knap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
              De motorkap van een Lancer GTI of Evolution?
              maar wat doet dat ding op een 1.3?

dat is de vraag

Comment

maar wat doet dat ding op een 1.3?

dat is de vraag
                De oude originele motorkap is weg en daarom gingen die mensen naar een autokerkhof voor een nieuwe motorkap?

Comment

• 't is mss door de vorige eigenaar gedaan & hebben die oudjes er totaal geen besef van dat dit de originele capeau niemeer is??
                  R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                  Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                  Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Ik blijf het toch iets enorm fout vinden als ik die ooit eens op de gevoelige plaat kan vastleggen zal ik het zeker niet nalaten

Comment

• Comment

• Comment

• Wat Colin was voor Subaru, is Tommi Makinen voor Mitsubishi.
                          Schitterend filmke (& dito muziek) gewijd aan 1 der beste rallyrijders ooit.
                          BTW: Was al "fan" van hem toen hij met de Astra-Delta reed.

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                          R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                          Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                          Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Evo Wagon

Comment

• In dit topic vind ik vooral allerlei mitsubishi-racemonsters. Over de 'gewone' mitsubishi's is niet veel te vinden.
                              Deze vind ik erg mooi:
                              Spacerunner

Outlander;

Colt cz3

Spacewagon;

Last edited by ; 17/05/2008, 22:48. Reden: commentaar op bericht, dus aangepast ;)

Comment

• Allemaal lelijk!!

Alleen de Lancer en de Pajero (Evo) zijn de Mitsu's waarvoor ik interesse heb!

Comment

• In dit topic vind ik vooral allerlei mitsubishi-racemonsters. Over de 'gewone' mitsubishi's is niet veel te vinden.
                                  Wat vinden jullie bijvoorbeeld van de compacte, sportieve, maar toch sjieke Spacerunner;
                                  Heeft u pa een Mitsu garage dat gij hier zo reclame maakt
                                  Alleen maar de Colt cz3vind ik mooi, de Grandis valt ook mee.
                                  De rest is pokkelelijk!

Comment

• nee mijn pa heeft geen mitsu garage maar wilde aan jullie laten zien dat er nog meer mitsubishis zijn dan alleen de racemonsters! Ik heb het al iets aangepast hoor
                                    Wij hebben zelf een zwarte Mitsubishi SpaceRunner, met lichtmetalen velgen. Ik vind het wel een mooie auto, maar die zilvergrijze is inderdaad niet echt mooi.
                                    Máár, ieder zijn smaak.
                                    De Grandis vind ik dus weer oer en oer lelijk (sorry als ik iemand beledig)

Comment

het is er zo eentje
                                      Zal ongetwijfelt of een Evo of een GTI zijn geweest.
                                      Als het om het nog oudere model gaat kan het ook een Lancer 2000 zijn geweest(voorloper Evo)

Comment

• Comment

• 3 geslacht

Vandaag de wagen binnen gedaan voor onderhoud, een vriend opgetrommeld om me terug naar huis te voeren. Bij aankomst stond die X daar zo eenzaam te wezen, dus hebben we ons er maar even naast gezet !!

(snapshots genomen met GSM, verwacht er dus zeker geen wonderen van !)

Ford Focus RS Mk3
                                          Mitsubishi Lancer Evolution VI RS2

Comment

Working...
                                          X